Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Migilo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Migilo

    Wie herkent dit zitje?

    Wie herkent het zitje dat dokter Rob Tuluie hier op z’n Norton heeft? Kan goed zelfgemaakt zijn, maar misschien weten jullie iets. Denk dat ik zoiets op m’n Bonneville wil.
  2. Migilo

    Aluminium tank

    Te koop: Mooie aluminium caféracer tank. Heeft nog nooit brandstof in gezeten. Gemaakt door wbo in Duitsland. Alleen ophalen (Sint-Oedenrode) Is gemaakt voor een Triumph t140 dus heeft een brede tunnel, daarom ook makkelijk pas te maken op andere motorfietsen. Prijs: 550 euro.
  3. Migilo

    Voorvork KTM superduke R

    Te koop, voorvork met t-stuk van ik geloof een ktm superduke 690. 200 euro.
  4. Migilo

    Supermoto wielen KTM, zgan!!

    Te koop, zo goed als nieuwe set supermoto wielen van een KTM smc R. Geen beschadigingen of krassen. De haren zitten nog op de banden. Zie facturen wat het spul gekost heeft. Dit is zonder tandwieldrager maar daar kan ik de factuur niet meer van vinden. Achterwiel is met cushdrive dus evt ook te...
  5. Migilo

    Öhlins stuurdemper

    Heb deze stuurdemper nog liggen. Komt van een RSV mille R af. Moet denk ik gereviseerd worden want vind hem aardig zwaar gaan. Teab
  6. Migilo

    Kuipset supermono of kleinere motor?

    Ik heb deze kuipset liggen. Gaat dus om de complete Kuip met zitje, spatbord en tankcover. Ga het zelf toch niet gebruiken en hoop dat iemand er iets mee kan. Hoeft niet de wereld te kosten, doe maar een bod.
  7. Migilo

    R1 monoblock remklauwen 108mm

    Set klauwen van een R1, goedkope upgrade voor verschillende motorfietsen met klauwen uit 2 delen. Heb er 2 setjes afstandsbusjes bij. Prijs 150 euro.
  8. Migilo

    Gsxr voorvork, radiale klauwopname

    Gsxr vork van een k6 / k7. Eventueel met as en kroonplaat, heb ook nog monoblock remklauwen van een R1 te koop die hier mooi op kunnen. Prijs voor de poten 300 euro. Met de genoemde andere delen nader overeen te komen.
  9. Migilo

    LSL clipons, 50mm

    100 euro.
  10. Migilo

    Jaren 70 husqvarna tank

    Tankje van een klassieke Husqvarna te koop. Voor een project gekocht maar uiteindelijk niet gebruikt. 350 euro. Verzenden is evt een optie maar kosten en risico voor de koper. Edit: zie dat het op de bovenste foto lijkt alsof er 2 deukjes in zitten, dit is een reflectie. De tank is deukvrij!
  11. Migilo

    Xs650 pma laadsysteem VAPE, nieuw!

    Te koop: nieuw pma systeem van VAPE. Nooit gemonteerd, heb de doos alleen even opengemaakt voor de foto’s. Heb zelf een tweedehands rotor gebruikt van de sloop. Maar had dit systeem al besteld. Nieuwprijs 319 euro, mag weg voor 250. Vaste prijs.
  12. Migilo

    Rotor raakt stator xs650

    Bij mijn xs650 heeft de rotor langs de stator zitten slijten. Het is een pma systeem van Tc-bros uit de vs. Vorig jaar gekocht en weinig mee gereden, normaal gezien zou ik wel willen kijken of dit garantie is maar heb geen zin in heen en weer gestuur. Dus ik neem mijn verlies. De rotor en...
  13. Migilo

    Rapid bike Aprilia Rsv, Falco en Tuono

    Heb hier nog een ongebruikte rapid bike module liggen. 125 euro, evt verzendkosten zijn voor de koper. Kan ook afgehaald worden in Weert of Sint-Oedenrode.
  14. Migilo

    2 sets vorkpoten gsxr?

    Heb hier 2 setjes vorkpoten, geloof van wat oudere gsxr’s. Mogen weg voor een kleine prijs. Ze liggen in Weert maar kan ze ook meenemen richting Eindhoven of Sint-Oedenrode. Verzenden liever niet of je moet echt goed bieden 😇
  15. Migilo

    Kawasaki z750b \ xs650 project.

    Afgelopen zaterdag deze motor gekocht. Het is dus een kawasaki z750b twin uit 1978 met een xs650 blok er ingebouwd. Ik zat een beetje met een scheef oog tijdens het tv kijken mijn aanbevolen advertenties door te bladeren op de marktplaats app, wat geen aanbeveling is als je rustig aan wil doen...
  16. Migilo

    Wie herkent dit onderdeel?

    Gaat om een Xs650, liet de olie er uit lopen en dit stukje bleef half uit het gat hangen. Is een bros kunststof, toen ik de olie er af veegde brak ie in tweeën.
  17. Migilo

    akra's rsv mille gestolen!

    In de nacht van zondag op maandag zijn mijn akrapovic dempers gestolen. Ze zaten op mijn Rsv mille uit 2002. De motor stond onder de carport in Emmen. Het gaat om 2 akrapovic titanium dempers. Mocht iemand ze tegenkomen op marktplaats oid, hoor ik het graag.
  18. Migilo

    Set marvic penta II wielen met frixion wave schijven!

    Heb hier nog een mooie set marvic penta wielen liggen. Superlicht en mooi design. Compleet met tandwielhouder en tandwiel. Er zitten frixion wave schijven bij, voor paar honderd km gedraaid. Achter nog gloednieuw. Montage boutjes origineel honda zitten er ook bij. Op het voorwiel is ook nog...
  19. Migilo

    gsxr 7/11 in onderdelen

    Bij deze verkoop ik mijn gsxr in onderdelen (deze keer echt :hypocrite: ) - 2x benzine tank, 1 goed 50 euro. 2 heeft een grote deuk links, 20 euro. - gsxr750w brug met brace. 100 euro. - set 38mm carbs. 125 euro. - Marvic...
  20. Migilo

    Michiel's tl1000r "Keihard beuken" project

    Ga hier ook maar eens een topic openen. Wordt ook wel tijd, gister voor de 2e keer geschorst :') Dus ben er al een poosje mee bezig. Eerst een schade tlr opgehaald. Omdat ik de ori kont sowieso heel lelijk vind, moest daar natuurlijk een andere op. Via tl1000.nl had ik een subframe...
  21. Migilo

    GSXR 7/11 in onderdelen!

    Bij deze verkoop ik mijn gsxr 7/11 en andere onderdelen. Voor de plaatjes kijkers hier een foto: - blok gsxr 1127 1989, 2e versnelling stuk. 375.- - blok gsxf 1127, draad uitgaande as niet mooi, verdere staat onbekend. t.e.a.b. - blok gsxr 750, 1988. 75.- - gsxr k wielen, compleet...
  22. Migilo

    Wielenset tl1000r

    Te koop: Set witte wielen. Achter zit er een goed als nieuwe pilot power om. Voor is versleten. Met tandwieldrager, tandwiel en remschijf achter. Achterschijf is een beetje roestig. Vraagprijs 245. Heb eventueel ook de voorste remschijven, maar die passen ook op mijn gixxer, dus prijs op...
  23. Migilo

    TK kemppi mastertig 1500

    Hierbij biedt ik mijn lasapparaat aan. Het is een kemppi mastertig 1500. Ik heb hem ooit een keer gekocht van mbgek hier op het forum, en sindsdien nog nooit gebruikt. Dat is dus ook meteen de reden van verkoop :X Dit zit er bij: *Kemppi mastertig 1500 (220V) *20mtr slangenpakket...
  24. Migilo

    Tl1000r streetfighter project

    Te koop: Tl1000r project. Het bouwjaar is 1999. Kilometerstand weet ik zo niet meer maar in de 30000. Er zit een custom subframe op met een r6 zitje. Elektra is helemaal binnendoor verlegt. Wat je nog moet kopen: - Radiateur. - Achterveer (Originele spul is er bij, maar zoals bekend was...
  25. Migilo

    Topkuip gsxr 1988

    De ruit zit een barst in en is gelijmd. Verder goede staat. Compleet met gewei en lampen. Prijs 35 euro.
Terug
Bovenaan Onderaan