Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gsxfruud
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gsxfruud

    overvaren van dubrovnic naar bari

    Hoi Ik ben van plan om een rondje zuid/oost europa te doen. Vanaf koblenz zal het allemaal binnendoor rijden zijn. Globaal loopt de route via karlsruhe, salzburg, villach, reykjavik en dan langs de kust naar dubrovnik. Daar wil ik de ferry pakken naar bari dan via italie, zwitserland...
  2. gsxfruud

    een dag of 4 naar engeland

    hoi ik ben van plan om met de hemelvaart een dag of 4 naar engeland tegaan donderdag ochtend vroeg weg, tunneltje door naar dover en dan ?? wat is een leuk gebied om naar toe te rijden ? grtz ruud
  3. gsxfruud

    motor/helm camera

    hierbij bied ik mijn camera tekoop aan. hij neemt op in HD kwaliteit en geeft een prachtig stabiel beeld. het enigste nadeel is het geluid als je boven de 100/110 rijd. er zitten diverse montage mogelijkheden bij , dus er is altijd wel een plekje op de motor/helm tevinden. extra zitten er 3...
  4. gsxfruud

    tekoop leren combi berik maat 52 + handschoenen

    hierbij bied ik mijn leren held handschoenen maat L (pak is verkocht) ruud
  5. gsxfruud

    Corsica & Sardinië via Horizon, iemand ervaring?

    heeft er iemand ervaring met de groeps reizen van horizon of mtvn naar corsica / sardinie groeten hit and run
  6. gsxfruud

    cote d'azure en monaco vakantie

    hoi ik heb plannen om in september naar de cote d'azure tegaan dit zou een ritje moeten worden van een dag of 10/11 de bedoeling is om in hotels of bed en breakfast te overnachten het hoef niet luxe tezijn, wel schoon zo min mogenlijk snelweg maar lekker binnendoor, op het gemakje en op...
  7. gsxfruud

    reisgenoten gezocht voor een week nauders (A)

    hoi ik ga in september naar nauders en mischien zijn hier mensen die ook nog een weekje weg willen op de motor ik verblijf in hotel neue burg Vakantie Oostenrijk | TUI nog geen 300 euro voor een week half pension het is een echt motorhotel de eigenaar rijd zelf ook, er is een garage voor de...
  8. gsxfruud

    motor op de trein

    hoi heeft er iemand ervaring met de auto/motor trein van dusseldorf naar salzburg ? ik ga over 8 weken naar oostenrijk , met de trein heen en zelf rijdend terug ik blijf 4 of 5 dagen in mauterndorf, van hieruit kan ik mooi 3 of 4 routes rijden die makelijk in 1 dag tedoen zijn 1...
Terug
Bovenaan Onderaan