Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kasprr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kasprr

    SIDI Fusion Rain maat 39

    Te koop aangeboden omdat ze toch iets te krap zitten. Op de neus van een van de twee laarzen zitten een paar kleine krasjes, maar dit is minimaal. Verder zijn de laarzen als nieuw! €75,- exclusief eventuele verzendkosten. Ophalen/passen in Schiedam. Sidi Fusion Rain motorlaarzen De Sidi...
  2. Kasprr

    Garmin Zumo 660 Lifetime updates zeer compleet!

    In verband met de overstap naar een ander navigatiesysteem bied ik mijn Garmin Zumo 660 aan. Inclusief doos met alle toebehoren. Met 2 motorsteunen! 1 met een complete kabelboom en de andere ingekort. Ik had zelf deze ingekorte aansluiting aan mijn stadslichten gemonteerd. Hierdoor schakelt de...
  3. Kasprr

    Held Vento Damesbroek maat M

    Te koop aangeboden Held Vento dames motorbroek in de maat medium. Deze broek is aangeschaft voor de aanvang van het behalen van het motorrijbewijs. Na een aantal lessen bleek de broek toch iets te kort te zijn. De broek is in absolute nieuwstaat en slechts een paar keer gedragen. Vraagprijs...
  4. Kasprr

    Strak punt in een nieuwe kettingset

    Goedemiddag allemaal, Ik zit met het volgende; sinds ongeveer 900 km zit er een nieuwe kettingset onder mijn blade. Renthal tandwielen met een Tsubaki ketting. Ketting heeft geen regen gezien en is al meerdere malen gesmeerd. Nu viel mij net op dat er een mega strak punt in de ketting...
  5. Kasprr

    Kawasaki ZX10R '05 trekt naar rechts

    Goedemorgen allemaal, Ik heb even een vraag: Mijn maatje heeft een ZX10R uit 2005 welke naar rechts trekt. Tijdens het rijden op twee wielen nergens last van, alleen als het voorwiel ook maar iets loskomt van het wegdek dan trekt de motor meteen naar rechts. Wat is er al aan gedaan? -...
  6. Kasprr

    Michelin Pilot Power 3 190/55/17 & 120/70/17 ALS NIEUW

    Michelin Pilot Power 3 2ct 190/55/17 DOT 0616 120/70/17 DOT 1816 Beiden banden zijn nog geen 500km oud. Ik stap zelf over op een ander type band. De banden liggen in Zoetermeer, verzenden behoort tot de mogelijkheden. TEAB. :W
  7. Kasprr

    HEL stalen remleidingen Honda CBR1000RR 06/07

    *** Nieuw in doos! *** HEL zwarte stalen remleidingen (zwarte leidingen en zwarte banjo's) incl banjo bouten en ringetjes Full race layout (twee leidingen vanaf de pomp, ieder naar 1 klauw) Maten (hart/hart): - 67.5 cm voor de rechter leiding - 70,0 cm voor de linker leiding...
  8. Kasprr

    Nieuwe zwarte stalen HEL remleidingen Honda CBR1000RR 06/07

    ** Nieuw in doos! ** HEL zwarte stalen remleidingen (zwarte leidingen en zwarte banjo's) incl banjo bouten en ringetjes Full race layout (twee leidingen vanaf de pomp, ieder naar 1 klauw) Maten (hart/hart): - 67.5 cm voor de rechter leiding - 70,0 cm voor de linker leiding...
  9. Kasprr

    Carbon ketting cover Honda CBR954RR

    Carbon ketting beschermer voor een Honda CBR954RR. 30 euro excl. verzendkosten (ophalen in Zoetermeer is ook mogelijk) :W
  10. Kasprr

    Koppeling ontkoppelt niet goed R1 2012

    Ff een vraag voor een maatje: Yamaha R1 2012 RN22 Big Bang (9000km) Als de motor in neutraal staat en je schakelt naar de eerste versnelling grijp de koppeling al aan. Dusdanig veel dat als je je voeten optilt hij zelf naar 4/5km per uur rolt. Als je de motor uit laat rollen rolt hij...
  11. Kasprr

    Alpinestars SP-1 pak 1-delig maat 52 zwart

    Aangezien ik (weer) voor een 2-delig pak wil gaan te koop aangeboden. Het pak heeft geen noemenswaardige slijtage plekken. Altijd netjes onderhouden, warm, binnen en goed geventileerd weggehangen. Maat 52 Ik ben zelf 190 en 90 kilo (normale bouw), het pak zit bij mij strak maar niet te...
  12. Kasprr

    Bering motorpak (2-delig)

    Aangezien ik dit pas niet meer pas bied ik deze te koop aan. Maat S/M Geschikt voor iemand van rond de 170/175 - 70/75kg - normaal postuur. Een hele kleine beschadiging op de linker knie (zie foto) 200,00 175,00 150,00 Af te halen in Zoetermeer.
  13. Kasprr

    Navigatiesysteem gezocht!

    Ik ben opzoek naar een motornavigatie! Ik zit te denken om een Garmin Zumo 660LM aan te schaffen, sta open voor alternatieven. Iets in de aanbieding? Let me know! :W
  14. Kasprr

    Led/Weerstand/Relais vraag..

    (Zoekfunctie al gebruikt, hoop technische topics, niets waar ik wijzer van word..) Ik zit het het volgende: Motor: CBR954RR 2003 Standaard RAW lampjes: 8/23W (?) Nu gemonteerd: LED richtingaanwijzers, rondom, 1 'power LED' per RAW (onbekend hoeveel watt nu precies) LED relais...
  15. Kasprr

    Contour HD 1080P camera

    Ter overname aangeboden, Contour HD 1080P sportscamera. Ik gebruik hem niet meer, vandaar dat ik mijn camera te koop aanbied. De camera is zeer weinig gebruikt en verkeert daardoor in nieuwstaat. Wat krijgt u erbij: - Camera in originele box - Batterij - 16GB micro SD-kaart - Oplader...
  16. Kasprr

    GSXR 600 K6, Fully Loaded! Gilles, Pazzo, Akra, Carbon etc!

    Deze GSXR is voorzien van vele mooie (dure) spulletjes! - Carbon voorspatbord - Carbon achterspatbord - Carbon tankcover - Carbon achterkap (middelste kap) - Carbon zij-kappen (onder het zadel) - Carbon heelplates - Carbon GSXR tankpad - Akrapovic Hexagonal Shorty - Gilles rem en...
  17. Kasprr

    Laser Extreme GP Suzuki GSXR 600/750 K6-K7

    Omdat ik een Akra Shorty gekocht heb bied ik mijn laser GP extreme aan, met kat, decibel killers etc. Deze uitlaat kostte mij nieuw rond de 700,- Als de dempers er 1500km onder hebben gezeten is het veel. Demper en kat zijn nog helemaal netjes natuurlijk. Alleen zit er onderop de afdekkap een...
  18. Kasprr

    Circuitdag Assen groep 2 11/09/2010

    Aangezien ik helaas uiteindelijk niet kan verkoop ik mijn dag op Assen. Het gaat om een dag geboekt via European Suzuki Days (Eybis), alle merken zijn welkom. Het betreft groep 2, (vrij rijden) 5x20 min prijs 225,- :W
  19. Kasprr

    T-REX valdoppen GSXR 600/750 K6/K7

    Gekocht, lang in de schuur gelegen, uit eindelijk zelf van Yoshimura crashprotectoren gekocht. De meegeleverde bouten zijn van de sterkste in zijn soort, met een sterkte van 12,9 in tegen stelling tot een "normale" 8.8. De binnekant is versterkt met 6061-T6 aluminium. Ze zijn dus helemaal...
  20. Kasprr

    Bering regen/wind jack fluo geel €30,- (maat M)

    Tekoop aangezien ik hem niet (meer) draag. Het jasje is gewoon als nieuw, een wel getelde 2 uur gedragen. De onderkant van de mouwen en de jas is strakker/lossen te maken. (elastiek aan de onderkant en klittenband bij de mouwen). Achter op de rug staat ter hoogte van de schouders...
  21. Kasprr

    Alpinestars secure snap system

    Hallo, Ik heb sinds een tijdje een Alpinestars RC1 pak.. Nou ben ik aan het kijken voor een nieuwe backprotector. Als ik naar het filmpje kijk over het pak op de site van Alpinestars zeggen ze dat er een backprotector in kan via het "secure snap system". In de nek van mij pak, onder het...
  22. Kasprr

    Suzuki Intruder VS700 1986 €1675,-

    Namens mijn vader te koop: Suzuki Intruder VS700 uit 1986. De motor is sinds 1991 op Nederlands kenteken. De kilometerstand 15170 miles (24272km). Banden zijn nog goed, remblokken aan de voorzijde zijn voorlopig nog niet op maar er zit een nieuwe zet remblokken bij, heeft wat wat...
  23. Kasprr

    Schade kappen GSX-R 600 k6/k7 Zilverkleurig

    verkocht
  24. Kasprr

    2008 Zwarte leren Bering jas. Maat 48

    In december 2008 te klein gekocht, "hij rekt nog op, de pijn in je schouders gaat dan weg", niet dus nu steeds last van me rug en schouders. Nieuwprijs 399,-. Nog fabrieks garantie tot december 2009 (bon heb ik er bij). Ik ben 187cm en weeg 73kg. prijs 299,-
  25. Kasprr

    Zwart koppelings reservoir "zweet bandje" GSXR

    Te koop wegens verkeerde aankoop, gekocht in Engeland. Had een "pair" besteld in de veronderstelling dat ik dan twee de zelfde kreeg. Ik kreeg een kleine en een grote. Aangezien ik alleen de grote kan gebruiken heb ik de kleine over! Bieden!
Terug
Bovenaan Onderaan