Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MasterTommy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MasterTommy

    Gezocht: M12 lambda afdichtplug (met borggaten)

    Zie titel, heb er twee nodig. :)
  2. MasterTommy

    11/25/35KW subforum

    Zie titel. Kunnen we die naam niet veranderen in 11/35KW? 25KW bestaat al een tijdje niet meer en de betrokken motoren worden ook alleen nog maar omgebouwd naar 35KW of vol vermogen omdat er al een tijdje niemand meer is die onder de 25KW regeling valt...
  3. MasterTommy

    R1 2004 RN12 synchronisatie

    Even de kennis der grote groepen inzetten. :) Ik heb hier de R1 2004 staan van een vriend, die niet synchroon wil lopen. Athans, de luchtomloopschroeven op de gaskleppentrein doen wel wat, maar zijn niet genoeg om de boel synchroon te laten lopen. En als ik een beetje in de buurt kom qua...
  4. MasterTommy

    Exup kabels R1 2004

    Zoek beide kabels. Iemand wat liggen? Is voor een goed doel. :) Hartelijk dank!
  5. MasterTommy

    [GEZ] Exup kabels R1 2004

    Ik zoek beide kabels, is voor een maatje van me die niet veel te besteden heeft. Nieuwe kabels zijn richting de €100... Heeft een van de circuitrijders nog wat liggen van een OEM systeen oid? Hartelijk dank!
  6. MasterTommy

    Interesse Div 600 onderdelen?

    Is hier een beetje vraag naar? Heb een gele in onderdelen in de kelder liggen, incluis papieren, minus achterremklauw. Twijfel of ik hen weer opbouw of hem in onderdelen de deur uit doe. '94 model als ik het me goed herinner...
  7. MasterTommy

    S1000RR '12 OEM Delen

    Aangezien mijn S1000RR uit maart dit jaar (model '12) recentelijk gejat is, heb ik hier nog een berg OEM onderdelen liggen. Alles is spiksplinternieuw, voor kentekening nog onder de fiets vandaan gehaald, tenzij anders vermeld. - Voorvork €950 - Achtershock €450 - Stuurdemper €90 - 2x...
  8. MasterTommy

    IR baken CPZ

    Weet iemand of er op CPZ een permanent IR baken aanwezig is bij de start/finish? Kort maar krachtig :)
  9. MasterTommy

    Z750 '07-'10 Koelvloeistof

    Vraagje aan de kenners; Ik heb een Z750 staan waar onder andere de koelvloeistof van is vervangen. Ding loopt sindsdien veel te heet. Ik heb even gekeken, maar iemand bij Kawasaki vond het een verstandig idee om het ontluchtingsschroefje weg te laten op het thermostaathuis, bij...
  10. MasterTommy

    S1000RR Deel 6: Performance

    Part 6: Performance Deel 6 van het S1000RR topic! In dit deel een uitgebreide uiteenzetting van de verschillende varianten van de S1000RR, verschillen in bouwjaren, modificaties, bekende punten, accessoires en meerrr. Sommige informatie is niet openbaar, en waar (juridisch) nodig...
  11. MasterTommy

    [GZ] Akrapovic ZX-10R 2004/2005

    Gezocht Een Akrapovic systeem of een slip-on voor een Kawasaki ZX-10R 2004-2005. Vol systeem verdient de voorkeur, maar een slip-on (incl link), of bolt-on mag ook.
  12. MasterTommy

    Kudo systeem

    Is het niet mogelijk dat we reacties (en eventueel topics, maar voornamelijk reacties) kunnen gaan beoordelen naar waarde, dus met een +1 of -1 knop? Zou best wel wat toe kunnen voegen denk ik.
  13. MasterTommy

    Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

    [/URL] Okay stop! Wheelietime! Welkom bij MFA! Het gezelligste topic op MF voor de Amsterdamse motorrijder en daarbuiten. Ben je hier geboren en getogen, net ge-importeerd of gewoon in de buurt; iedereen is welkom. Wij rijden regelmatig groepsritjes en dit het hele jaar door. Wil...
  14. MasterTommy

    K&N Filter S1000RR

    Te koop :) Heeft 2000km 'gedraaid'. Uiteraard krijg je hem schoon en voorzien van een vers laagje olie mee. 40€ ex. verzendkosten.
  15. MasterTommy

    Titanium uitlaatlijn.

    Eentje voor de circuitridders onder ons. Mijn laatste twee motoren hadden beide een volledig titanium akrapovic uitlaatsysteem. Wordt mooi blauw, etc. Maar op mijn fietsen strekt zich dat vaak maar tot de collector, stukje linkpijp richting demper. Ik zie echter ook circuitfietsen waar de...
  16. MasterTommy

    MFMM #1 2013 Pre-meet Amsterdam

    Pre-meet dit jaar weer op de Foodstrip langs de A9 (Tafelbergweg). Verzameltijdstip: afhankelijk van uitslag poll. Wel zet ik er dit keer een poll bij, wat betreft de route. :) Schrijft u in! #1 MasterTommy #2 dafya126 #3 bron90 #4 Gamble #5 Luukster #6 William1984 #7...
  17. MasterTommy

    De nieuwe CJIB prijslijst. (Poll)

    Zojuist valt mijn oog op de nieuwe prijslijst van het CJIB. Uiteraard dient er in tijden van crisis uit ieder hoekje geld gehaald te worden. Administratiekosten nu naar €12,50, flinke verhogingen, en uiteraard zullen de snelheidsstraffen evenredig meestijgen. Omdat ik wel benieuwd ben naar...
  18. MasterTommy

    R1 2004 (RN12) Toerentalsignaal

    Dashboard doet wel de zelfcheck (incl toerenteller), echter tijdens het lopen blijft deze op 0 staan. Ik heb nog geen tijd gehad het foutgeheugen uit te lezen omdat de motor momenteel niet om de hoek staat (bij wijze van). Iemand kennis van bekende kwalen van dit type? Bij voorbaat dank. :)
  19. MasterTommy

    Remschakelset R1 2004-2006

    Zie titel, mag een originele zijn, maar ook een instelbare aftermarket. Als ze maar onbeschadigd zijn. Edit: gezocht dus. :)
  20. MasterTommy

    Brembo M4 Radial

    Zie titel. Zoek twee klauwen, zgan. steek 100mm
  21. MasterTommy

    Diverse spullen CBR 92-97

    Ik heb hier nog liggen: - 2 frixion voorremschijven en een achterremschijf, nieuw (zijn alleen gemonteerd geweest, motor heeft er nooit mee gereden). Dingen zijn nieuw iets van 250 per voorremschijf en 80 achter, dus samen iets van 580 €. Voor 400€ mogen ze alle drie weg, verzendkosten zijn...
  22. MasterTommy

    Diverse tuningsdelen BMW F800/R1200

    Wegens inruil van mijn F800S op een S1000RR heb ik een aantal leuke spulletjes over. :) - Een Wilbers 641 achtershock met los gasreservoir. Shock is volledig instelbaar op voorspanning, rebound, low-speed en high-speed compressie. Veer die erop zit is voor een berijder van +-80 KG. - Een...
  23. MasterTommy

    Motorstalling gezocht A'dam omgeving Damrak

    Zoek een plekje om m'n motor neer te zetten in de omgeving van het damrak in a'dam. Wie weet er nog een goede locatie die op loopafstand ligt?
  24. MasterTommy

    Sportdemper + linkpijp 929/954

    Zoek voor een CBR 954 een sportdemper + katvervanger (linkpijp). Merk maakt niet uit, wel onbeschadigd. CBR929 dempers/systemen mogen ook, daar deze hetzelfde zijn.
  25. MasterTommy

    ervaringen dekkermotorparts.nl

    Iemand ervaring met dit bedrijf? Was opzoek naar een uitlaat voor een project, en heeft op de site precies staan wat ik zoek. Als ik echter mail krijg ik een reactie dat ie het gaat uitzoeken. 2 dagen later gesmst, en hij zou er wederom achteraan gaan. Nu een week later 0 respons. Overigens...
Terug
Bovenaan Onderaan