Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jerd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Set paddockstands

    Set paddockstands in goede staat. Ophalen voor € 45,-
  2. J

    Set bandenwarmers 120-160

    Set is in goede staat. De warmers zijn nog geen 10 circuitdagen gebruikt. Bandenmaten 120 voor en 160 achter. Geschikt voor Supermoto of bijv. Suzuki SV650. Prijs: € 100,-
  3. J

    Set paddockstands

    Set paddockstands in goede staat. Ophalen voor € 45,-
  4. J

    Set bandenwarmers 120-160

    Set is in goede staat. De warmers zijn nog geen 10 circuitdagen gebruikt. Bandenmaten 120 voor en 160 achter. Geschikt voor Supermoto of bijv. Suzuki SV650. Prijs: € 100,-
  5. J

    Aprilia Tuono V4 APRC 2011

    Hele mooie en dikke Tuono V4 APRC te koop. Dit is dus de versie met het bekende electronica-pakket (o.a. launch-control, instelbare wheelycontrol en tractioncontrol). Met quickshifter. Weergaloos V4 geluid. Goed onderhouden en alle beurten in de boekjes genoteerd. Weinig kilometers (25K) en...
  6. J

    Te koop: LeoVince SBK Factory Evo II Titanium demper Daytona 675

    LeoVince SBK Factory Evo II Titanium demper Daytona 675 in goede staat. Voor de Triumph Daytona 675 ('06-' 12). Inclusief db-killer en linkpijp. Met E-keur. Past op 't originele systeem. Prijs: 180eu.
  7. J

    Gezocht: voorspatbord Triumph Daytona 675 (Jet black)

    Hoi, zoals de titel al zegt: ben op zoek naar een schadevrij voorspatbord voor de Triumph Daytona 675 2009 in Jet Black. Iemand? Of anders misschien een tip waar te koop? Thx, J.
  8. J

    Te koop: Capit Suprema Spina bandenwarmers z.g.a.n

    Hoi, echt zo goed als nieuw, want 1x gebruikt: Capit Suprema Spina bandenwarmers. In zwart. Vorig jaar gekocht, dus nog 2 jaar garantie. Prijs: 295eu. Gr. Jerd.
  9. J

    Te koop: Suzuki GSX-R 750 K7 Circuitmotor

    Hoi, ik zet mijn mooie K7 te koop. Vorig jaar gekocht bij de jongens van Nippon Bikes, wegens omstandigheden maar 1x gebruikt. Specs: * Standaard blok (uitdraai aanwezig) * Quickshifter * Aangepaste rem-/schakelset * Voorvering binnenwerk aangepast * Nette kwaliteitskuipen...
  10. J

    TK: Suzuki SV 650S | Herfstaanbieding

    Hoi, hierbij bied ik mijn SV 650 aan. Heb deze motor zelf 'omgebouwd' van straatmotor naar een superleuke circuitfiets. Ideaal voor een beginnende trackrijder, maar zeker ook leuk voor de wat meer gevorderde rijder: hiermee rijd je op een baan als Mettet de pk-monsters eruit, in de bochten...
  11. J

    Parkeergarage geschikt voor motoren in Frankfurt?

    Hoi, ik ben van plan om binnenkort naar Frankfurt te rijden (centrum), maar tot nu toe krijg ik nul op mijn rekest van de parkeergarages daar: motoren mogen daar niet in. Het hotel heeft geen parkeerplek, en ik heb geen zin om mijn motor daar op de stoep te zetten. Iemand wellicht een mooie...
  12. J

    Spoed - Banden gevraagd Rotterdam

    Hoi, wie woont in R'dam (Putten en omgeving zou ook kunnen) en heeft nog (gebruikte) (semi)slicks liggen die hij/zij kwijt kan? Gaat om minimaal 190 achter. Indien mogelijk vandaag nog afhalen. Een tip over een zaak in R'dam die dit zou kunnen regelen is ook fijn. Thanks! Jerd.
  13. J

    Gezocht: vervoer circuitmotor van Tilburg naar Rotterdam

    Hoi, wegens het uitvallen van mijn eerste optie om mijn circuitmotor van Tilburg naar Rotterdam te vervoeren: Wie kan mij morgen hiermee helpen, tegen schappelijke vergoeding? Zou ontzettend fijn zijn. Ciao, Jerd.
  14. J

    Gezocht: Circuitmotor - Gsxr 600/750 | R6 - € 4000,-

    Hoi, zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een Gsxr 600 of 750, óf een R6. Bouwjaar vanaf 2006. Graag circuitklaar, dus met racekuipen. Leuk zou zijn: - QS - Snelgas - Aangepaste vering Maar is geen must. Motorblok liefst niet getuned. Budget rond de 4K. Thanks...
  15. J

    Gezocht: Qstarz GPS ontvanger

    Hoi, ik ben op zoek naar een goed werkende Qstarz GPS ontvanger, specifiek het model BT-Q818XT of het model BT-Q1000. Wie kan mij helpen? Cheers, Jerd.
  16. J

    Gezocht: Rear set riserplates - Suzuki SV650 (99-02)

    Hoi, met enige spoed zoek ik zgn. riser plates, waarmee ik de stepjes van mijn SV650 wat kan verhogen. Op Ebay staan op zich genoeg van dit soort plaatjes, maar die moeten allemaal vanuit 't buitenland komen en ik zit nu wat krap in de tijd. Mag 2e hands zijn, kleur maakt me ook niet...
  17. J

    Ervaringen airbag-vest op het circuit

    Beste MF’ers, Ben me aan ‘t oriënteren op extra protectie voor tijdens circuitdagen, specifiek een airbag-vest. Dus zo eentje die je over je pak aantrekt. Wie heeft ervaring met zulke vesten? Het gaat mij om gebruik voor op het circuit, dus dat betekent dat één van de belangrijke punten is...
  18. J

    Ervaringen airbag-vest

    Beste MF’ers, Ben me aan ‘t oriënteren op extra protectie voor tijdens circuitdagen, specifiek een airbag-vest. Dus zo eentje die je over je pak aantrekt. Wie heeft ervaring met zulke vesten? Het gaat mij om gebruik voor op het circuit, dus dat betekent dat één van de belangrijke punten is...
  19. J

    R & G Kentekenplaathouder Ducati 1098/848 (Nieuw)

    Hierbij bied ik een R & G Kentekenplaathouder met knipperlichten te koop aan. Deze is geschikt voor de Ducati 1098/848. Nooit gebruikt en dus nog nieuw in de doos. Gekocht voor 130eu. Mag voor 100eu weg.
  20. J

    Gezocht: SV 650 circuitmotor

    Beste mensen, ik ben met redelijke spoed op zoek naar een Suzuki SV 650 circuitmotor. Dus tenminste uitgerust met racebekuiping, en het liefst met aangepaste voorvork (of Gixxer-voorvork) en modificatie v.w.b. de remmen (racepads, stalen leidingen). Budget is max. 1600eu. Iemand een...
  21. J

    Gevraagd: Akra slip-ons voor Kawasaki Z1000 (2007)

    Hoi, voor een collega van me: te koop gevraagd, 2e hands Akrapovic slip-ons voor de Kawasaki Z1000 uit 2007. Graag de carbon-versie. Thanks. Jerd.
  22. J

    Clip ons Aprilia Falco (of vergelijkbaar) gevraagd

    Hallo MF'ers, voor het eventueel omzetten van de clip ons van mijn Aprilia RSV Mille (2000), ben ik op zoek naar 2e hands clip ons van de Aprilia Falco. Of clip ons die qua specs vergelijkbaar zijn (dus iets verhoogd en dus passend op een Mille). Cheers, Jerd.
  23. J

    Ervaring met omzetten clip ons? Mille naar Falco?

    Beste MF-ers, heeft iemand hier ervaring met het omzetten van de clip ons van een Aprilia Rsv Mille (2000) naar de iets hogere clip ons van de Aprilia Falco? Of wellicht zijn er andere alternatieven waarbij de clip ons van de Mille enkele cm's kunnen worden verhoogd? Dus voor de...
  24. J

    Kuip (rechtsvoor) gezocht - Aprilia RSV Mille 2000 (zwart)

    Beste mensen, voor de Mille van een vriend van me zoek ik een 2e hands kuipdeel: het is het kuipdeel rechtsvoor, waar het 'ventilatorgat' in zit. Graag schadevrij (enige gebruikerssporen prima). Zie ook het plaatje in de bijlage. Bedankt alvast, Jerd.
  25. J

    Powercommander III (voor Aprilia RSV Mille uit 2000)

    Heren, dames, ik zoek een tweedehands Powercommander III voor in mijn Aprilia RSV Mille uit 2000. Heeft iemand één liggen? Groeten, Jerd.
Terug
Bovenaan Onderaan