Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DerHansel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DerHansel

    Yamaha MT Stuureind Barends

    Passen niet op mijn MT-07 Tracer 2017, is met M16 buitendraad. 20€
  2. DerHansel

    Ecuyers 13 t/m 15 augustus € 249,-

    Ivm een gebroken enkel, bied ik deze circuitdagen aan; Racecracks, niveau 3, 13 t/m 15 augustus as € 249,- Graag contact per email, en dan krijg je mijn nummer
  3. DerHansel

    Ecuyers 12 t/m 14 augustus € 249,-

    Ivm een gebroken enkel, bied ik deze circuitdagen aan; Racecracks, niveau 3, 13 t/m 15 augustus aan (dus niet zoals in titel) € 249,- Graag contact per email, en dan krijg je mijn nummer
  4. DerHansel

    Vevoer Assen gezocht as maandag ex regio Oss-Nijmegen

    Dringend plekkie op aanhanger gezocht en evt ook Inschrijving aan te bieden Doordat maatje met panne is, zoek ik vervoer as maandag naar Assen, Dag met Racecracks, heb ook bij interesse zijn dag aan te bieden, niveau 3+ of 2 Contact per PB voor mobiel nummer
  5. DerHansel

    Champion K301 Suzuki filter + 4liter 10W40

    Wegens overcompleet aangeboden: Procycle 4 liter 10W40 en Champion K301 Oliefilter, Samen goed voor actuele prijs bij Motozoom; circa 40 euro, Voor dit geldt stuur ik het onaangebroken naar je op ! Bij Motozoom kost dit nog 8.95 extra
  6. DerHansel

    Revit Combi Tour/Sport maat 50

    Revit combi leer/textiel: Broek Revit Gear, maat 50 Jas Phoenix, maat 50 Beide voorzien van uitritsbaar membraan wat wind -en waterdicht is, Daardoor voor luchtig rijden in zomer, maar ook de frisse ritten in het voor en najaar geschikt! Natuurlijk aan elkaar vast te ritsen voor betere...
  7. DerHansel

    Streets off the Street

    20 JULI NIET NAAR HET CIRCUIT MAAR DAGTOCHT EIFEL 9uur verzamelen Aken-Brand Ontbijtje/Koffie scoren bij gele M of Bakker om de hoek http://goo.gl/maps/JIlrX Voor Triumph Triples Laat hier even weten of je voor 100% komt, bij minimaal 3 andere liefhebbers die toezeggen, zorg ik voor een...
  8. DerHansel

    Tandwiel voor versleten ?

    Wat denkt u?
  9. DerHansel

    16 september Orange Triple Backyard Meet

    Meet The Orange Triple Backyard 16 September Niet dat oranje triple, maar Hornet46 & DerHansel leiden jullie graag rond in our Backyard: Meet @ McDonalds Cuijk Vanaf 10:45 verzamelen http://goo.gl/maps/5rPFb Toggie van 2,5uur en eindigen op Waalkade van Nijmegen Happen doen...
  10. DerHansel

    Revit Phoenix + Gear maat 50

    In zeer nette staat; 2 jaar jong, nauwelijks gedragen. Deze combinatie van comfortabel leer/textiel met uitritsbaar waterdicht membraan gaat alleen weg tegen redelijk bod. Begin er uit te groeien. :o ... Is maat 50, voor personen tussen 1.75 en max 1.85 tot 85kg [ongeveer] Jas...
  11. DerHansel

    Montage van achterlicht met geïntegreerde knipperlichten

    Aftermarket LED-achterlicht met geïntegreerde knipperlichten gekocht voor mijn Triumph Street Triple; De 3-pins stekker van het originele achterlicht [ook LED] past en werkt prima; echter voor de originele knippers zijn er andere stekkertjes en 2-polig ; tov 2 stekkertjes met blauw en gele...
  12. DerHansel

    Kawasaki ER-6N start niet meer

    het beestje start niet meer '( ; gisteravond na 150km rijden, wil ik de motor voor laatste 2km naar huis starten, maar noppes. Wat doet ie wel, FI- en Neutraal-lampje flikkeren en iets maakt een tikkend geluid. Thuis [pff wat is 200kg duwen nog zwaar] stroom eraf en weer terug erop; niets...
  13. DerHansel

    1st ER-6 Motorforum Meet - Toertocht

    Voor alle ER-6n/f rijders-topicvolgers in de Benelux, meldt je in dit topic aan; bij > 15 deelnemers gaat er op 15 mei een eerste ER-6 Meet - Toertocht gehouden worden. Wat gaan we doen? - Verzamelen 10-10:30 bij De Roskam, Achterveld >> Kaart - Bakkie doen, Brommers kieken en 11.00...
  14. DerHansel

    Kawasaki ER-6N

    Te koop aangeboden: Gele Kawasaki ER-6N, 2008 , 18500km 3000km jonge Pirelli Angel ST set [van augustus] Specs: - BOS E-Keur Uitlaatdemper - Hugger/Kettingbeschermer, glanzend zwart - Aluminium Superbike stuur ABM - Sportspiegels - Goudkleurige voetsteunen sport - Aluminium...
  15. DerHansel

    Nieuwe Tanktas ook voor plastic tank

    Nieuwe tanktas van Motodetail/Louis: Vraagprijs : € 35,- incl.verzendkosten Met verwisselbare tankplaat; - Magneten of Zuignappen naar wens aan te ritsen. Handzaam formaat van max 11liter met; - Uitsparing voor navigatie - Regenhoes Verder alle benodigde accesoires; kompleet zoals...
  16. DerHansel

    Berik Combi 4493 mt 50

    Maart jl. gekocht deze combi en welgeteld 6-7 keer aan gehad, maar is gewoon te klein voor mijn lange benen. Ik ben 1.85 en weeg 84 kg. Biedt de combi zo aan [met wat vliegenwerk] voor €500,-. Foto volgt. Laat maar horen.
Terug
Bovenaan Onderaan