Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zukduc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zukduc

    Onderdelen GSX600F ('93)

    Aangezien ik de originele onderdelen toch niet meer gebruik, is het tijd om de schuur een beetje op te ruimen.. de volgende onderdelen mogen weg: - originele uitlaatdempers (2) 40 euro per stuk - spiegels (met bekende lichte schuurschade van de deurposten/poort); 30 euro als set -...
  2. Zukduc

    Te koop: Suzuki GSX600F

    Hij hoeft niet perse weg, maar ik ben eventueel op zoek naar iets anders. Prima motor, ik heb 'm in november gekocht van de eerste eigenaar, sindsdien een beetje opgeknapt en er is ong. 200 km mee gereden sinds de aanschaf, ik vind het erg jammer dat ie stil staat, dus zoek ik er een nieuw...
  3. Zukduc

    Motorstudenten Nijmegen

    Na Groningen, Utrecht, Amsterdam en vast nog wel veel meer studentensteden, maar eens kijken of er genoeg Nijmeegse studenten hier zijn om een topic vol te krijgen.. Dus; wie ben je, wat doe je, wat voor motor heb je en..ik weet ook niet wat je nog meer kwijt wil :)
  4. Zukduc

    Zukduc.

    hey, zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Lena, ben 21, woon in Arnhem en studeer in Nijmegen. Ik heb sinds kort een suzuki gsx600F, maar nog geen rijbewijs O-) Daar wordt nog aan gewerkt, binnenkort AVB en dan eindelijk :]
Terug
Bovenaan Onderaan