Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jack66
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jack66

    Ouderwetse kaart is zo gek nog niet

    Net gelezen op nu.nl: Nederlandse motorrijder strandt op skipiste door verkeerde navigatieroute Dan is een ouderwetse kaart zo gek nog niet, want dan zie je meteen waar je mee bezig bent. En wat gezond verstand helpt natuurlijk ook. Gelukkig is het goed afgelopen.
  2. Jack66

    Motozoom gesloten / failliet

    Ik krijg net een mailtje van Motozoom: We zijn helaas tot nader order wegens omstandigheden gesloten. Klinkt niet goed, iemand meer info?
  3. Jack66

    Oppassen in de Eifel

    Als je dit weekend naar de Eifel gaat moet je even oppassen voor loslopende leeuwen en tijgers. :] Uit Duits dierenpark ontsnapte leeuwen en tijgers weer gevangen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
  4. Jack66

    Acceptgiro oldtimerregeling is weer binnen

    Omdat nogal eens wat mensen vergeten tijdig te betalen: ik heb net de acceptgiro voor de oldtimerregeling motorrijtuigenbelasting weer binnen, dus let op de post. Het bedrag (28 euro) moet voor 31 december binnen zijn bij de Belastingdienst.
  5. Jack66

    Yamaha maakt robot die kan motorrijden

    Het gaat niet de goede kant op. Nu al mag ik niets eens zelf mijn licht uitzetten, nog even en ik kan alleen nog maar een verlaagde Tenere kopen omdat daar wel ABS op zit, maar straks moet ik zelfs nog dobbelen met de huisrobot wie er vandaag mag motorrijden: Yamaha maakt robot die kan...
  6. Jack66

    Verschil in stijl Nederland - Duitsland

    Even een illustratie van het verschil in stijl tussen Nederlandse en Duitse verkeersboetes. Toen ik in september terugkwam van een weekje Dolomieten met de motor bleek er een Duitse boete tussen de post te zitten. Dat is snel dacht ik nog, maar het bleek te gaan om een snelheidsovertreding in...
  7. Jack66

    Leren jack Macna Reactor maat 60

    Leren jack Macna Reactor. Dit jack heeft een uitneembare, waterdichte voering Maat 60 (valt wat klein, zeg normaal 56) Inclusief echte rugprotector (CE, dus geen schuimpje) en natuurlijk de standaard schouder- en elleboogprotectoren (CE). Zo goed als nieuw (vorig jaar gekocht, maar ik...
  8. Jack66

    Rev'it Ignition 2 leren jack maat 56

    Rev'it Ignition 2 leren jack maat 56, kleur zwart Dit is een leren doorwaai-jack met een waterdichte voering en nog een thermovoering. Beide voeringen zijn apart uitneembaar. Inclusief Super Shield rugprotector in plaats van het standaard schuimpje. Het jack is zo goed als nieuw. Ik heb...
  9. Jack66

    Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 9

    Deel 9 al weer, ik grijp even terug op de eerste kilometers met mijn nieuwe Ténéré: na 50 kilometer ging alles al ondersteboven! Interessante links MF: Ténéré deel 1 MF: Ténéré deel 2 MF: Ténéré deel 3 MF: Ténéré deel 4 MF: Ténéré deel 5 MF: Ténéré deel 6 MF: Ténéré deel 7 MF...
  10. Jack66

    Leren broek MQP Base maat 58

    Te koop: leren broek MQP Base maat 58 Ik heb hem een paar keer gedragen maar hij zit me gewoon toch niet echt lekker. Ik heb hem behandeld met leeronderhoudsmiddel, verder is de broek gewoon nieuw. Prijs: 100 euro, of doe een goed bod.
  11. Jack66

    Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 8

    Deel 8: we gaan uitdagingen niet uit de weg! Marokko, Cirque de Jaffar (april 2012) Interessante links MF: Ténéré deel 1 MF: Ténéré deel 2 MF: Ténéré deel 3 MF: Ténéré deel 4 MF: Ténéré deel 5 MF: Ténéré deel 6 MF: Ténéré deel 7 MF: XT in al zijn 1-cilinder-varianten topic...
  12. Jack66

    Rev'it Dakar broek

    Motorbroek Rev'it Dakar maat XXL-extra lang. Met uitneembare ademende waterdichte voering en apart uitneembare thermovoering. Weinig gedragen en dus nog vrijwel nieuw. Vraagprijs: 75 euro (zie ook Marktplaats 579813501)
  13. Jack66

    Marokko april/mei 2012

    Het plan Het idee voor een motorreis naar Marokko ontstond in 2008 toen ik daar op vakantie was met een stel vrienden, maar zonder motor. Het begon te dagen dat Marokko toch wel een heel interessante bestemming met motor zou kunnen zijn. En daar kwam het volgende plan uit voort: een...
  14. Jack66

    Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 7

    Deel 7 al weer. Dit is de motor waar het hier over gaat: Foto uit de Yamaha-folder Foto van de vakantie van TS ;) Interessante links MF: Ténéré deel 1 MF: Ténéré deel 2 MF: Ténéré deel 3 MF: Ténéré deel 4 MF: Ténéré deel 5 MF: Ténéré deel 6 MF: XT in al zijn...
  15. Jack66

    Crosslaarzen TCX Space maat 44

    Ik ben de schoenenkast aan het opruimen, dus ik heb een paar TCX Space crosslaarzen in de aanbieding. Maat EU 44/US 10 (valt niet ruim, dus prima voor 43). In goede staat, met wat gebruikssporen. Vraagprijs: 75 euro.
  16. Jack66

    Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 6

    Welkom bij het Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 6. Dit is de motor waar het hier over gaat: Interessante links MF: Ténéré deel 1 MF: Ténéré deel 2 MF: Ténéré deel 3 MF: Ténéré deel 4 MF: Ténéré deel 5 MF: XT in al zijn 1-cilinder-varianten topic deel 9 (onze broertjes...
  17. Jack66

    Ietsje te snel amigo?

    Motorrijder gaat onderuit bij de spoorwegovergang van de stoomtram bij Hoorn. Bericht in Noord-Hollands Dagblad, met filmpje! HOORN - Op Youtube is een filmpje geplaatst door een passagier van de stoomtram, die bij toeval opnam dat een motorrijder vlak voor de locomotief onder de slagbomen...
  18. Jack66

    Te koop motorjas Evolution TJ2.10

    Ik hou opruiming en heb dus te koop deze motorjas: Het is een jas van het Nederlandse merk Evolution, model TJ 2.10. Maat XL, maar dat mag je gerust lezen als XXL. Kleur antraciet (dus net als het plaatje). De thermovoering en de waterdichte voering zijn apart uitneembaar en de jas...
  19. Jack66

    Motoraanhanger

    Ik heb mijn motoraanhanger te koop: de aanhanger kan tot 800 kilo dragen de oprijplank kan tot 350 kilo dragen lengte 2,5 meter, breedte 1,35 meter bladveren oplooprem en handrem bodemplaat met inrijgleuf goed werkende verlichting bandenstop aan voorzijde reservewiel...
  20. Jack66

    Een zondag in Parijs

    Het ziet er naar uit dat ik volgend weekend in Parijs ben, je kan het slechter treffen. :) Zaterdag ga ik heen op de motor, maandag heb ik een afspraak en daarna rij ik terug naar huis. Heen en terug komt wel voor elkaar, waarschijnlijk langs een aantal WO I-plaatsen. Maar wat kan ik het...
  21. Jack66

    Het grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 5

    Welkom bij het Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 5. Dit is de motor waar het hier over gaat: Interessante links MF: Ténéré deel 1 MF: Ténéré deel 2 MF: Ténéré deel 3 MF: Ténéré deel 4 MF: XT in al zijn 1-cilinder-varianten topic deel 8 (onze broertjes en zusjes zeg maar)...
  22. Jack66

    Het grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 4

    Laten we vooral doorgaan, want het is zo gezellig :] deel 1 deel 2 deel 3 We hebben het hier over de Yamaha XT660Z Ténéré (11D) vanaf bouwjaar 2008, toen Yamaha de Ténéré nieuw leven inblies. Inmiddels is er zelfs een nieuwe Super Ténéré (link). De Ténéré is min of meer de oude...
  23. Jack66

    GPS 60 CSx met antenneprobleem?

    Tenzij er een GPS-storing is ben ik bang dat mijn GPS 60CSx het begeven heeft. Ik krijg de hele dag al geen satelliet te pakken. Ik denk dat de antenne het heeft begeven. Heeft iemand ervaring hiermee? Kan het voor een redelijke prijs gerepareerd worden? Ik heb hem tweedehands gekocht en de 3...
  24. Jack66

    Het Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 3

    Ik zal even deel 3 openen voordat deel 2 gesloten wordt. We hebben het hier over de Yamaha XT660Z Ténéré, model 2008. In lijn met zijn voorgangers (34L, 1VJ, 3AJ, 3YF(?)) zouden we hier de kreet 11D moeten gebruiken, maar dat is (nog) geen gewoonte. deel 1: 2008 Yamaha XT660Z Tenere...
  25. Jack66

    Schermerdijk: 60 km/h?

    Sinds een paar weken staat er een nieuw bord op de Schermerdijk, tussen Ursem en Rustenburg. Hieronder een foto van het bord bij Rustenburg. Dit stukje dijk is 1,5 kilometer lang, onderdeel van de Westfriesche Omringdijk en opgenomen in de ANWB Koggenroute door Noord-Holland. Kortom, een...
Terug
Bovenaan Onderaan