Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. varkensmannetje

    vooras Goldwing 1100

    Momenteel ben ik druk bezig met het opknappen van een Goldwing 1100 Interstate. Tijdens het demonteren van het voorwiel, kwam ik erachter dat de vooras krom is. Na wat zoekwerk op internet blijkt het nog niet zo eenvoudig om een as te vinden. Het gaat om deze as. Heeft iemand een idee waar...
  2. varkensmannetje

    Kilometertellerkabel Honda CB-1

    De kilometertellerkabel van m'n Honda CB-1 is gisteren kapot gegaan ..... :( De CB-1 is nooit in Frankrijk geleverd en volledig onbekend, dus de Honda dealer kan er geen bestelnummer/referentie van vinden. Wie weet het orginele Honda onderdeel nummer van de kilometertellerkabel van de CB-1?
  3. varkensmannetje

    modieuze motorlaarzen voor dames

    Mijn vriendin gaat regelmatig bij mij achterop maar heeft eigenlijk een hekel aan motorkleding, helaas voor haar ga ik niet met haar rijden zonder goede kleding ... :+ Ze zegt dat motorkledingfabricanten eens moeten beginnen met het ontwerpen van wat modieuzere kleding en laarzen. En...
  4. varkensmannetje

    aankoop van Honda CB-750 Four uit '78

    Ik ben via via op een Honda CB-750 Four uit 1978 gestuit. Deze motor is van een oud baasje in Frankrijk en hij wil 'm verkopen. De eerste 4 jaar van het CB leven heeft deze motor gereden en is daarna stil gezet. De kilometerstand is 14.000 (net ingereden dus). Ik heb de motor nog niet gezien...
  5. varkensmannetje

    Kilometerteller voor GL-500 SilverWing '81

    Van de week hield de kilometerteller van mijn silverwing er na een hevig jankgeluid op de snelweg mee op :( .... ik heb 'm vandaag even onder handen genomen, maar helaas, de kilometerteller is overleden en kan naar de eeuwige kilometertellervelden. Wie weet welk type tellers er op een...
  6. varkensmannetje

    welke olie in BMW F650GS

    Ik ga van de week een beurt aan een BMW F650GS uit 2007 van een vriend van me geven. Nu heb ik een mooi werkplaatshandboek gedownload maar daar staat bijvoorbeeld niet in welke olie erin moet .... (behalve dan een mooi BMW artikelnummer waar je bij een normale zaak niks aan hebt) Wie weet wat...
  7. varkensmannetje

    kent iemand het merk Horsey?

    Ik weet dat het geen brommerforum is, maar toch stel ik hier mijn vraag even. Een vriend van me heeft me een tijdje geleden een oud brommertje gegeven om op te knappen. Hij stond bij hem in de weg in de schuur. (helaas stonden er geen andere leuke dingen in de weg) Het is een leuk...
  8. varkensmannetje

    oliefilter BMW R1150RT

    ik wil het oliefilter van een BMW R1150RT gaan vervangen. Tot mijn schrik zie ik dat het filter erg mooi in het blok zit weggebouwd. Zijn er mensen die nuttige tips hebben hoe ik het filter kan vervangen? Is er speciaal gereedschap nodig?
  9. varkensmannetje

    ervaring met Vinxx Grip

    Wie heeft er ervaring met de passagierbeugels van Vinxx grip? Het lijkt met wel een goed produkt voor zowel passagier als bestuurder.
  10. varkensmannetje

    enduro in Marokko, Polen of Portugal

    Wie kent er een organisatie die enduro reizen organiseerd naar Marokko, Polen of Portugal. We zijn op zoek naar een organisatie die de motoren ter beschikking stelt in het land van bestemming. We willen een meerdaagse tour door één van deze landen maken.
  11. varkensmannetje

    CB-1 te koop

    Daar gaat 'ie dan toch echt .... na lang nadenken en ca. 10 jaar trouwe dienst gaat dan toch eindelijk m'n CB-1 in de verkoop. Hij is "overbodig" geworden door aankoop van een VTR. Ik rijd er praktisch niet meer op. Laatste zomer nog één keer een ritje gemaakt en ik ga 'm wel missen. Goh, wat...
  12. varkensmannetje

    remklauwen bandit 1200

    heeft er iemand een setje remklauwen (voorkant) voor een Bandit 1200 liggen?
  13. varkensmannetje

    slapen in zuid Frankrijk

    tijdens onze vakantie door Frankrijk, Italië en Zwitserland zijn we een aantal keer op leuke slaapplaatsen terecht gekomen. Eenmaal aangekomen in de Provence stuitte we op een "chambre d'hôte" in Vauvenargues .... een schilderachtig dorpje aan de voet van de St. Victoire ... We kwamen bij...
  14. varkensmannetje

    werkplaatshandboeken en handleidingen

    ik vond op internet een site die elke MF-er zou moeten kennen. volop werkplaatshandboeken en handleidingen te downloaden. Motorcycle service manuals for download, free! succes
  15. varkensmannetje

    Varadero stottert tijdens inhalen

    Sinds enkele weken heb ik een probleem met m'n Honda XL1000 Varadero (model met carburateur). Als ik een vrachtauto inhaal of flinke zijwind heb, begint de motor te stotteren. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het tekort aan lucht. Is dit probleem bekend bij iemand en wat is er aan te doen ?
Terug
Bovenaan Onderaan