Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SgeraldV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SgeraldV

    Moet een motor met kenteken altijd verzekerd zijn?

    En? Voor de belasting weet ik wel dat je hem kan schorsen, maar kan dat met een motorverzekering ook als je hem thuis hebt staan en er niet mee rijdt? Groeten, Gerald
  2. SgeraldV

    Hoe lang wachten op uitbetaling verzekering?

    Hoi hoi, ik zit nog steeds te wachten tot mijn verzekering uitbetaald. Ben all-risk verzekerd dus ongeacht de schuldvraag zal mijn verzekering moeten uitbetalen. Het duurt nu al zes weken en heb nog steeds niets gezien. De hoogte van de uitbetaling is allang bekent. Expert is meteen dezelfde...
  3. SgeraldV

    Overall of combi?

    Hoi, aangezien ik toe ben aan nieuwe kleding komt bij mij de vraag omhoog: Overall of Combinatie? Wat vinden jullie ervan?
  4. SgeraldV

    Second opinion uitspraak expert mogelijk?

    Ik vraag me af of dit mogelijk is. Het is nog niet zover, maar de expert is het niet eens met de mening van mijn dealer omtrend total-loss of niet. Het gaat voornamelijk om het verschil van mening of het frame gespoten kan worden of dat deze vervangen dient te worden. Volgens mijn dealer moet...
  5. SgeraldV

    Aangereden door koekblik

    Ja ja, ook mij is het overkomen. Ben gistermiddag door een tegemoetkomende auto volledig van mijn sokken gereden. Ik stak de kruising over en zij kwam vanuit de tegengestelde richting en wilde afslaan en deed dat ook :( Ze had me niet gezien..... Maar goed. Heb de motor nog niet goed bekeken...
  6. SgeraldV

    Toch maar even voostellen

    Hoi, ik surf al een paar weken rond op het forum en dacht, het moet er toch een keer van komen dat ik mezelf voorstel. Mijn naam is Gerald en ben 35 jaar. Woon sinds 8 jaar in Malden (dorp net ten zuiden van Nijmegen) en heb daarvoor in Nijmegen gewoond. Ik heb in 1994 mijn rijbewijs gehaald en...
Terug
Bovenaan Onderaan