Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tuimelaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tuimelaar

    Te koop aprilia rsv factory R 2005 black lion edition

    Aprilia RSV R Factory . Nu 6900,- Bouwjaar 2005. 1ste toelating 2006. 18500km op de teller. 10000km beurt gehad onderhouds boekje aanwezig. technische handleiding aanwezig 2 sleutels aanwezig Net nieuwe ketting en tandwielen er op gezet. motor is in zeer goede staat. De banden die...
  2. tuimelaar

    Op welke camping sta je dit jaar met de TT Assen

    Camping de Haar al weer voor het 4de jaar. prima toeven daar goede sfeer mooie activiteiten van lui die zelf wat geknutseld hebben en de duitse streetfighters altijd leuk om te zien. dus daar sta ik weer dit jaar.
  3. tuimelaar

    Welke sokken zijn het best voor in de motor laars?

    Goedendag, Ik rij nu al een tijdje motor. Ik heb het volgende probleem. Als ik in de winter rij heb ik altijd koude voeten in mijn motorlaars en in de zomer heb ik zweetvoeten erin. Ik draag gewoon falke wandel sokken. Iemand misschien een oplossing voor dit euvel?????
  4. tuimelaar

    Noordelijke rijders, Speed topic deel 2

    hier zijn we dan in het nieuwe jaar met een nieuw topic Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;) Noordelijke Rijders Noordelijke Rijders, Second Edition Noordelijke Rijders, Speed topic (door weer en wind) Dit is een delegatie van onze posers :W Banzxr-bas...
  5. tuimelaar

    Noordelijke rijders door weer en wind

    zo welkom op het nieuwe topic snap niet hoe ik het gedaan heb dus ff geen fotos in de start post _O-
Terug
Bovenaan Onderaan