Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vijay
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Gevraagd Mra vario scherm s1000xr

    Ik zoek voor mijn bmw s1000xr uit 2015 een mra vario scherm smoke, het is de mra scherm met spoiler.
  2. V

    Te koop Aprillia Dorsoduro 750 Abs

    Hierbij verkoop ik mijn Aprillia Dorsoduro 750 De motor verkeerd in zeer goede staat, rijdt en schakelt zeer goed. 11939km bouwjaar 2009, Abs uitvoering. Mivv Titanium uitlaatsysteem. 2x Orginele sleutel aanwezig Orginele uitlaatsysteem Boekjes aanwezig Nieuwe remblokken Nieuwe achterband...
  3. V

    Stadslicht vervangen Aprillia Dorsoduro door led

    Beste motor forum leden, Ik heb een Aprillia Dorsoduro 750, ik heb mijn h4 lampje vervangen voor een led lamp en nu past de led kleur niet zo mooi bij mijn stadslicht ondanks de kleine ruimte is het gelukt nu is mijn vraag. Weet iemand hoe ik mijn stadslicht kan vervangen zonder wat te...
  4. V

    Hulp nodig aftapplug (zweet,lekt)

    Beste mensen, Ik heb de olie verwisseld van mijn Aprillia Dorsoduro 750, echter is het volgende gebeurd dat de aftapplug is doorgedraaid en nu lichtjes zweet. Ik heb er een nieuwe koperen ring op gedaan, en nu is het zo dat de plug wel Vast kan zetten maar niet goed strak en blijft het zweten...
  5. V

    Gevraagd orginele Vespa GTS uitlaat

    Voor mijn Vespa Gts 250 uit 2007 zoek ik een nette orginele uitlaat voor een leuke prijs, laat maar weten!! Alvast bedankt Mvg Vj
  6. V

    welke motor: XTX of BMW xmoto

    hallo ik zit in een kleine dilema omdat ik een nieuwe motor wil gaan kopen, het om deze 2 motoren Yamaha xt660x , bmw G xmoto 650 ik twijfel nu welke keuze ik moet gaan maken ik heb veel over de xt660x gelezen op de xt660x topics maar ik kon weinig over de bmw motor vinden mijn vraag is welke...
  7. V

    KTM Duke 2: hoeveel kilometers?

    Beste mf gebruikers ik heb al een tijdje terug mijn motor rijbewijs gehaald :) en ja helaas 25kw rijbewijs B| maar los van dat heb ik nu genoeg gespaard om een motor te kopen en ik wil graag een ktm duke 2 halen maar mijn vraag is dus hoeveel kan zo een duke 2 nou aan kwa kilometer omdat ik...
  8. V

    zijn deze motoren goed voor mijn 25kw periode ??

    hallo ik zal mezelf eerst voorstellen ik ben vijay jagan ik ben 18jaar en woon in utrecht ik zit nog op school en doe economie/detailhandel ik heb 2jaar brommer gereden maar ik wil toch graag echt motor rijden dat spreekt me echt aan. Ook al krijg ik 25kw rijbewijs ik heb mijn autorijbewijs en...
Terug
Bovenaan Onderaan