Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Ghetto Bassie

    VTR SP1 wielen. Verkocht!

    Hallo, Hierbij te koop, een strakke set SP1 wielen. Banden moeten vervangen worden, achter is vierkant en voor gecupt. De wielen zijn helemaal strak, vers in de lak. Met nieuwe achter remschijf, tandwielhouder en wielassen voor €450,- Met Frixion wave remschijven €550,-. Grtz Chris
  2. Ghetto Bassie

    Inrijwielklem ZGAN

    Aloha :W Ik heb een rijwielklem van HBM in de aanbieding. Een paar maanden geleden gekocht, dus nog zgan. Intussen is er een motor de deur uit en staat deze werkeloos in de garage. INMIDDELS GERESERVEERD.... Op te halen in Piershil, Zuid Holland. Grtz Chris
  3. Ghetto Bassie

    3D foto motor, wat is mogelijk?

    Aloha :W Ik wil graag een gave foto van mijn brommert aan de muur hebben, maar zou eigenlijk wel wat "speciaals" willen. Een beetje 3D alsof ie deels uit de muur komt of zoiets. Of uit een stuk hout uitgesneden Vroegah had mijn zus een soort van schilderij van karton waarbij ze door meerdere...
  4. Ghetto Bassie

    Gezocht helder vizier HJC RPHA 10 plus

    Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een helder vizier voor een HJC RPHA 10 plus. heeft iemand nog een goede krasvrije liggen, hoor ik het graag. Grtz Chris
  5. Ghetto Bassie

    Info borgbouten gezocht.

    Goede morgen :W Na een geintje dat mijn titanium achtertandwiel bouten tijdens het rijden los zijn komen te zitten, ben ik op zoek naar bouten met borggaten er in om die ongein in het vervolg te voorkomen. Nu heb ik al op safety wiring bolts/bouten gezocht, maar krijg ik alleen buitenlandse...
  6. Ghetto Bassie

    Yamaha MT-07 topic, deel 4

    Het Yamaha MT-07 Topic, deel 4 VOORGAANDE DELEN: Deel I Deel II Deel III MODEL 2014 - 2017 MODEL 2018 - INFO EN TECHNIEK: MT-07 gerelateerde websites: Website Yamaha EU Wikipedia MT-07 Facebook Yamaha MT07 Facebook Yamaha MT07/FZ07 Facebook MT-series MT-07 gerelateerde...
  7. Ghetto Bassie

    Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

    Honda VTR SP1 & SP2 Topic Deel 35 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Model/type aanduiding: SC45, RC51, VTR1000 SP1 of SP2 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx VOORGAANDE DELEN: 1, 2, 3...
  8. Ghetto Bassie

    How-to fix knipperende gearindicator MT07, MT07 Tracer, XSR 700

    Aloha :W Ik had het probleem van een knipperende gearindicator. Had via het MT07 topic de oplossing gekregen, waarvoor dank OmedaveMT. Naar aanleiding van dit filmpje een foto reportage gemaakt... Hier speelt het zich allemaal af... Als eerste de schakelstang losmaken... Dan de...
  9. Ghetto Bassie

    Wie kan inlets voor dempers maken?

    Aloha :W Ik heb een set nieuwe dempers gekocht met 54mm inlets. Nu heb ik 60mm inlets nodig, maar die zijn niet meer te verkrijgen. Ik had al een adres gekregen van een mede MF-er waar hij zijn inlets had laten maken. Die vond ik erg mooi gemaakt (zie foto met 2 stuks), dus heb ik daar al...
  10. Ghetto Bassie

    Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

    Het Voorne-Putten topic deel 45 Van de 🌧 in de 💧, maar na 🌧 komt ☀ Waar ligt Voorne-Putten? Deeltjes die hieraan vooraf gingen... 1A, 1B, 1C, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25,26, 27, 28,29, 30, 31,32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41...
  11. Ghetto Bassie

    Met spoed lasser gezocht omgeving Rotterdam

    Aloha, Mijn tank lekt bij het scharnierpunt, kwaaltje van mijn type motor. Daar is toendertijd een terugroepactie voor geweest, maar is waarschijnlijk geen gehoor aan gegeven. :/ Tank is bij een lasser geweest, maar blijkt nog steeds te lekken. Vandaag zou hij de tank weer op komen halen...
  12. Ghetto Bassie

    Diverse universele motoronderdelen te koop

    Aloha :W Ik heb nog diverse onderdelen welke ik al een aardige tijd op de plank heb liggen. Deze ga ik niet meer gebruiken, dus mogen ze de verkoop in. Het betreft de volgende onderdelen: Posh Mini Switch (drukknop en 3 standen schakelaar). Deze is gemonteerd geweest op mijn...
  13. Ghetto Bassie

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 34 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Model/type aanduiding: SC45, RC51, VTR1000 SP1 of SP2 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx WAT VOOR WEER IS...
  14. Ghetto Bassie

    Brake Free helm remlicht

    Aloha MF-ers :W Ik heb hier op MF even gekeken, maar kwam er nog geen onderwerp van tegen... Ik was een beetje aan het zoeken op het www en kwam het onderwerp van het Brake Free helm remlicht tegen. Het is een remlicht voor achterop je helm welke zelfstandig zijn ding doet. Deze zou via...
  15. Ghetto Bassie

    Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

    *O* *O* 900RR-topic 109 *O* *O* Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 Het interview met de vader des FireBlades :} Tadao Baba - Father of the Fireblade 2012 Zondag 9 september BBQ-meeting @...
  16. Ghetto Bassie

    Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

    Het Zwarte Gat Deel 3 Het Motor-Forum is natuurlijk niet compleet zonder een officiëel 'zwart gat': wat heb je nu weer gekocht voor je brommerd of aan uitrusting uitgegeven? Al dat geld voor de hobby, het lijkt wel een zwart gat waar je geld in verdwijnt. Ik weet hoe het is: je hebt wat...
  17. Ghetto Bassie

    Brembo 108mm monoblocks, welke remblokken?

    Goede morgen, Ik heb een setje 108mm Brembo monoblocks aan mijn SP hangen en heb binnenkort een setje nieuwe remblokken nodig. Ik heb alleen geen idee welke remblokken daarvoor geschikt zijn. De blokken die ik geregeld voorbij zie komen, zijn de SBS 841RS blokken. Zijn deze bijvoorbeeld voor...
  18. Ghetto Bassie

    Paddock stand voorzijde

    Aloha :W Ik heb een balhoofdbok gekocht en is de voorbok over. Mag voor €10,- weg. Alleen ophalen in Spijkenisse, verzenden vind ik ivm de omvang geen optie. Greetz Chris
  19. Ghetto Bassie

    Mooi set wielen Honda VTR SP1 met zgan banden

    Aloha :W Ivm de montage van een set PVM wielen, heb ik nog een set OEM wielen liggen voor een VTR SP1. De wielen zijn erg netjes en recht. Er zitten zwarte haakse ventielen in en hebben er zgan Michelin Pilot Power 2ct banden omheen. Deze zijn eind van het seizoen gemonteerd en is nog geen...
  20. Ghetto Bassie

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

    Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 33 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Model/type aanduiding: SC45, RC51, VTR1000 SP1 of SP2 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx WAT VOOR WEER IS...
  21. Ghetto Bassie

    Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

    Het Voorne-Putten topic deel 44 Waar ligt Voorne-Putten? Deeltjes die hieraan vooraf gingen... 1A, 1B, 1C, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25,26, 27, 28,29, 30, 31,32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, Wie rijden er...
  22. Ghetto Bassie

    Afdicht-dopjes voor in een kroonplaatmoer gezocht

    Aloha :W Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar van die plastic "afdicht-doppen" voor in de kroonplaatmoer van mijn sp. Zoiets als deze... Diameter van het gat heb ik nog niet opgemeten. Weet ook niet hoe zoiets heet om ermee aan de bak te gaan op de zoeksites. Weet iemand...
  23. Ghetto Bassie

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

    Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 32 Model/type aanduiding: SC45, RC51, VTR1000 SP1 of SP2 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx WAT VOOR WEER IS HET VANDAAG?: Buienradar.nl - Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht...
  24. Ghetto Bassie

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

    Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 31 Model/type aanduiding: SC45, RC51, VTR1000 SP-1 SP-2 SP circuit-koningen Circuit-rijders topic voor sp rijders Racen op een Sp1 Commercial SP1 Wat voor weer is het vandaag: Aangezien het weer-plaatje het niet...
  25. Ghetto Bassie

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 30

    Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 30 Model/type aanduiding: SC45, RC51, VTR1000 SP-1 SP-2 SP circuit-koningen Commercial SP1 Wat voor weer is het vandaag: vorige SP Topic delen: 1, 2, 3, 4, 4,5, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19...
Terug
Bovenaan Onderaan