Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roozie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. roozie

    Gezocht! 7-6 CPZ met Racecracks

    Gezocht voor een vriend van mij die nog op de wachtlijst staat een plekje voor morgen op Zandvoort. liefst groep 3-4 maar kan nog gewisseld worden. roozie_ apestaartjehotmailpuntcom of hier PB
  2. roozie

    2x Honda achtervelg 1x CBR600F3 1x waarschijnlijk voor de FS

    Ik heb bij mijn circuitmotor een hoop extra spullen gekregen. Waaronder ook 2 achtervelgen die niet passen 😅 Ik heb gegoogeld op de wielcodes en degene met de ‘smalle’ spaken en de regenband erom komt eruit als geschikt voor de CBR600F3 (wielcode 95p). De regenband is oud en moet eraf. De...
  3. roozie

    Tank Honda CB sevenfifty

    Tank voor Honda CB 750 (Seven fifty). Heb hem ongeveer 1 jaar als tijdelijke tank gebruikt totdat ik de originele had laten coaten. Niet moeder mooiste maar doet wat hij moet doen. Geen deuken, wel wat lakschade
  4. roozie

    Buse grote tanktas

    Grote tanktas van Buse, bestaat uit 2 delen welke je aan elkaar kunt ritsen. €15 ophalen in Velserbroek of verzenden op kosten van de koper 😊
  5. roozie

    Oxford tailpack / zadeltas

    Tailpack / zadeltas van Oxford. Is al wat ouder en ook iets verkleurd maar alle ritsen werken nog. Is op veel plekken uitbreidbaar, incl regenhoes. €20 Ophalen in Velserbroek of verzenden op kosten van de koper 😉
  6. roozie

    Gezocht achtervelg CBR F4 ‘99

    Gezocht achtervelg CBR 600 F4 liefst met schijf. Er zit nu type 72R in, die hoort volgens Google onder een hornet, maar die past dus goed...
  7. roozie

    Droogkast

    Hi Mede-forummers, mij heb 2 jaar terug een impuls aankoop gedaan, ik heb een droogkast gekocht die officieel bedoeld is voor het drogen van ademlucht maskers voor duiken en brandweer gekocht. Plan was om er een roede in de hangen om daaraan motorkleding te kunnen drogen. Die roede is er nooit...
  8. roozie

    Gezocht: Tank CB sevenfifty (1996)

    Ivm enorme roest in huidige tank, andere tank gezocht voor de CB sevenfifty uit 1996. Kleur liefst bordeaux rood maar eigenlijk onbelangrijk
  9. roozie

    Arrow uitlaat SRAD

    Arrow uitlaat, geen DBkiller, mooi donker geluid €80
  10. roozie

    Set velgen SRAD

    Extra set velgen voor oa Suzuki SRAD
  11. roozie

    Set velgen voor SRAD

    Extra set velgen voor oa Suzuki SRAD
  12. roozie

    Voorwiel/velg SRAD 600/750

    Voorwiel/velg voor SRAD 600/750 Staat in de weg ivm verhuizing Vraagprijs €75
  13. roozie

    Seatcover wit F800

    Wegens verkoop motor een witte seatcover voor de F800 te koop.
  14. roozie

    F800 passagiers handvatten

    F800 handvatten voor de passagier, komen in plaats van het kofferrek. Past op F800s en F800st Vraagprijs 25 euro
  15. roozie

    Ongebruikte originele uitlaatdemper BMW F800 S en ST

    Een ongebruikte originele uitlaat van de BMW F800 S en ST. Mijn F800 is inmiddels verkocht. Vorige eigenaar heeft bij aflevering direct andere uitlaatdemper laten monteren. Hij is dan ongebruikt en onbeschadigd. Geen idee wat zoiets waard is, nu TEAB
  16. roozie

    Becker technik universele middenbok F800 en K1200R

    Handig bokje van Becker-technik, hij is is hoogte en breedte verstelbaar dus in principe universeel. Maar ik heb hem gekocht als geschikt voor F800 en K1200 lifter. Op de foto zie je lange bout, op die manier kon mijn onderkuip blijven zitten. Ik heb de originele korte bout ook erbij. 2...
  17. roozie

    Dames Richa jas XL

    Leuke dames motorjas van Richa. Richa Modena, online gekocht maar zit mij niet goed en te laat met retourneren. Nieuw! Kaartje zit er nog aan!! Waterdicht, uitneembare thermovoering. €75 (Jas is gekreukeld op de foto omdat hij in een doos heeft gezeten ivm verhuizing)
  18. roozie

    Div onderdelen Diversion 600 1992-1996

    Ik heb nog diverse onderdelen voor een diversion 600 1992/1996. Diversion 600 donker groen nog beschikbaar; CDI unit Achterwiel compleet Accubak / Spatbord Ketting beschermer Achterkappen L+R Tussenkapje achterzijde Stuurschakelaar knipperlicht Stuurschakelaar startknop Koplamp...
  19. roozie

    Tanktas BMW kunststof tank F800 / K1200

    'Tank' tas van BMW voor een kunststof tank, tas zit vast met riempjes. De riempjes en tas zelf zijn voorzien van zacht materiaal wat krassen zoveel mogelijk voorkomt. In de tas zit een geïntegreerde regenhoes. De tas is in nette staat, wel wat gedeukt van het liggen in de opslag. Ik heb...
  20. roozie

    IXS Petrol All Season jas M/40

    Motorjas van het merk IXS, type Petrol, is zeer geschikt voor elk seizoen, er zitten veel ventilatiemogelijkheden. Op de borst, armen en rug kun je ritsen open zetten, en zit er gaas achter. Voor de pasvorm zitten er ook veel verstelmogelijkheden, 2 bandjes op de mouwen en een band rondom de...
  21. roozie

    Dainese backprotector L

    Backprotector / rugbeschermer van Dainese, maat L. Totale lengte 60 cm. Geschikt voor personen van ongeveer 1.80-1.90. Onderste deel is flexibel en beweegt daardoor met je onderrug en heupen mee voor meer comfort.
  22. roozie

    Mooi HJC helm maat S

    Aangeboden super mooie HJC helm, 1 jaar alleen met mooi weer gedragen (en zo vaak was het geen mooi weer afgelopen jaar). Maat S ongeveer 55/56 cm omtrek. Makkelijke sluiting dmv een clip. Geïntegreerd zonnevizier, die is nog voorzien van t plastic beschermlaagje, zo weinig is de helm dus...
  23. roozie

    Gezocht gebruikt setje 120/180

    In het kader van je weet het maar nooit, en niet geschoten is sowieso mis doe ik toch een poging. Ik ben opzoek naar een setje gebruikte circuit bandjes, zelf dacht ik aan Supercorsa's 1 of 2 maakt me niet zoveel uit. Maat 180-55 of 180-60. En dan die ik morgen (donderdag 16-7) of vrijdag...
  24. roozie

    Motodetail tailpack / zadeltas 15-20 liter

    Tailpack van Motodetail. Mag na 5 jaar ongebruikt in de kast gelegen te hebben nu toch weg ;) Tas is dus ongebruikt, de kaartjes zitten er nog bij, de tas is alleen beetje gedeukt van het liggen, zie foto's. Regenhoes, alle bandjes en de gebruiksaanwijzing (in t Duits) zitten erbij...
  25. roozie

    Diversion 600 gaat uit elkaar!

    Mijn diversion 600 uit 1992 gaat uit elkaar. Motor rijd nog prima, heeft als geheel tijdje te koop gestaan, maar helaas weinig serieuze interesse. Heeft afgelopen jaar nog groot onderhoudt gehad. Kettingset is vervangen en is dus maar een paar honderd km oud(verkocht) Voorvorkkeerringen en...
Terug
Bovenaan Onderaan