Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MaximusII
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MaximusII

    Paddockstand Verkocht

    Te koop paddockstand Voor voorzijde De rode: Paddockstand Geschikt voor voorzijde motor. De uiteinden vallen in de onderzijde van de vorkpoten. Breedte is verstelbaar. maximale breedte ca 29 cm. Controleer zelf of dit type geschikt is voor jouw motorfiets. Heeft gebruikssporen en een...
  2. MaximusII

    Verkocht Garmin Zumo 350LM

    Zumo 350 LM VERKOCHT In goede staat. Compleet met auto- en Motor steun en voedingskabels. Beschermhoes. Lifetime kaart update. Europa. Snelstartgids. In originele doos. Verzenden, of afhalen in Doetinchem of Vorden.
  3. MaximusII

    KTM Kofferset voor 1090/1190/1290

    Te Koop : Originele kofferset voor KTM 1050-1090-1190-1290. 36 en 30 liter Inclusief Binnen tassen. Past op de originele bevestigings haken. zo goed als nieuw. Slechts minimale gebruikssporen. Zonder sleutels. Sloten kan je gelijksluitend (laten) maken met je contactsleutel. Afhalen in...
  4. MaximusII

    KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

    Het oude topic is bijna vol. Daarom een vers topic. Deel I KTM 950 SM Deel II KTM 950 SM en meer lc8 Deel II Deel III KTM 990 SM en meer LC8 deel III Deel IV KTM 990 SM, SM-R, SM-T en meer LC8 topic deel IV Deel V KTM 990 SM-R, SM-T, ADV en meer LC8 topic deel V Deel VI KTM 990 SM-R, SM-T...
  5. MaximusII

    Oxford zadeltassen en Givi monokey topkoffer

    Te Koop: Topkoffer is verkocht Oxford humpbag zadeltassen set. In goede staat. 2 tassen, incl bevestigings riempjes, regenhoezen en draagbanden. Van 1 regenhoes is de binnenzijde wat gebladderd. De tassen worden dmv 3 brede klitteband stroken over de passagierszit bevestigd...
  6. MaximusII

    Givi Quicklock tanktas 15 ltr

    Te Koop: Gebruikte Quicklock tanktas. 15 liter inhoud, incl schouderband en regenhoes. De gele regenhoes is wat verbleekt en de onderzijde van de tas heeft wat gebruikssporen. Tas en ritsen zijn in goede conditie. De tas zweeft boven de tank, dus geen krassen in de lak ! En kan met één...
  7. MaximusII

    Achterhoek Forumtoer

    Zondag 14 mei organiseert de ZAMC weer de Forumtoer. Er zijn weer 2 toeristische routes gemaakt van ca 100 km door de Achterhoek en een stukje Duitsland. Startpunt, pauze plaats en eindpunt is het clubgebouw van de ZAMC. ZAMC De routes zijn op eigen gelegenheid te rijden. Deelname...
  8. MaximusII

    EK Trial 2017

    op 22 en 23 april organiseerd de ZAMC voor de 2e keer het EK Trial ectrialzelhem2017.nl Wil je dit spektakel van dichtbij mee maken. En wil je dit combineren met een leuk toerritje. Download dan hier een mooie route: Toer
  9. MaximusII

    Achterhoek forumtoer 5 juni 2016

    Hallo Motorrijders, Om het nieuwe seizoen 2016 goed te beginnen nodigen wij jullie uit voor een leuke toerdag in het groene hart van de Achterhoek. Tijdens 2 ritten van +/- 100km laten we jullie via mooie bochtige wegen genieten van de achterhoek. Je kan de ritten rijden als groep...
  10. MaximusII

    Schokbreker/veer kawasaki Z1000 SX

    Te koop. bijna nieuwe schokbereker. Van een Kawa Z1000 SX Slecht ca 4500 km gebruikt Afstand bevestigingspunten. Hart-hart ca 35.5 cm. Vraag prijs € 75.=
  11. MaximusII

    Motorhoes maat XL

    Te koop: Zwarte motorhoes Maat XL Waterdicht In goede staat. VERKOCHT Ophalen in Doetinchem of opsturen, kosten koper
  12. MaximusII

    Slechte gasrespons door milieurestricties ?

    Na een proefrit op een bijna nieuwe Fazer 1000 heb ik de volgende vraag: Hebben de Katalysator en de standaard demper op nieuwe motoren een negatieve invloed op de gasrespons? Tijdens het proefritje,met mijn vriendin achterop. viel mij op dat de gasrespons tijdens het schakelen een...
  13. MaximusII

    Accessoires garmin Zumo 550

    Mijn Zumo 550 is overleden :/ Dus ik heb wat onderdelen over. Motorsteun met RAM baseplate € 60,=verkocht Motorvoedingskabel met zekering € 15,=verkocht Autosteun met zuignap € 40,= autovoedingskabel € 10,= De motorsteun...
  14. MaximusII

    EK trial 1e keer in Nederland !

    De EK TRIAL vindt dit jaar voor de 1e keer plaats in Nederland!! 2 dagen spektakel in de achterhoek. Voor meer info, kijk op de speciale EK TRIAL site Motorsport accommodatie "De Langenberg" Korenweg 4, Zelhem 7021 ME Zelhem Tel: 0314-625311
  15. MaximusII

    ZAMC Pinkstertocht (achterhoek)

  16. MaximusII

    ZAMC vakantietoer

    Voor de liefhebbers van een leuke dagrit. Na inschrijving krijg je de rit op GPS (Garmin) of op papier (bol-pijl) En kan je op eigen gelegenheid de route rijden. :]
  17. MaximusII

    Pro-Oiler

    Te koop: Pro-Oiler Automatisch kettingsmeersysteem. Het systeem smeert automatisch de ketting afhankelijk van de gereden kilometers. Met magneet en sensor; dus ook geschikt voor motoren met analoge tellers. Vraagprijs : € 125,- Op sturen of af te halen in Doetinchem (Gld)
  18. MaximusII

    Pinkstertoer ZAMC

    Op deze eerste mooie lentedag even spammen :+ Er zijn 2 routes: 150 km en 250 km. Beide door het Nederlands-Duitse grensgebied. Een mooie mix van snelle bochten en natuurschoon. :]
  19. MaximusII

    Verrijdbare gereedschapskoffer

    Een praktische koffer op wielen. Volgens mij een promo ding van Bosch. Geen super kwaliteit, maar een leuk ding voor de hobbyist. Afmeting: 25x50x80 Deelbaar in 3 losse delen. Ophalen in de achterhoek, gezien de afmeting is opsturen niet praktisch. Mag weg voor een zacht prijsje.
  20. MaximusII

    Garmin Streetpilot 2610

    Wegens aanschaf van een andere navi, is mijn 'good old' Streetpilot te koop. Hij heeft geen defecten en ziet er uit als nieuw. Het is een prima apparaat om je eigen routes te maken en te rijden. Schokbestendig en waterdicht, ideaal voor op de motor. Het pakket bestaat uit: -streetpilot...
  21. MaximusII

    Ik kom me ff melden

    Hoi M-F ers, Na een tijdje meegelezen te hebben, meld ik me bij deze op het grote motorforum. Ik woon in de groene Achterhoek en heb al een jaar of 10 mijn motorrijbewijs. Mijn eerste bike was een FZR 750, daarna een VFR 750. Nu weer terug bij Yamaha . Met een Thunderace...
Terug
Bovenaan Onderaan