Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rage
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rage

    Natuurkunde - bochten insturen <> toerental

    Gizmo73 en ik hadden een klein meningsverschilletje; Ik zei tegen em, als ik met mijn gas constant over een rotonde rij, hoor ik dat het toerental stijgt zogauw ik instuur, nu zegt hij; dat kan niet want om het toerental te laten stijgen heb je energie nodig en daarvoor moet je gas geven. Ok...
  2. Rage

    Hoe motorpak het snelst laten drogen ?!?

    Vandaag heerlijk een dikke 200km in de regen gestuurd, echt geweldig, half onderkoeld thuis aangekomen. Magoed, nou hoor ik dat het morgen en daarna wel weer aardig weer wordt. Hoe krijg ik mn pak nu het snelst droog, zonder er in te gaan rijden? Kheb m'n motorlaarzen leeggegoten (toch gauw...
  3. Rage

    Vaarwel Mille, welkom R1..

    Na 11 maanden en 23000km te hebben rondgetuft op mijn Mille, vond ik het wel weer leuk geweest, tijd voor wat anders... De looks en de kleuren van het nieuwe type R1 hebben mij altijd aangetrokken en na een proefrit was ik helemaal verkocht.. DUS.. Mille ingeruild en R1 mee naar huis genomen...
  4. Rage

    Howto: RVS remleidingen

    Ondanks dat het verschrikkelijk mooi weer was, is er soms ook nog wel ff tijd om te knutselen. Skoezie wou al een tijdje RVS remleidingen en omdat dat eig maar een klein klusje is kon dat nog wel ff na het eten en gelijk maar ff wat piccies gemaakt voor een howto. Voor degenen die het niet...
  5. Rage

    How to: Motor op paddockstand, voor Rev (ea)

    Sommige mensen schijnen nogal wat moeite te hebben met de motor op de paddockstand zetten. Dit probleem kan ertoe leiden dat iemand de controle verliest en de motor valt, da's natuurlijk zonde. Vandaar dit topic (zoals beloofd) want Revolution (en sommige anderen) schijnt (nog steeds) niet te...
  6. Rage

    LAST MINUTE: Wie wil er vanmiddag nog rijden?!?

    Martinweb en ik hadden het id opgevat om de rit Hoevelaken-hoevelaken (van Gasterix!) vanmiddag ff een keer te rijden. Hoevelaken - Hoevelaken tocht 15 maart Dusse.. wie heeft er zin om mee te gaan? Verzamelen om 14:00 bij Mac in Amersfoort...
  7. Rage

    Hoe zit het nou allemaal... ?!?!? Een paar vragen

    Ik snap er nu ff nix meer van... In de rumoerige tijd dat alle mods zijn opgestapt was ik niet aanwezig dus hoe alles nu precies zit weet ik niet. Ik heb een aantal dingen begrepen van mede-MFers: -Alle mods zijn weg door gezeur over MT -Unstable is opgestapt (waarom :? ) -Bananeman zou zijn...
  8. Rage

    How to: Koppeling vervangen/inspecteren inc foto

    In dit topicje zal ik proberen wat uitleg te geven over het vervangen of inspecteren van de koppeling (van een RSV-Mille). Het is op zich niet moeilijk, je moet alleen wel goed opletten (zoals eig. altijd). Het gereedschap wat ik gebruikt heb: Doppenset 1/2\" en 1/4\" (1/4\" is niet echt...
  9. Rage

    Blanke lak voor Aluminium

    Nu het weer een beetje tegenwerkt ben ik weer een beetje gaan prutsen... Kheb aluminium opgehaald met het doel om een nieuwe kentekenplaathouder en kettingbeschermer te maken. Het maken is het probleem niet, maar ik denk het mooi houden wel. Daarom was het mijn bedoeling om na het finishen de...
  10. Rage

    Olie wisselen (met plaatjes)

    Omdat het schijtweer zou gaan worden vandaag (viel achteraf best mee) ben ik begonnen met het geven van een grote beurt aan de Mille. Skoezie kwam ook nog langs en we hebben nogal wat lol gehad. Anywayz, omdat er nu een mixje van verschillende olieën in de Mille zat heb ik maar besloten om...
  11. Rage

    Wat vraagjes over onderhoud '00 RSV-Mille

    Omdat ik in de manual die ik heb gedownload niet alles kan vinden, ff wat vraagjes over het onderhoud aan de Mille: Haynes en Clymer hebben geen WPH voor de Mille. Wat is de klepspeling van de in- en uitlaat kleppen ? Wat is het aanhaalmoment van de bougies? Wat is de minimale dikte van de...
  12. Rage

    MF-merchandise ??

    Niet echt een vraag over het forum maar wel over de inhoud en voor de users. Laatste tijd begint het wat frisjes te worden op de motor. Dus zou ik graag een col willen dragen. Ik had er 1 maar die is zoek. Voordat ik dus een nieuwe koop zou ik graag willen weten hoe het lijkt met de M-F...
  13. Rage

    Belangrijk: de hoogtemaat van je band !!

    Daar kwam ik dus vandaag achter. Vandaag voor een dikke duizend gulden aan rubber gekocht want er was het eea versleten. 3 bandjes, waarvan 1 voorband. Daar was een klein probleempje bij, de maat was namelijk 120/70 ZR 17 ipv de 120/60 ZR 17. Maar, zei die verkoper, dat maakte niet uit want dat...
  14. Rage

    Hygroscopie - Remvloeistof

    Het is redelijk bekend dat remvloeistof hygroscopisch is, water aantrekt dus. Maar geldt nu nog steeds dat water zwaarder is dan olie en het water dus naar onderen zakt? Want dan is het misschien een id om af en toe een klein beetje vloeistof te verplaatsen zodat het water uit het...
  15. Rage

    Eikels !!!

    Vanavond ben ik ff naar Joure-West geweest, was wel ff leuk, liepen natuurlijk nog een aantal andere MF-ers rond en het was erg gezellig en druk. Na een tijdje werd het eig weer tijd om te gaan dus ik ben weggereden... Rijdt er ineens uit het niets een motor achter mij (kree zelf 160 op de...
  16. Rage

    Tekst in topictitel

    De tekst in de topictitel kan langer zijn (meer leestekens) dan de titel in het forum... Zie topictitel: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/9321 De laatste 3 letters pasten er in het "onderwerp" veld nog net in, maar wordt niet weergegeven in bijv "actieve onderwerpen" of in de thread zelf.
  17. Rage

    MF meeting: Rijden vanuit het Noorden

    Aanstaande zaterdag is het zover... JIPPIE. Zijn er mensen die er iets voor voelen om samen te rijden? Ik d8 als startplek de Mac in Meppel. 10:00 aanwezig zijn (evt. bakkie doen, is redelijk te zuipen daar) en 10:15 vertrekken. Vanaf de A32 (afslag Hoogeveen) rij je er voorlangs kan niet...
  18. Rage

    Verzekerings problemen... Wel of niet rijden???

    Gisterennacht werd ik er door de politie ff vriendelijk attent op gemaakt dat mijn auto niet verzekerd is nadat mijn zusje in mijn auto een ongeluk had veroorzaakt. Gelukkig niets ernstigs alleen wist ik er niets van dat ie niet verzekerd was. Nu heb ik dus ws 2 problemen. Zal de schade wel...
  19. Rage

    Vervangen kuipruit

    Nou (bij mij dan en bij Rev z'n gixxer ook), zitten er van die rubberen dingetjes door de topkuip en door de ruit. Die dingetjes vallen er niet zomaar uit want die zijn hard geworden door de tijd. Gewoon ff kijken waar het nou precies plakt/vastzit en dan die dingen lostrekken (je hebt ws toch...
  20. Rage

    Jipppiiiieeeee!!!!! 1000 gebruikers

    Gefeliciteerd allemaal en speciaal de MOD\'s!!! :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
  21. Rage

    Gasflowed clininderkop

    Heeft iemand (een) enig idee wat dit is en inhoudt? Uit de contekst van de stukjes waar dit meestal instaat begrijp ik dat het een soort bewerking moet zijn, maar begrijp ik dit wel goed?
  22. Rage

    Dopjes op Vorkpoten

    Van de R6 heb ik de instellingsdop van de rechtervorkpoot afgehaald omdat ie schuin afgesleten was... Als ik de boel nou weer in elkaar wil zetten moet ik alle instellingen dan weer terug naar nul draaien, vorkpoten onbelast ophangen en zo?? moet ik de andere dop er ook afhalen vanwege gelijke...
  23. Rage

    Als JIJ nou in Den Haag minister van verkeer was.

    Wat moet er dan veranderen op de weg om alles veiliger te maken en om het aantal files te verminderen? ? --> tijdens spits en vrachtauto\'s hoort bij elkaar...
  24. Rage

    Nitrous: Hoe werkt dat??

    Speciaal voor Nitromax (nav mijn vorige topic): Zou jij kunnen en willen uitleggen wat nitrous is en hoe het werkt? Ik heb de film the fast and the furious nog niet gezien maar ik heb het idee dat het een soort \"instant-turbo\" is :9~ Op mijn werk heb ik regelmatig met vloeibare stikstof te...
  25. Rage

    Turbocompressor

    Wat ik mij laatst afvroeg; zijn er fietsen met een turbo?? (of is hier misschien al een topic over geweest :z ) Ik bedoel niet Boss Hoss (weet niet of die er een hebben) Waarom wordt het wel niet toegepast?? Iemand idee?? :]
Terug
Bovenaan Onderaan