Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tidiot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tidiot

    damespak kleine meid

    hey daar, mijn vriendin heeft nog nooit op een motor gezeten (en heeft dus ook geen protective gear) en wil wel graag een keertje bij me achterop. dit mag ze van mij echter niet zonder uitrusting (spelen met m'n eigen leven vink tot daaraantoe...dat van een ander was ik niet van plan) een...
  2. tidiot

    foto's

    ...volgens mij had ik ook nog beloofd om de nieuwe fotos te laten zien van wanneer hij klaar was... bij deze...heb net vanmiddag e laatste kappen erop gezet...en ben best tevreden met het resultaat... 8-) kom maar op met de complimenten :P
  3. tidiot

    topkuip FZR

    hey luitjes, ik ben bezig om mijn fzr600 uit 93 (3he) je weet wel...die met die enkele koplamp :P te voorzien van een nieuw jasje...ondertussen alle scheurtjes/beschadigingen aan het wegwerken.. nu kwam ik erachter dat mijn topkuip nogal ernstige schade heeft opgelopen in de loop der...
  4. tidiot

    FZR600 3HE uit 1991

    hey iedereen, ik ben een paar weken geleden onderuit gegaan met mijn fzr en nu heb ik een aantal onderdelen kapot die ik helaas echt vervangen moet. dus bij deze...wie heeft er voor mij : een dynamodeksel een koppelingshendel (hoewel deze makkelijk te vinden zijn) een linker clip-on...
  5. tidiot

    FZR 600 kappen

    he luitjes, ik heb van het weekend een FZR gekocht, alleen zijn de kappen er erg slecht aan toe...heb me al redelijk rot gezocht naar een betaalbare set (kleine schade is niet erg) maar kom niet erg ver...nu vroeg ik me af of een van jullie een idee heeft waar dit te vinden is ff voor de...
  6. tidiot

    kawa vs honda vs Yamaha

    hey luitjes.. ik zit me alvast een beetje te orienteren voor mijn volgende liefde :9 nu heb ik het zover dat er nog drie fietsen zijn die ik eigenlijk wel gaaf vind....echter heb ik op geen van deze ooit gereden (laat staan langere stukken) het gaat nu eigenlijk tussen de: Kawasaki zx6r...
  7. tidiot

    remmerij XJ 600

    he luitjes...ff een vraag:P...(wat anders in dit forum) ik heb net vanmiddag zitten sleutelen aan mijn XJ600 (achterlichtje, tellerhuis en remmerij) nu is bij de remmerij het volgende het geval. de remschijf was versleten en daar heb ik een "nieuwe" op gezet.. de remblokken waren niet...
  8. tidiot

    yamaha xj600 (spookt)

    he allemaal... ik was net ff een stukje aan het rijden en merkte dat er iets niet helemaal pluis zat (een soort van tik om de seconde ofzo)... enfin ik was van plan om langs m'n neef te gaan die er wat meer verstand van heeft (woont ook in assen dus was ook maar klein stukje rijden)...wanneer...
  9. tidiot

    nieuwe motor

    he allemaal, ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en rijd nu rond op een afgevoerde yamaha xj 600 uit 89... aangezien ik in 2010 vol vermogen mag ben ik heel voorzichtig aan wat aan het rondkijken naar een nieuwe motor (let wel het heeft dus absoluut nog geen haast). echter heb ik er...
Terug
Bovenaan Onderaan