Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jhoek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    flitsers/lasers omgeving amsterdam/amstelveen

    ze zijn helemaal losgeslagen..... net binnen half uur vier flitsers tegengekomen... beneluxbaan, vlak bij de rai nog een en tafelbergweg dus kijk uit :)
  2. J

    Regen filmpje

    Ik ben al tijden opzoek naar een filmpje van een volgens mij japanner die heel erg gaaf in de regen rond raced. glijdend driftend iedereen zoek rijdt. :o Heeft op motor meuk gestaan maar ik kan hem niet vinden... weet iemand de naam van deze rijder??? Jelle
  3. J

    Hoe heet dit?

    Ik word even gek van mezelf... ligt op puntje van mn tong maar kan er gewoon niet opkomen. Hij is kapot en wil een nieuwe ergens vandaan halen. Lastig als je de naam neit weet :) wie weet het?:)
  4. J

    Aanbieding: VRO-1 13/09/09 op lelystad wegens motorpech

    ivm onderstaande: problemen met de krukas :( :( :( B| kan ik ik niet meedoen maar mijn plek is overdraagbaar. Het is redelijk kort dag natuurlijk maar als er mensen zijn die interesse hebben in deze rijvaardigheid cursus! prijs is 210 euro , maar voor 140 euro mag hij weg...
  5. J

    Camera beelden A1 bij amsterdam opvragen???

    Vanmiddag een soort kat en muis spel met een auto gehad die het nodig vond om mij van de weg te rijden. het begon met invoegen... ik zat achter een grote bestelbus, op de invoeg strook komt er een audi op ongeveer 4 cm van mijn uitlaat rijden.. waarna ik even ligt mn rem aan tik. Meneer...
  6. J

    rokende uitlaat na uitzetten

    Ik heb een vaag verhaal gister na een kort ritje motor geparkeerd, Tijdens het weglopen van motor ruik ik ineens een aparte geur die lijkt op een combinatie van urine en rubber (eh? :X ) Mijn uitlaat stond wat witte rook uit te blazen met wat gesis. rook kwam zowel uit de plek...
  7. J

    Parkeerprobleem Academisch Medisch Centrum

    mijn eerste post meteen een wat ongelukkige. vandaag heeft iedereen die geparkeerd stond bij de ingang een rood briefje met bijhorend procesverbaal a 60 euro aan zijn motor hangen. dit ivm met fout parkeren/ parkeren buiten de vakken. na jarenlang gedogen is het nu dus blijkbaar...
Terug
Bovenaan Onderaan