Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dennis-BE
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Draaien van balhoofdpen

    Voor het plaatsen van een kawasaki zx9r USD in een FJ (XJ) 600 zou ik de volgende pen moeten draaien: Is hier iemand die dit voor een prijsje kan draaien? Ik kan de tekening in stepfile aanleveren en eventueel ook 25cm 42CrM04 van 45mm diameter. Voor wie deze tekening zelf wenst te...
  2. D

    FJ600 project

    Blijkbaar ben ik beter in nieuwe projecten starten dan er eentje afwerken, dus ben ik er weer met een nieuw topic :) Deze keer over een FJ600. Deze heb ik ergens in 2013 gekocht denk ik van een MF'er nadat hij hem erg goedkoop verkocht. De aanpassingen die eraan gedaan zijn, en vooral het...
  3. D

    dr500 overmaat zuiger

    Voor een vriend ben ik een dr500 motor(blok) aan het opknappen. Daarvoor ben ik op zoek naar een deftige overmaat zuiger om aan het bedrijf te geven die de cilinder gaat boren maar nergens vind ik iets. Kent iemand een adres waar ze dit nog zouden verkopen? Ik heb op de sites van vertex...
  4. D

    cb350f tank

    Heeft iemand nog een cb350f tank met benzinekraan en tankdop voor een cb350f?
  5. D

    remklauw/remschijf -> identificatie (cb400f)

    Beste Vorig jaar kocht ik van Ramon (nsr-racer) een cb400f die uitgerust is met een moderne grote schijfrem en een andere remklauw. Ik moet dringend nieuwe remblokken hebben voor de remklauw en een andere remschijf omdat deze helaas een beetje krom is en slijtage vertoont. Het enigste...
  6. D

    CB125J voor de vriendin

    Dag forummers. Ik heb opnieuw een topic om bij te houden, deze keer over het wel heel kleine zusje van mijn CB350/400, namelijk een cb125J Het J model is in europa achter het S model gekomen, maar bv in amerika hebben ze gewoon S blijven gebruiken als ik het goed heb. (indien iemand hier...
  7. D

    remschakelset

    Ik zoek een remschakelsetje om op een caferacer te plaatsen. Hoeft niks klasieks te zijn, maar mag natuurlijk wel, maar natuurlijk ook niet super modern. Ter vergelijking, op mijn cb400f racer zitten stepjes van een cbr900rr eerste type en dat vindt ik prima. Dus als je wat liggen hebt...
  8. D

    xs400 voorwiel dubbele schijf

    Ik ben op zoek naar en voorwiel van een xs400 met die plastic krans langs de linker kant met daaronder de montagegaten voor een dubbele schijf. Heeft iemand toevallig eentje liggen in de schuur?
  9. D

    xs 400 caferacer

    Na mijn honda projectje, die afgezien van de kuip bijna af is, ben ik een 2de project gestart met de bedoeling eens niet 5jaar bezig te zijn maar in een maand of max 2 het af te ronden. Het is, geheel onverwachts, een xs400 geworden. De basis kocht ik voor 250euro bij hornix... vooral voor...
  10. D

    SV650 bj2000 onderdelen

    Na een kleine schuiver om een botsing te vermijden ben ik op zoek naar de volgende onderdelen: Een set pinkers, of eigenlijk de rechters voorpinker en de linker achterpinker, die lelijke originele pinkers die iedereen eraf smijt :) Een remhendel, ook weeral een originele Een schakelsetje...
  11. D

    cb 550f voorvork in 350f

    Ik ben al een tijdje aan het proberen een 550 voorvork pas te maken voor 350 frame. maar de balhoofdpen is precies tekort. Past dit gewoon niet, of doe ik iets verkeerd? Ik gebruik de lagers van een 350f voorvork, dus vanonder ook met de ijzeren ring en dan pas het lager. Dit zou volgens...
  12. D

    CB 350 Café / Classic Racer

    Gegroet MF De reden voor het nieuwe topic is omdat het oude vol staat met heel traag ladende foto's en veel plannen die al lang niet meer up to date zijn. Het begon allemaal 3 jaar geleden toen ik bij Harold kappers/ Harold les coiffeurs een cb350 ging kopen voor 850 euro. Het was een net...
  13. D

    cb 350F contactslot tankdop en zadelslot

    heeft iemand dit liggen met sleutels? ik ben namelijk mijn sleutels kwijtgeraakt als iemand nog een achterbandje en een xtra smeltzekeringetje heeft heb ik ook wel intresse moest dat trouwens allemaal passen van een 500 of 550 is dat zeker ook goed! groeten Dennis
  14. D

    tank/zit/kuip classic racer honda (cb350)

    Hoi beste mede forummers ik heb de knoop doorgehakt en ik ga aan de slag met mijn cb350F ik wil er ( na verloop van heel wat tijd wss ) een soort classic racer van maken maar ik vroeg me af waar je de tank/zitje en kuip haalt de tank/zitje had ik graag iets in deze aard gehad...
  15. D

    cb 350Fsportzadel

    wie er 1 heeft kent ze wel neem ik aan? zoals avilon of gais of zovele andere ze op hun motor hebben in goede staat aub alvast bedankt!!
  16. D

    mijn CB 350 F

    hallo iedereen, ik heb sinds gisteren mijn eerste motor gekocht, het is een Honda CB 350F Ik kocht hem van harold kappers en ben er zeeer tevreden over! hier zijn wat foto's enigste minpuntjes zijn: de achterpinkers werken niet, knopje voor het licht heeft slecht contact, de...
  17. D

    cb 350F

    ik ben her en der aan het zoeken naar een cb 350f maar ik krijg amper reactie als ik eens reageer op 1 van de zeldzame advertentiouden leuk zijn, maar ik ben al tevredfen alsk gewoon een cbtje heb :p es bij deze vraag ik het hier maar eens allereerst, ik weet van de cb's op marktplaats en...
  18. D

    CB vraagje: twin vs 4cilinder

    Hallo, ik ben opzoek naar een leuke beginnersmoto (-25kw) en ik kwam uit bij een cb350 nu heb je daarin de twin en de 4cilinder. -maar wat zijn juist de verschillen - welke zijn de aandachtspunten bij beide ( wat gaat er het vaakst stuk, en moet k dus op letten bij aankoop) - en welke...
  19. D

    CB vraagje: twin vs 4cilinder

    Hallo, ik ben opzoek naar een leuke beginnersmoto (-25kw) en ik kwam uit bij een cb350 nu heb je daarin de twin en de 4cilinder. -maar wat zijn juist de verschillen - welke zijn de aandachtspunten bij beide ( wat gaat er het vaakst stuk, en moet k dus op letten bij aankoop) - en welke...
Terug
Bovenaan Onderaan