Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: huge
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    motorcrosslaarzen gezocht

    Hallo jongelui, Ik ben op zoek naar een paar crosslaarzen. Uiteraard zwart en hoog. Maat 43/44. Hoeft niet nieuw te zijn en nee ik ga er niet mee crossen :-) Ik hoor wel wie er een paar heeft liggen. mvg
  2. H

    leren broek gevraagd

    Ik ben op zoek naar een lerenbroek zonder kneepads of extra voeringen. Liefst gewoon een spijkerbroek model. Maat M. Reacties naar speedtoys apestaart live . nl
  3. H

    Stickerset Bimota gevraagd

    Wie o wie kan me helpen aan een stickerset voor een Bimota. Sinds de importeur er niet meers is schijnen ze nergens meer te krijgen te zijn. Of wie weet waar ik een setje kan bestellen? Bvd Reacties evt naar speedtoysapedingeshetepost.kom
  4. H

    Te koop Bimota SB8R in prijs verlaagd

    NU IN PRIJS VERLAAGD: 6900 euro Te koop aangeboden een Bimota SB8R bj 1999 specs: - framenr 15 - zwart rood - ca 50 stuks van gebouwd - km 11000 - boekjes afgestempeld tot 9300 km - standaard paoli voorvork en achterveer - antera velgen - gedeeltelijk carbonframe - heel saai...
  5. H

    beste dealer om motor in te ruilen

    Beste scooterfans, Ik ben zo enthousiast over het hele scootergebeuren dat ik mijn motor wil inruilen voor een scooter. Hier en daar lees ik op topics over goede inruilprijzen van jullie scooters. Mijn vraag; welke dealer biedt goede inruilprijzen? Ik wil graag een lichte motorscooter voor...
  6. H

    ducati paso 750

    Via dit forum heb ik een paar maanden geleden een ducati paso 70 gekocht. De motor is ingevoerd uit italie (door een particulier). datum eerste toelating is 28-02-1987. Wrs op kenteken gezet in 1996 (nederland). Papieren hiervan heb ik. De motor heeft iets meer dan 14000km. Staat van onderhoud...
  7. H

    motorscooter te koop gevraagd

    Beste forumleden, Ik ben op zoek naar een motorscooter voor erbij. Weet iemande er een? Mijn voorkeur gaat uit naar een lichte scooter (tot 200cc) dus geen burgman 600 of iets dergelijks (dit zegt meer over mn spaarpot dan over de burgman :) ). Ik lees jullie reacties wel. Met...
Terug
Bovenaan Onderaan