Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Akujin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Akujin

    Te koop: Suzuki GS550 (1977), sleutelproject

    Hallo mensen, bij deze bied ik mij 1977 GS550 aan, omdat ik er geen ruimte meer voor heb. Als je op zoek bent naar een motor waar je op kan stappen en mee weg kan rijden vrees ik dat je in het verkeerde topic bent :P Het gaat om een knutselproject, motorisch is hij in orde (olie+filter...
  2. Akujin

    Stralen GS550 '77 blok

    Hallo mensen, ik ben weer bezig met het ombouwen van m'n Soes GS550 uit '77, en nu zit ik met het volgende: Het blok ziet er niet meer te jovel uit, en moet toch uit elkaar, dus dacht, dan kan ik het gelijk laten stralen of iets in die richting. Heb er zelf weinig verstand van (stralen enzo)...
  3. Akujin

    Mijn '77 GS550 projectje

    Hallo mensen, ik ben sinds kort bezig met het restaureren/ombouwen van een 1977 Suzuki GS 550. Ik heb alleen nog enkele vragen; Ik zoek nog remmen (voor L+R) omdat de mijne compleet doorgeroest zijn, maar eingelijk wil ik er anderen op dan dat er standaart op zit... Weet...
  4. Akujin

    Akujin, nieuw hier ^^

    Hiya, nja, mij naam is Dion, ik kom af en toe wel eens langs dit forum (lang leven google) als ik bepaalde dingetjes opzoek, maar ik dacht laat ik me maar eens registreren. Dusja :P Ik ben 19 jaar, en doe de opleiding Motorfietstechnicus in Hoogeveen, en ben in bezit van een Yamaha...
Terug
Bovenaan Onderaan