Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: speedyrossi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    oem rollertjes vervangen door dr pulluy

    Hoi allemaal, Ik heb een paar vragen: Ik wil graag de standaard rollertjes van de kymco agility150 vervangen voor de sliders van dr pulley. Wat ik tot zover hen kunnen nazoeken id dat dit de dr pulley sliders : 18 maal 14,10 gram moeten zijn (coorect me if im wrong) Ik zou dit graag zeker...
  2. S

    rijeigenschappen

    Beste scooteraars, Ik volg dit topic al een geruime tijd gewoon omdat ik de cube een mooi model vind en wat afmetingen betreft me best wel handig lijkt. Wat ik me afvraag is of de cube een beetje voldoet op de snelweg. Met m'n huidige 150tiger kom ik gewoon ( en dat is niets te verbazen )...
  3. S

    de ultieme hardware oplossing

    Je ziet toch steeds meer op nieuwe scooters dat er een usb aansluiting aanwezig is. Dan zou dit wel eens een zeer makkelijke oplossing zijn voor onderweg op vakantie of voor degenen die 's morgens de wekker weer niet gehoord hebben: Hardware.Info Nederland Indien dit gebruikt wordt is het...
  4. S

    verkopen of niet?

    Even iets anders......... Vandaag eindelijk m'n nieuwe koelkast binnen gekregen; zat me af te vragen of ik de oude zal wegdoen of gaan gebruiken als "walking fridge" YEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!! :+ :} _O-
  5. S

    aanschaf gebruikte 400

    Hoi ik heb hierbij een lastig vraagje: Ik overweeg in de toekomst een gebruikte Burgman 400 aan te schaffen. Wat zijn dingen die specifiek aandacht verdienen om te controleren en wat misschien nog moeilijker is om te beantwoorden is hoeveel km zo'n blok ongeveer meegaat? Ik weet wel dat het...
  6. S

    even een mop er tussendoor

    Boer piet en de badkuipdementietest. Boer Piet komt bij een verpleeghuis en vraagt aan de directeur wat het criterium is om opgenomen te moeten worden. Wel zegt de directeur, we vullen een badkuip met water, dan krijgt de patient een theelepel, een theekop en een emmer. Dan vragen we...
  7. S

    hoera! kan weer op de motor

    Blije dag vandaag! Eindelijk heb ik vandaag mijn nieuwe rijbewijs kunnen ophalen. Na een onderbeen amputatie half 2006 te hebben ondergaan heb ik opnieuw een aangepast motorrijbewijs kunnen halen . Afgereden met het Easy Shift schakelsysteem (schaeling op het stuur) en dank zij het MMvG te...
  8. S

    Krijgen van een aangepast rijbewijs? Een lijdensweg!

    5 mei! hoera het is zover! Ik mag opnieuw afrydenn voor een aangepast rybewys wegens een in 2006 opgelopen onderbeenamputatie. Best wel in de zenuwen maar toch met een goed gevoel naar het MMvG te Assen gegaan. Eigen verklaring ingevuld en alles rond gemaakt. Ryden ging goed dus geslaagd! En...
  9. S

    helmonderhoud

    Helm hoofdzaak? Ja natuurlyk maar ik denk dat iedere motorryder het gebulder van de wind by wat hogere snelheden op hogere snelheden vooral op lange afstand op den duur irriteert. Volgens my heb ik wat gevonden (en misschien wel meer motorryders) maar ik wil het toch even aandragen en dat is...
  10. S

    Dylan ervaring

    Hoi folks, Ik zou graag ervaringen van Dylan ryders willen hebben wat topsnelheid betreft en ryeigenschappen en of de ruimte onder de buddy ruim genoeg is om een integraalhelm in op te bergen. Misschien dat sommigen hun Dylan nog wat getuned hebben en of dat een beetje betrouwbaar blyft. b.v.d.
  11. S

    motorscooter ryden met een onderbeenprothese

    Hoi folks, even een vraag dus ik plaats hem maar hier. Heb in 1980 myn motorrybewys gehaald en door de jaren heen een paar motoren gehad o.a.: kawa 650 , 1100gpz en jaren later nog een oude honda 750 four. Nu wil het geval dat ik in 2006 een onderbeenamputatie heb moeten ondergaan. Afyn geleden...
  12. S

    harleyblokken

    Nee dames en heren , ik bezit zeer helaas geen Harley maar ik heb wel een zeer brandende vraag: Wat voor Harleyblokken zyn dat toch waarvan je die riem aan de linkerkant van het blok naar de versnellingsbak gewoon open ziet draaien. Ik vind dit zo ontzettend vet staan. Jaja, ik weet het ik heb...
  13. S

    handvatverwarming

    Beste motorfanaten even een paar vragen over handvatverwarming: Ik heb indertyd en nu praat ik over ongeveer 1981 handvatverwarming op m'n Kawa 1100 laten monteren. Dat waren 2 elementen die in beide stuurhelften werden geschoven en op die manier de bestaande handvaten op temperatuur hielden...
  14. S

    banden

    He"beste scooterfanaten even een vraagje; ik ben me toch langzaam maar zeker aan het orienteren op een motorscooter in het sigment tussen 250 en 500cc. Aangezien wy Hollanders bekent staan om onze "zuunigheid"zou ik eens graag van jullie willen weten hoe lang jullie met een achterband gemiddeld...
  15. S

    Chinese motorscooters

    Hoi beste scooterfanaten ik had even een vraagje. Chineze motorscooters hebben een poosje de naam gehaf dat ze uit elkaar vielen als je er al naar keek. Is hier al een beetje veranderingen in aan het komen of blyft het steeds de zelfde ellende? Zou dolgraag een motorscooter willen hebben maar...
  16. S

    Slagmoersleutel: Elektra i.p.v. lucht

    Hoi beste zelfsleutelaars, misschien hebben jullie interesse in het volgende: toevallig zag ik op You Tube een filmpje over het verwisselen van een vario van een motorscooter. De goede man die dit karweitje deed gebruikte geen Luchthamer met compressor maar eentje op elektriciteit. Dat je het...
  17. S

    het kriebelt weer

    Hoi motorydend Nederland, ik zag jullie forum en ik dacht gelyk :'dat is het waar ik naar op zoek ben dus in alle haast me maar ingeschreven onder de naam speedyrossi. Een beetje hoogdravend maar cdat moeten jullie maar met een grote korrel zout nemen. Ben in ongeveer 1980 na het behalen van m'n...
Terug
Bovenaan Onderaan