Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BramC
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BramC

    MotoGP Silverstone bezoeken

    Aangezien Mugello dit jaar niet helemaal uitkomt zijn we op het idee gekomen een keer naar de MotoGP op Silverstone te gaan. We willen op de motor die kant in en zullen waarschijnlijk gaan kamperen. Zijn hier ervaringen en tips voor die Grand Prix? Beste plaatsen? Beste camping (loopafstand van...
  2. BramC

    ZR7S Topkuipdeel rechts

    Na wat schade op zoek naar een rechter topkuip voor een Kawasaki ZR7s. Kleur maakt niet veel uit, maar rood zou het helemaal afmaken. Inmiddels al even op zoek, maar blijkt lastiger te zijn dan gedacht, dus eventuele zoektips zijn ook welkom (Engeland, Duitsland?)
  3. BramC

    Skyteam Raptor 250cc - 3472km - 2500e

    Te koop in opdracht van een vriend: Skyteam Raptor 250cc (Suzuki VanVan Replica) Wordt verkocht vanwege verhuizing Bouwjaar 2016 3472 km Zeer nette staat Zo goed als nieuwe Bridgestone banden Dealer onderhouden Extra's: - Grote koplamp zwart (met beter lichtbeeld) - Eagle mach 7...
  4. BramC

    Functie spacer brandstofpomp

    Het gaat om (Suzuki TL1000S 97): Het probleem is (Spacer brandstofpomp gescheurd): Vorige week begonnen aan een lange lijst klusjes aan de TL. Gaat allemaal lekker, alleen nu ik de brandstofpomp er uit had zag ik een gescheurd rubbertje (dat is altijd problematisch natuurlijk ;) ) Het blijkt...
  5. BramC

    Te koop: Nieuwe Shoei Neotec II + SENA installatie - Maat S - 750 euro

    Gisteren heb ik een Shoei Neotec II Excursion TC 5 aangeschaft, inclusief bijpassende SENA apparatuur. Vandaag op mijn woon-werk rit helaas tot de conclusie moeten komen dat ik een systeemhelm helemaal niks vind. Dure gok geweest, maar ik wil graag weer een integraal. Daarom nu te koop, voor...
  6. BramC

    Videopas MotoGP of eurosport player

    Wat raden jullie aan? De MotoGP Videopas of de eurosport player? De enige sport die ik kijk is motorsport, maar daarvan volg ik dan wel het liefst zo veel mogelijk! Ik zag dat WSBK dit weekend vooral op eurosport 2 is, maar daar een abonnement voor nemen is gekkenwerk. Daarnaast merk ik dat ik...
  7. BramC

    Hoog toerental blackbird (4000)

    Vandaag naar het WK Superbike geweest en een mooie dag gehad. Helaas wel met een probleem teruggekomen. Het toerental van de Blackbird zakt niet onder de 4000 Als de motor een tijdje stil gestaan heeft gaat het weer even goed, totdat je een stukje gereden hebt. Dan begint het probleem...
  8. BramC

    "Mobiele flitsers onbetrouwbaar"

    Vandaag een artikel over flitsers op het Brabants Dagblad. Zou dit dan ook voor ons motorrijders kunnen gelden? En zijn er hier misschien mensen met voorbeelden van twijfelgevallen? "Mobiele flitsers onbetrouwbaar" Bron: Brabants Dagblad Bussen die 143 kilometer per uur rijden waar 50...
  9. BramC

    advies verkoop overschrijven

    Beste MF leden, Het gaat in dit geval dan wel niet om een motor maar om een brommer, dus ik weet niet of het topic goed staat, maar ik heb wel de volgende vraag: Ik heb mijn scheurijzer een brommer te koop staan. Er is een een mogelijke koper uit den Haag die morgenvroeg in de buurt van...
  10. BramC

    Falco start niet

    Mede forummers, Mijn Aprilia Falco start niet meer.... Accu nu bijna leeggestart dus staat aan de lader, maar als ik start tikt er vanalles en schiet de toerentellernaald op en neer.... Waar moet ik aan denken? Startrelais? Of zijn er andere bekende zaken? Van de week 2 keer gehad dat...
  11. BramC

    Motorhotel in Zwarte Woud/Vogezen/Strasbourg

    Wij zijn met onze vriendengroep op zoek naar een leuke uitvalsbasis in het Zwarte Woud/Vogezen/Strasbourg. Het liefst zoeken we een motorhotel/motorherberg aan gezien de sfeer daar altijd wel tof is. (denk aan zaken als Hexenhaus of Le Camping Moto in Crest) Er moet natuurlijk wel wat te doen...
  12. BramC

    Werkplaatshandboek / instructieboekje Varadero 2005

    Beste forumleden, Ik ben op zoek naar een Werkplaatshandboek / instructieboekje voor een Honda Varadero uit 2005, internet al afgespeurd maar nergens terug te vinden. Iemand hier die me kan helpen? Groet, Bram
  13. BramC

    Nieuwe aanpak om motoren op dijken af te remmen

    NEERIJNEN - De dijkwegen in de gemeente Neerijnen afsluiten is onmogelijk. Maar door stukken dijk een ander uiterlijk te geven moet de snelheid waarmee met name motorrijders er rijden, naar beneden kunnen. Wethouder Jan Koedam heeft samen met burgerpanels een plan bedacht om het door velen...
  14. BramC

    Trage Afname aantal verkeersslachtoffers

    Trage afname aantal verkeersdoden in EU Laatste update: 29 maart 2012 13:24 info .BRUSSEL - Het aantal verkeersdoden in de Europese Unie neemt minder snel af dan de bedoeling is. Vorig jaar ging het om een daling van 2 procent. In 2010 was dat nog 11 procent. Foto: ANP Dat heeft de...
  15. BramC

    CBR 600 F met schuifschade - t.e.a.b

    Te Koop: Honda CBR 600 F uit 1992 met schuifschade Leuk als opknapper, winterproject of wellicht voor onderdelen. Schade bestaat enkel uit kuipschade, frame is recht en motorisch verder ook in orde. Km stand: ongeveer 48.000 Voorband: goed Achterband: ok Kettingset: aan vervanging...
  16. BramC

    VFR start niet meer

    Mijn VFR start niet meer… bij het indrukken van de startknop is er geen enkele respons… met startkabels en een auto toch aan de praat weten te krijgen (meerdere keren gemoeten dus de accu zal nu iig overleden zijn) en uiteindelijk met de choke erop, dus met een wat hoger toerental, toch naar...
  17. BramC

    GSX-F tour: de vFr editie

    De laatste rit voor 2010! Het zal al wel aan de frisse kant zijn, maar er zijn genoeg plekken in de rit voor warme chocomel *D Wanneer: Zondag 31 okt Start en eindpunt: Total tanksation aan de N65 bij Helvoirt (iets ten zuiden van Den Bosch) Wanneer je van Den Bosch naar Tilburg rijdt...
  18. BramC

    Suzuki gsx600f 25kw 1250,- euro

    Leuke motor om op te beginnen, sportieve 25 kw, maar ook rustig toeren is ideaal door comfortabele zithouding. Ook leuk voor woon werk verkeer! Een echte allrounder dus. Motor loopt erg soepel, geen rare rateltjes, het blok is nog goed voor vele kilometers rijplezier. Gaat weg ivm met afloop 25...
  19. BramC

    blank vizier voor AGV k-3

    Ik ben op zoek naar een blank vizier voor mijn AGV k-3 helm. PM als je der een hebt liggen die je wil verkopen. De rede is dat mijn huidige vizier kapot is en dat ze nieuw moeilijk verkrijgbaar zijn hier in de buurt.
  20. BramC

    Le Mans 24h Le Moto, nog MFers die er naar toe gaan?

    Het weekend van 17/18 april vertrek ik naar de Le Mans 24 uurs voor motoren. Vele verhalen over gehoord, schijnt een geweldig evenement te zijn! Vraag me af of het aan isle of man kan tippen maar goed ;) Zijn er nog meer MFers die er dit jaar naartoe gaan? Ervaringen van eerdere jaren...
  21. BramC

    Shark S500 Alpha (nieuw!)

    Op de beurs heb ik een Shark S500 Alpha op de kop getikt en uit impuls toch maar gekocht. Heb er nu 2 keer mee gereden en hij blijkt naar mijn gevoel toch een maatje te groot. Dus hij mag weg. De helm is dus gewoon nieuw! Heeft een gemakkelijk druk systeem om het vizier te wisselen. Maat M...
  22. BramC

    GSXF tour deel II

    Beste GSX-F rijders, Na een leuke rit met positieve reacties hebben we besloten om dit jaar nog een tweede GSX-F tour te organiseren. We wouden dit keer een route gaan rijden door Heuvelrug - Gelderse Vallei - Tieler- en Bommelerwaard. Deze route is ongeveer 187km lang. Graag willen we...
  23. BramC

    Je kunt natuurlijk ook alles en iedereen over 1 kam scheren

    'Jongeren niet 's nachts of met leeftijdgenoten in auto' AMSTERDAM – Een rijverbod voor jongeren tot 24 jaar in de nachtelijke uren en het verbod om met leeftijdgenoten in een auto te rijden kan veel verkeersslachtoffers besparen. Dat zegt Fred Wegman, directeur van de Stichting...
  24. BramC

    "The first ride" met poll!

    Omdat we in het topic motormaatje gezocht voor 2009 TS een beetje verloren waren, en we toch concreet iets wouden afspreken open ik dit topic. Meld je eigen hier even aan dat je interesse hebt om mee te gaan, dan houd ik een lijstje bij. En stem even op de poll voor een zondagje dat we een...
  25. BramC

    Doorrijden na ongeval?

    Ik reed vanmiddag op een voorrangsweg, komt er een auto van links die hem vlak voor mij door gooit (hij sloeg dus links af). Ik moest vol in de remmen en ga onderuit. De man stapt uit, zegt dat het mijn fout is omdat ik te onzeker reed?? Noteert snel mijn kenteken en rijdt aan. Is dit nu...
Terug
Bovenaan Onderaan