Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBoogh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CBoogh

    te koop monodekje en standaard uitlaat suzuki GSX 1000s

    te koop Monodekje en standaard uitlaat voor een Suzuki GSX 1000s
  2. CBoogh

    uitlaat en monodekje

    Mensen ik heb mijn motor verkocht. Maar ik heb nog de standaard uitlaat liggen, deze is onbeschadigd en ik heb nog een monodekje liggen. Kan ik hier iemand nog blij mee maken
  3. CBoogh

    de mijne

    d[
  4. CBoogh

    te koop honda vfr 750

    te koop honda vfr 750 uit 1994. de motor heeft ongeveer 72000 km gelopen. hij heeft een nieuwe achterband en heeft 2 maanden geleden een beurt gehad de vraagprijs is 2250,- of doe een goed bod
  5. CBoogh

    te koop honda cb 1300

    te koop honda cb 1300 uit 2004. de reden van verkoop is dat ik weer eens wat anders wil. de motor is altijd goed onder houden en in de winter nooit buiten geweest. hij zit bomvol extra's. hij heeft ongeveer 33000 gelopen hij hoeft niet weg maar bij een goed bod verkoop ik hem.
  6. CBoogh

    gevraagd uitlaat demper suzuki gs 500

    Hallo Ik ben op zoek naar een uitlaat demper voor een suzuki gs 500 uit 2001 wie kan mij helpen mike
  7. CBoogh

    te koop onderdelen honda CB 500

    te koop heel veel onderdelen voor een cb 500, op het frame, wielen, tellerset en motorblok na bijna alles zie foto's mike
  8. CBoogh

    gezocht achterspatbord cbr 600 FS 2001-2002

    Hallo ik ben op zoek naar een achterspatbord voor een honda CBR 600 FS uit 2001 - 2002
  9. CBoogh

    onderdelen Yamaha XJR 1300

    Hallo Ik zoek wat onderdelen voor een yamaha xjr 1300 uit 1999: Ontstekings deksel schetsplaat links koplamp tellerset(cockpit) als iemand wat heeft liggen hoor ik het graag
  10. CBoogh

    te koop cb 500

    te koop honda cb 500 voor onderdelen. de motor is een ex lesmotor en is helemaal compleet. is dus uitstekend geschikt voor onderdelen of opknap project doe een bod en hij is voor jou mike
  11. CBoogh

    te koop gevraagd achterschokdemper suzuki gs 500

    hallo ik ben op zoek naar een achterschokdemper voor een suzuki gs 500 uit 2003 mike
  12. CBoogh

    gevraagd achterschokbreker voor suzuki gs500

    hallo, ik ben op zoek naar een achterschokbreker voor een suzuki gs500 uit 2003 mike
  13. CBoogh

    Te Koop: carbon sportdemper zgan

    Te Koop Ovale carbon sportdemper. Het merk is Nikko Racing. Hij is 1 jaar gebruikt en onbeschadigd dus in nieuw staat. het is een slip-on demper. De vraag prijs is € 250,- mike
  14. CBoogh

    ovale carbon demper Nikko

    te koop ovale carbon demper van Nikko Racing. De demper is 1 jaar gebruikt en is onbeschadigd. het is een slip-on type doe een goed bod.
  15. CBoogh

    Te koop Nikko racing uitlaat demper

    Ik heb nog een mooie Nikko demper liggen, Het is een slip-on demper, hij is van carbon en is 1 jaar gebruikt. De demper is onbeschadigd en ziet er uit als nieuw. Hij gaat weg omdat ik een andere demper heb gekocht. mike
  16. CBoogh

    uitlaat CB 1300

    Hallo mensen ik heb nog een uitlaat demper te koop voor een CB 1300 hij is net een jaar oud het is een Nikko racing demper van carbon. iemand intresse??? mike
  17. CBoogh

    Te koop Nikko demper

    Nikko demper te koop, demper is zo goed als nieuw en dus niet beschadigd. hij is een jaar oud en zit momenteel op een CB 1300 maar past ook op een andere motor. het is een slip-on demper. mike
  18. CBoogh

    Voorstellen

    Hallo Mensen Ik wil me even voorstellen, Ik heb het al gedaan in het topic voorstellen maar hier toch ook maar even doen. Mijn naam is Mike Boogh (inderdaad de vader van) ;) woon uiteraard in maassluis en rij op een Honda CB 1300 uit 2004. Ben rijinstructeur en veiligheidskundige. Hobby...
  19. CBoogh

    voorstellen

    Hallo even voorstellen, mijn naam is mike. Ik rij op een Honda CB 1300 :} en kom uit maassluis Ik heb de motor sinds maart 2007, heb hem met een beetje schade gekocht en tijdens de reparatie maar gelijk helemaal verbouwd :Y als ik het voor elkaar krijg zal ik een fototje plaatsen...
Terug
Bovenaan Onderaan