Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: drfootsss
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Arai Vizier L-Type helder - origineel

    Ik heb hier een ongebruikt vizier van Arai, type L en het gaat om de heldere versie die standaard bij de helm wordt geleverd. Ik heb zelf een dark smoke versie daarom mag deze weg. Past op de Arai: RX-7 Corsair, Condor, Astro, RX7 XX, RX7RR, Omni, Viper GT, Chaser. Nieuwprijs: =/- €65...
  2. D

    Alpinestars SP3 Handschoenen XL

    Heb hier nog een paar race handschoenen liggen van alpinestars. Gaat om het type SP3 en de maat is XL. Mijn hand is ong 11cm breed. Ben zelf 1,88 lang, voor de verhouding. Komen passen mag natuurlijk altijd! Stuur een PB'tje als je iets wilt afspreken of vragen hebt :) Goede staat, alle...
  3. D

    Het grote Yamaha R1 topic - deel 32 -

    Het grote Yamaha R1 Topic - deel 32 - We gaan undercover! De vorige delen staan hieronder. Voordat je vragen hebt kun je hier in gaan zoeken ;) : Deel 1: groot Yamaha R1 Topic Deel 2: Het grote Yamaha R1 Topic; deel 2! Deel 3: Het grote Yamaha R1 topic deel 3: Touching your heart...
  4. D

    Laser Hotcam Carbon Yamaha R1

    Te koop: Laser Hotcam Carbon voor de Yamaha R1 Past op bouwjaar: 1998-1999-2000-2001 Linkpijp zit erbij. Geeft een mooi donker/zwaar geluid en hij ploft wel eens :+ Prijs: bieden maar :) Ophalen/verzenden: allemaal mogelijk! Weg = pech! Wat pics van toen ie op mijn R1 zat...
  5. D

    Het grote yamaha R1 topic - De dure editie

    Het grote Yamaha R1 Topic - deel 30 - De P.I.M.P. edition De vorige delen staan hieronder. Voordat je vragen hebt kun je hier in gaan zoeken ;) : Deel 1: groot Yamaha R1 Topic Deel 2: Het grote Yamaha R1 Topic; deel 2! Deel 3: Het grote Yamaha R1 topic deel 3: Touching your heart...
  6. D

    Yamaha R1 Kuipruitje origineel

    Heb hier nog een mooi origineel yamaha kuipruitje liggen voor de R1, hij is afkomstig van een 1999 model, dus hij zal ook wel op de 98er passen. Bied maar :) Foto 1 Foto 2 En zo ziet het er uit als ie gemonteerd is:
  7. D

    Yamaha R1 Voorspatbord 98-99

    Heb hier nog een rood voorspatbord liggen voor de Yamaha R1, past op de 98 en 99 modellen, misschien ook het 2000-2001 model?. Hij zat bij mij in ieder geval gemonteerd op een 1999 model. Prima kleur, mooi rood. Er is alleen een stukje uit, zie de foto. Voor 20 euro is ie van jou. Verzenden...
  8. D

    Yamaha R1 orginele kuipruit voor model '98 en '99

    Afkomstig van mijn R1 bouwjaar 1999. Zonder breuken of krassen. Ik doe hem weg omdat ik een ander ruitje heb aangeschaft. Doe maar een bod. Ik wil het graag naar je opsturen maar ophalen mag ook natuurlijk. Als je mijn adres precies wilt weten stuur maar even een PB. Pic volgt nog :)...
  9. D

    Yamaha R1 Voorspatbord - Rood - 1999

    Hoi, Ik heb hier nog een rood voorspatbord liggen voor een R1 uit 1999 (zal ook op het 98 model passen). Over het algemeen ziet ie er prima uit en heeft nog mooi kleur, hij heeft alleen 1 beschadiging en daarvoor wil ik je naar de foto doorverwijzen: sticker letters op de...
  10. D

    Yamaha R1 1999 single en duo seat cover

    Ik ben op zoek naar 2 seat covers, ik wil ze graag allebei dus het is niet of of. De single seat cover moet wit zijn van kleur (en zwart kussentje) Duo seat cover moet helemaal zwart zijn. Voor het model 1999 (1998 zal ook passen maar ik zoek niet de rode!) Prijs komen we wel...
  11. D

    Mooie racer - 5000eu

    Hallo allemaal, dit is mijn 1e toppic (en post geloof ik). Ik ben op zoek naar een racer. Dit gaat mijn eerste bike worden, heb afgelopen jaar m'n rijbewijs gehaald en het is tijd om weer de weg op te gaan. Ik weet precies wat ik allemaal wel (en niet:P) moet vermelden maar daar kom ik in de...
Terug
Bovenaan Onderaan