Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DaBeerMan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Wat voor soort choppertje voor iemand van 1,95?

    Heuj mensen. Nou, mijn 'stief'zoon is 18 jaar. En wil voor zijn motorrijbewijs gaan, alleen moet hij dus eerst 25kw gaan rijden. Ik had al wat rond gekeken voor hem, en al wat leuke en goedkope motors gezien. Maar hij is ongeveer 1,95 in de lengte, en ik heb al aantal keer gelezen & gezien...
  2. D

    Ik wil een Magna, V65 vs Super Magna 87?

    Heuj, ik ben op zoek naar een motor! Ik kijk al een tijdje rond op het internet & van alles. En heb besloten dat ik een Magna wil, nou kan ik er alleen niet uitkomen wat voor 1. Ik keek eerst rond naar de V65, super vet ding ik dat. Maar toen ontdekte ik de Super Magna V45? Zo 1 in ieder...
  3. D

    Honda magna met zijspan?

    Heuj mensen. Na 18 jaar tijd, en al heel wat jaar verlangen. Heb ik toch weer besloten een motor te kopen. Maar ik had dus de Honda Magna op het oog, weet nog niet welk model of wat dan ook. Maar vind het wel een super vette motor, en hoor er een hoop goeds over. Maar ik had een vraag, ik...
  4. D

    Even voorstellen!!

    Heuj mensen! Ik ben Berend, 38 jaar en woon nu tijdelijk in Groningen! In ieder geval, had me hier maar aangemeld. Kijk al een tijdje af en toe beetje rond hier. Naja, aangenaam! Ps: Eerste keer dat ik me voor een forum aanmeld, dus zal even duren voordat ik alles onder knie krijg haha.
Terug
Bovenaan Onderaan