Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Flurpsel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Flurpsel

    Kleppen stellen Yamaha Thundercat

    Hallo allemaal, De kleppendekselpakking van mijn Thundercat lekte en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om voor het vervangen hiervan eerst de klepspeling op te meten. Ik heb een paar vraagjes over de waardes die ik heb gemeten. Let op, hij komt uit 1996 en heeft om en nabij de 140k...
  2. Flurpsel

    Te koop gevraagd: voor en/of achtervelg Honda Fireblade 929RR SC44

    Omdat ik regelmatig circuitrijd en nu een setje regenbanden heb aangeschaft wil ik graag een set velgen om ze op te plaatsen, scheelt mij op de lange termijn weer kosten voor het om en afleggen (en je bent eerder geneigd ze te gebruiken). Ze hoeven absoluut niet mooi te zijn of de juiste kleur...
  3. Flurpsel

    In verband met ziekte kaartje over TT Assen Racedag

    Hallo, We gaan morgen (zondag) naar TT Assen met 3 man maar helaas kan een maat van ons niet mee. Zonde van het geld en het kaartje aangezien het uitverkocht is dus ik zou er graag iemand anders een plezier mee doen. We zitten op de Strubbe tribune. Ticket kostte 104 euro en dat wil ik er...
  4. Flurpsel

    Honda VFR 800 2004 loopt warm

    Hallo allemaal, Sinds januari heb ik een VFR 800 (VTEC en ABS) uit 2004. Fantastisch apparaat en ben er harstikke blij mee, maar in de winter viel me al op dat hij relatief snel warm word. Ik heb toen besloten het aan te kijken tot de zomer, want ik kan me voorstellen dat een V4 blok met...
  5. Flurpsel

    Aftermarket rempomp

    Ik gebruik mijn SC44 Fireblade op het circuit en hoor vaak dat een aftermarket rempomp een geweldige toevoeging is maar ik heb daar een paar vragen over. Ik heb zitten kijken en rond de 300eu heb je een Brembo rempomp inclusief remhendel, maar dan moet je er nog een koppelingshendel bij hebben...
  6. Flurpsel

    Koelvloeistof kookt – Fireblade uit 2000

    Lang verhaal dus verkorte versie onderaan.. Motor: Honda Fireblade 929RR SC44 (2000) Probleem: na een ritje van ongeveer 15 minuten, voornamelijk snelweg en 2 stoplichten, vanuit mijn werk met 6-7C buitentemperatuur kookte de koelvloeistof van mijn motor toen ik aankwam. Dit is nooit eerder...
  7. Flurpsel

    Bochtenset Yamaha Thundercat 1996

    Zoals de titel doet vermoeden, ik ben op zoek naar een bochtenset voor een Yamaha YZF-600 Thundercat uit 1996 (maar volgens mij loopt dit model tot 2003 dus nieuwer kan ook). 2e hands en in redelijke staat neem ik hem graag van je over. Ken je een adresje voor een nieuwe RVS bochtenset voor een...
  8. Flurpsel

    Schakelpedaal ZX-6R 1999

    hey allemaal, ik ben (vanwege een valletje) op zoek naar het bevestigingspunt van het linkerschakelpedaal van een ZX-6R '99. Het gaat om het onderdeel waar ook het hielplaatje aan vastzit. Heeft iemand dit toevallig nog liggen stuur me even een PB'tje! Thx! trouwens ook op zoek naar het...
  9. Flurpsel

    Gezocht: Valdoppen ZX-6R 1999

    Zoals de titel doet vermoeden ben ik op zoek naar valdoppen voor een ZX-6R uit 1999. Tips waar ik ze nieuw kan krijgen zijn ook welkom (wel voor minder dan 100euro). Bvd!
  10. Flurpsel

    Noodoplossing bij kapotte choke

    Mijn choke werkt momenteel niet, dus krijg ik hem haast niet aan de praat met een koude motor. Nu wil ik hem morgen toch graag starten om bij de garage te kunnen komen. Ik krijg hem uiteindelijk wel aan de praat maar dan pas na een half uur door de straat rennen met dat ding... :) eenmaal warm...
  11. Flurpsel

    Sproeiers en koppeling ZX-6R

    Hallo allen, Tijdje geleden een ZX-6R uit '99 gekocht met wat schade. Motor wilde niet voorbij 9000toeren lopen. Carburateurs eraf gehaald en er bleek een 25kW set in te zitten die bestond uit 4 ijzeren plaatjes die de diameter verkleinden. Hij gaat er nu vandoor als een kanon en loopt goed...
  12. Flurpsel

    Voorpoten nameten (zijn ze nog recht?)

    Hallo allemaal, Mijn voorvorkpoten zijn krom, en nu wil ik 2e hands nieuwe kopen. Mijn vraag is nu; hoe kan ik gemakkelijk ter plekke controleren of ze krom zijn of niet? Ik weet dat als je een losse poot hebt je de binnenpoot kan ronddraaien en als hij een conische beweging maakt is...
  13. Flurpsel

    ZX-6R 1999 blok loopt niet goed

    Beste menschen, laatst een schademotor gekocht, met wat schuifschade op het kuipwerk en kromme voorpoten (dus wel een aardige tik gehad). Ik weet niet hoe lang hij op zijn kant gelegen heeft. Het blok zelf heeft geen zichtbare schade opgelopen en start zonder problemen. maar loopt...
  14. Flurpsel

    Kuipdelen ZX-6R 1999

    Hey, Ik ben op zoek naar de topkuip en rechter zijkuip van een 1999 ZX-6R in het groen zwart. Krasjes mag, echte schuifschade niet (heb ik zelf al :+ ) Daarnaast zoek ik ook nog een rechterspiegeltje (groen) en een kuipruitje (liefst zwart) Heb jij één van deze dingen liggen of ken je...
  15. Flurpsel

    Yamaha FZR 600 1993 Prijs: 700,-

    Met pijn in mun hart zet ik hem te koop..: mijn eerste motor. Heb hem bijna 3 jaar gehad. Maar het blok heeft zijn beste tijd gehad; bougies moeten regelmatig worden vervangen en olieverbruik is hoog. MAAR: start en loopt verder wel gewoon goed! - Km stand 53K - Redelijk nieuw voorbandje...
  16. Flurpsel

    Kogellagervet

    hey hallo, ik heb een vraagje mbt het smeren van de ketting. Ik heb nog niet zo lang een motor en ga nu voor het eerst mijn ketting smeren (800km gereden o.i.d.). En ik heb vandaag, 2e kerstdag dus, mooi de tijd om dat even te doen. Alleen heb ik geen officieel kettingsmeermiddel in huis...
Terug
Bovenaan Onderaan