Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mr.X
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mr.X

    aangeboden: Brembo 19x20 radiale HPK rempomp

    Bij deze in de verkoop. Mijn Brembo 19x20 HPK radiale rempomp. Heeft een paar jaar gemonteerd gezeten op mijn straat motor. Maar ik wil voor een mooie combinatie van de koppelingshendel overgaan naar een andere pomp. In goede staat, origineel dus geen chinese imitatie. Voorzien van een...
  2. mr.X

    CB750 RC42 SevenFifty > Café racer ombouw verslag

    Om te beginnen, is het project al bijna klaar, maar hierbij een verslag van hoe ik te werk ben gegaan. De komende dagen zal ik alles aanvullen. Het plan was, een Café racer bouwen, soort van. Minimalistisch, forse tank, op de polsen leunen en een hoop herrie. Bij voorkeur radiaal banden...
  3. mr.X

    Arai RX7-GP Haydenm Peace 2014 maat S

    Te koop, Mijn nagenoeg nieuwe Arai RX7-GP Hayden Peace een paar keer gedragen, paar maanden oud. Maat S (is natuurlijk aan te passen naar andere maat) reden: Ik ben verliefd geworden op een ander design RX7-GP super helm, speciaal (gelimiteerd) design, voor een scherpe prijs. inclusief...
  4. mr.X

    Te Koop, RX7 Corsair maat M Edwards replica Met

    Te Koop, RX7 Corsair maat M Edwards replica Met helder en blauw spiegel vizier. ongeveer een jaar oud, nieuw prijs 825,- excl. spiegel vizier interieur is compleet uitwasbaar, is een frisse helm vraag prijs E350,- foto's volgen...............
  5. mr.X

    Zeer complete VTR 1000 F Firestorm '97 €4.950

    Ook ik zet hem te koop, na ruim 2 jaar trouwe dienst Rode VTR1000F '97 ong. 50.000km gelopen zeer goed onderhouden: voorjaar (2000km geleden) grote beurt gehad Ketting tandwielen vervangen (Sigma Gold X-ring), groter a.tandwiel Nokkenaskettingspanners vervangen Balhoofdlagers vervangen...
  6. mr.X

    Welke Arai moet ik nemen: RX7 Corsair of Astro R?

    heb donderdag een einde gemaakt aan mijn Arai Quantum F, maar ben er zelf goed van af gekomen, dus komt er weer een nieuwe. maar, Quantum komt aardig overeen met Astro R, en de RX7 is 200euro duurder, zijn het die extra pegels waard? zit te kijken naar een Nakano replica en die is er in beide...
  7. mr.X

    VTR -F-SP meeting/rit

    Zo, De rit is bekend, Het wordt zuid holland. de link naar route staat hier onder http://www.motor-forum.nl/forum/misc/184781 De datum is 5 juni de volgende mensen komen: ik zelf_________(F Harderwijk)als mijn lichaam dat toelaat :X Mr.TXE _______(SV1000S Ermelo) Ralphie________(F...
  8. mr.X

    Wat vindt jij de beste/mooiste motorzaak?

    Laat hier even weten wat jij de beste en/of mooiste motorzaak vindt. in de pol staan er een aantal, maar lang niet allemaal natuurlijk :X er staan een aantal grote ketens bij, zet er even bij welke vestiging. geef je reactie! ik zal na een aantal reacties bijhouden wie er de meeste stemmen...
  9. mr.X

    VTR meeting/rit

    Het wordt denk ik weer eens tijd voor een VTR rit :9 . Ik zal een route uitstippelen door de Veluwe. Er zitten 2 hele mooie dijkwegen in, en verder allemaal kronkelwegen. veel sturen dus :] Het beginpunt is de boulevard van Harderwijk (eindpunt hoop ik ook). De rit is 230km lang en...
  10. mr.X

    Mijn puup krijgt vlekken??

    ik zit met het volgende en ben benieuwd of meerdere er last van hebben. Mijn Sebrings zijn 3 maanden oud en heb er misschien 500km mee gereden. ze hebben een geweldig geluid :9~ , maar... de alu mantel begint vlekken te vertonen en lijkt aangetast, onder de montage ring zit ook aanslag...
  11. mr.X

    Nieuw hier

    Hallo allemaal, weer een nieuwe MF-er. Ik ben Rico en heb een 93-er RF600R. is m'n tweede motor (hiervoor gsx600f) en ben sinds enkele maanden in het bezit van de RF. heb ik (net als mijn eerste motor) uit duitsland geimporteerd. ben een redelijk sportieve rijder en houdt van een lekker stukje...
Terug
Bovenaan Onderaan