Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. sweetlakeboy

    R1 onderdelen origineel 2007/08

    Heb hier nog wat originele onderdelen voor een R1 uit 2007/08. Deze heb ik eraf gehaald nadat ik destijds de motor had gekocht. Betreft: -Catpipe -Kuipruit -Luchtfilter Catpipe/ katvervanger R1 Origineel http://link.marktplaats.nl/m1138108146 Yamaha kuipruit origineel R1 07/08...
  2. sweetlakeboy

    R1 07/08 Diverse onderdelen origineel

    Heb hier nog wat originele onderdelen voor een R1 uit 2007/08. Deze heb ik eraf gehaald nadat ik destijds de motor had gekocht. Betreft: -Catpipe -Kuipruit -Luchtfilter Voor evt vragen: vermaas75@gmail.com Mvg Erik.
  3. sweetlakeboy

    Yamaha R6 Valdoppen Zwart NIEUW!! 03/05

    Heb hier nog nieuwe valdoppen rond in het zwart! Deze zijn voor een R6 van 03/ 05 Mogen weg voor 45 euro!! Bij serieuze interesse even een pb gr Erik.
  4. sweetlakeboy

    Yamaha R6 03 t/m 05 Valdoppen Zwart NIEUW!!!

    Heb hier nog nieuwe valdoppen rond in het zwart! Deze zijn voor een R6 van 03/ 05 Mogen weg voor 45 euro!! Meer info per pb. gr Erik.
  5. sweetlakeboy

    TK: Yamaha R1 2007 Zwart. 19.000 km

    Te Koop een mooie unieke Zwarte R1 uit 2007. Dit monster is mijn erg trouw geweest tot op heden, maar word tijd voor wat anders! Zitten best een hoop opties op waardoor hij uniek is in zijn soort! Staat momenteel 19 dkm op en heeft altijd op tijd zijn onderhoud gehad. Hij is in zeer...
  6. sweetlakeboy

    TK: R1 2007 Black

    Ben even nieuwsgierig of er uberhaupt interesse is voor mijn unieke R1 uit 2007. Dit monster is mijn erg trouw geweest tot op heden, maar word tijd voor wat anders! Zitten best een hoop opties op waardoor hij uniek is in zijn soort! Staat momenteel 17 dkm op en heeft altijd op tijd zijn...
  7. sweetlakeboy

    Tachyon Helmet/ bikecam

    Heb nog een leuke camera te koop van het merk tachyon, kan je leuke films mee maken tijdens mooie leuke ritten. Kan tot 32 GB sd card in, dus je kan heel wat filmen, alles compleet in doos met meerdere steunen. film impressie: Ik heb er nog een extra mount bij zitten, die je dan...
  8. sweetlakeboy

    TK: belasting-onafhankelijk relais. NIEUW

    Heb nog een nieuwe ongebruikt belasting-onafhankelijk relais liggen. Zijn 2 soorten en deze was dus de verkeerde ;) Zal morgen even een foto plaatsen. en dat weet je meteen het type. gr Erik
  9. sweetlakeboy

    Kan iemand vertellen of dit een goede band is??

    De Metzeler Interact K2, voor op de openbare weg dan he, of is een MPP 2ct beter voor op een R1 street legal? Ik hoor het graag v/d kenners ;) vr gr Erik
  10. sweetlakeboy

    REV'IT Jacket All Season, Z.G.A.N (Rood, Zwart)

    Heb hier nog een Jacket hangen (half-lang) van het merk Rev'it, enkelt ooit laatste 10 lessen gebruikt! Ziet er nog goed uit en hangt maar in de kast en vind ik zonde. Zit een ingebouwde rugprotector in en heeft diverse reflecterende delen, tevens is de binnenjas uitneembaar en het jack...
  11. sweetlakeboy

    Yoshimura slip-on met DB-killers gedoogd op Assen??

    Zat ervaring hier ;) Ik ga 16 juni a.s. op ASSEN rijden en nu heb je met het geluidsniveau te maken :( , weet dat er mensen rijden met Akra's met DB-killer erin en die dat met een gerust gevoel doen en ook mogen doen, inzake de de haalbare DB-norm. ( 89DB ). Ik heb dus een R1 met yoshimura...
  12. sweetlakeboy

    Verhoogde kuipruit voor een R1 2007/08 light smoke

    Heb hier nog een hagelnieuwe verhoogde kuipruit liggen voor de R1 2007/08. Het is een light smoke uitvoering en ideaal voor de racerij ;) Wil zelf toch een andere tint hebben, past gewoon perfect!! Mag weg voor €35 incl verzenden. gr Erik.
  13. sweetlakeboy

    Valdoppen voor een R1 2007/08 carbon

    Heb hier nog een set valdoppen liggen in carboonlook uitvoering!! Mooi voor het circuitrijden of voor straat. voor een R1 2007 /08. Zijn hagel nieuw in doos ;) Wil zelf toch het liefst zwarte hebben, incl. montagemateriaal erbij. Mag weg voor €45,- gr Erik.
  14. sweetlakeboy

    TK: Valdoppen Carbon voor een R1 2007/08 NIEUW!!!

    Heb hier nog een set valdoppen liggen in carboonlook uitvoering!! Mooi voor het circuitrijden of voor straat. voor een R1 2007 /08. Zijn hagel nieuw in doos ;) Wil zelf toch het liefst zwarte hebben, incl. montagemateriaal erbij. Mag weg voor €45,- gr Erik.
  15. sweetlakeboy

    Verhoogde kuipruit R1 2007/08 NIEUW light smoke

    Heb hier nog een hagelnieuwe verhoogde kuipruit liggen voor de R1 2007/08. Het is een light smoke uitvoering en ideaal voor de racerij ;) Wil zelf toch een andere tint hebben, past gewoon perfect!! Mag weg voor €35 incl verzenden. gr Erik.
  16. sweetlakeboy

    MPP voorband 120/70/17 dot 52/06

    Michelin PP Voorband met aardig wat profiel nog, komt van een R1 2007 af. Mag weg voor €25,- Zie foto's. gr Erik.
  17. sweetlakeboy

    Yamaha R1 originele remblokken achter R1

    Heb nog nieuw in verpakking R1 2002/ 03 remblokken achter. Nieuwprijs €54,- mag weg voor 35,- Foto's niet in voorraad door pc crash. Zijn originele yamaha blokken. gr Erik. :)
  18. sweetlakeboy

    Te koop Alpine stars SMX racelaarzen maat 45. model 2009

    Te koop omdat deze laars uiteindelijk toch te klein is gekocht, ze vallen dus echt ook klein. Wil gewoon dezelfde terugkopen enkelt een maat groter ;) Ze zijn vorig jaar gekocht in mei 2009 voor €265,- en ze hebben circa 2 dkm mooi weer gezien. Ze mogen weg voor een vaste prijs van €...
  19. sweetlakeboy

    Te koop Alpine stars racelaarzen maat 45. model 2009

    Te koop omdat deze laars uiteindelijk toch te klein is gekocht, ze vallen dus echt ook klein. Wil gewoon dezelfde terugkopen enkelt een maat groter ;) Ze zijn vorig jaar gekocht in mei 2009 voor €265,- en ze hebben circa 2 dkm mooi weer gezien. Ze mogen weg voor een vaste prijs van...
  20. sweetlakeboy

    PP-tunig remschakelset R1 2004 t/m 06

    Heb de verkeerde gekocht heb zelf een 2007 model en dit is voor een R1 04/06 Hij ziet er echt goed uit....raceklaar en kan ook voor straatgebruik dan moet er alleen nog een hydraulische-remschakelaar met banjobout bij, kost zoiets van €20,- Heb 'm zelf gekocht voor €235,- En mag weg...
  21. sweetlakeboy

    PP-tunig remschakelset R1 2004 t/m 06

    Heb de verkeerde gekocht heb zelf een 2007 model en dit is voor een R1 04/06 Hij ziet er echt goed uit....raceklaar en kan ook voor straatgebruik dan moet er alleen nog een hydraulische-remschakelaar met banjobout bij, kost zoiets van €20,- Heb 'm zelf gekocht voor €235,- En mag weg...
  22. sweetlakeboy

    Alpine stars SMX-5 racelaarzen. z.g.a.n

    Dit jaar gekocht en 2 dkm mooi weer gezien, maar ben er achter gekomen dat ze toch te klein zijn '( Vallen erg klein normaal heb ik maat 43/44 dit is zelfs 45. Heb ze dit jaar gekocht voor €269,- mag weg voor €215,- gr Erik :/
  23. sweetlakeboy

    Originéle remblokken voor R1 02/03

    Heb nog over nieuwe remblokken voor (achter) originele yamaha gekocht voor €56,- Mag weg voor €40 incl. verzenden. :+ gr Erik.
  24. sweetlakeboy

    R1 diverse onderdelen 02/03

    Heb nog wat spullen liggen R1 02/03 Doe een goed bod en wie weet word het van jou ;) -Kuipruit -knippers voor -knippers achter -remleidingen voor en achter Achterlicht is verkocht :/ gr Erik.
  25. sweetlakeboy

    Alpine Stars SP-1 pak model 2009 mei zwart/ rood

    Heb een combipak Alpine stars te koop model 2009, gekocht dit jaar mei 2009 voor €799,- Maat 54. Broek is wat op lengte gebracht ben zelf 1.90 maar is confectiemaat. En ben er achter gekomen dat het me toch te klein is ( inzake jas ) wat ik echt zonde vind, want het is echt een bruut pak...
Terug
Bovenaan Onderaan