Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Murre
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Murre

    Ketting Cbr 600 rr

    Hallo, Ik heb juist mijn nieuwe ketting toe gekregen samen met de ketting pons. Nu het schakeltje dat er tussen moet is met volle pinnetjes in plaats van holle. En de ketting pons blijkt dus alleen voor holle pinnetjes of zie ik dat verkeerd? Kan ik die volle pinnetjes gewoon wat afslaan...
  2. Murre

    cdi unit

    Hallo, Volgens mij is mijn cdi unit stuk. Ik heb het accu terug ingestoken maar er werkt niets meer , zelf de lampen niet. Heb alle zekeringen na gekeken en die zijn niet stuk. Kan ik dit op een of andere manier testen? Bedankt
  3. Murre

    Spuitwerk Oost-Vlaanderen

    Hallo, Ik ben juist klaar met zandstralen maar nu zoek ik ergens een adres in de buurt van Sint-Niklaas. Als iemand goede adressen heeft, laat maar weten. Heeft er ook iemand een idee hoeveel het ongeveer zal kosten? Bedankt !
  4. Murre

    Cilinderkop Honda Cb 750

    Hallo, Ik zit met een vervelend probleem. Ik krijg de cilinderkop van mijn motorblok er echt niet af. Normaal moet het er vlot af gaan maar dat gaat dus niet. Heeft er soms iemand tips om het er af te krijgen zonder het te beschadigen? Hier is een foto
  5. Murre

    Uiltaatpakking Yamaha xs

    Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een uitlaat pakking voor mijn Yamaha xs 250. Jammer genoeg kan ik de pakking nergens vinden op internet. Misschien kunnen jullie me helpen? Of hebben jullie tips om die pakking zelf te maken. Ik dacht er al het met aluminiumtape te doen maar ik denk...
  6. Murre

    Yamaha XS 250

    Hallo, Ik zit met een vervelend probleem. Ik was een uurtje met mijn moto aan het rijden zonder problemen. Nu ik was op weg naar huis (geluk!) en plots begon hij wat te stotteren en viel ik stil. Ik kon hem wel terug starten en kon nog +- 100 meter verder rijden en viel dan terug stil, maar...
  7. Murre

    murre

    Hallo, Ik rij graag met oltimers. Daarom effe bij motor forum aangemeld want met oldtimers heb je heel wat problemen en hier kan ik wat vragen stellen. Cheers ;)
Terug
Bovenaan Onderaan