Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MaikelS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Yamaha r6 1999 frame

    Vrijwel nieuw R6 frame met kenteken en overschrijvingsbewijs en slot natuurlijk. Ooit gekocht bij een dealer voor 1400 voor een project, maar nooit iets van gekomen. Kenteken MZ-15-NX Vraagprijs 1200. Graag ff mailen naar maikel-92@live.nl ik zit hier niet zo vaak.
  2. M

    Yamaha R6 2008

    Yamaha YZF R6 Km-stand: ~11.000 Vraagprijs: 7999,- 'S winters binnen gestaan, 's zomers met hoes Altijd door de dealer onderhouden, en netjes alle beurten gehad. Foto's zijn van toen ik hem net had, nu heeft ze onder andere: - korte kentekenplaat houder - Geintegreerde knipperlichten...
  3. M

    Nieuwe Sony Nex-5 Camera

    Ik heb hier al eens Go-Pro camera's zien staan, dus dit mag vast ook wel?
  4. M

    Originele R6 '02 Demper

    Geen roest, gewoon nog netjes, je mag zelfs die bout + moer erbij hebben. Ophalen/verzenden, teab.
  5. M

    Gala begeleiding 11 mei Woerden!

    Goedenavond! Hierbij een oproepje aan motorrijders regio Woerden/utrecht om mij 11 mei rond 18:00 te begeleiden richting m'n gala. Bij elkaar zal 't niet langer duren dan een half uurtje gok ik. M'n persoonlijke voorkeur is SS en SM, maar elke motorrijder is er één natuurlijk *D
  6. M

    Kawasaki GPZ500S '88

    Aangeboden voor een kennis, een kawasaki gpz500s uit '88 of '89 (moet ik nog even checken). Loopt tuurlijk nog mooi, ik heb net alles ff nagekeken en het ziet er echt nog netjes uit, geen afgereden pekelbrik. Haar zoon heeft een paar weekjes (geloof ik?) motor gereden en was het toen zat, de...
  7. M

    Cagiva Mito 125cc blok

    Vanwege afzegging vorige koper wederom: Compleet goedlopend, 5000km Mito blok uit '92 (7 versnellingen uit de eddy lawson uitvoering). motorblok ontsteking complete powervalve assembly. dus controller, servo en klep en kabels start motor oliepomp cilinder + nieuwe zuiger + kop(met...
  8. M

    Yamaha TZR 2008

    Yamaha TZR uit 2008 Kilometerstand: 11.000 (nieuwe setup vanaf de 6000 km) Setup motorisch: 80cc DR cilinder (zeer nieuw) Yasuni Hmr/2 uitlaat (zeer nieuw) Doppler Full Race krukas 21mm Carburateur Metrakit Race Division koppelingsplaten Raceveer (ben het merk vergeten, maar hij...
  9. M

    Compleet Cagiva Mito 125cc blok

    Compleet goedlopend, 5000km Mito blok uit '92 (7 versnellingen uit de eddy lawson uitvoering). motorblok ontsteking complete powervalve assembly. dus controller, servo en klep en kabels start motor oliepomp cilinder + nieuwe zuiger + kop(met los inzet stuk) + thermostaat origineel...
  10. M

    Cagiva Mito 125cc blok

    Compleet goedlopend, 5000km Mito blok uit '92 (7 versnellingen uit de eddy lawson uitvoering). motorblok ontsteking complete powervalve assembly. dus controller, servo en klep en kabels start motor oliepomp cilinder + nieuwe zuiger + kop(met los inzet stuk) + thermostaat origineel...
  11. M

    Gezocht: 2-takt demper

    Ik ben opzoek naar een 2takt demper, liefst van minimaal een 250. Verder maakt het me weinig uit zolang ie maar niet abnormaal gestoord groot is.
  12. M

    RS250 Demper gezocht

    Ik ben op zoek naar een Rs250 demper, de prijs komen we wel over uit. PM maar!
Terug
Bovenaan Onderaan