Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: spree
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Kuipruitboutjes

    Iemand nog wat kuipruitboutjes liggen in zwart of rvs? Zou er 13 nodig zijn m5x16.
  2. S

    gezocht gebruikte bandjes twente

    Zoals de titel aangeeft. Liefst met montage.
  3. S

    motor neergelegd daarna teveel vrije slag in koppeling?

    Ik heb mijn aprilia falco netjes op zijn rechterzij gelegd toen ik wou afstappen en ff niet de kuil zag waar ik naast stond. Daarna merkte ik na ongeveer een uur rijden dat mijn koppelingshendel een grotere vrije slag kreeg. Tot het moment dat ik bijna niet meer kon ontkoppelen. Zou dit...
  4. S

    kosten motor voor woonwerkverkeer

    Ik rij voor mijn werk elke dag 76 kilometer per dag met mijn dieselkoekblik. deze auto heb ik privé nodig (dochter van 1) Maar begin me steeds meer af te vragen of het niet goedkoper is om een woon werk motor aan te schaffen. Gewoon een simpel 250cc motor/scooter. Dus de vraag is...
  5. S

    kun je de hoogte van een boete aanvechten

    Disclaimer: Het gaat hier niet om een boete die ik wil aanvechten. Ik heb geen boete gehad, en heb er geen openstaan. Dat gezegd hebbende. Hierbij mijn vraag: Ik ga me steeds meer verbazen over de hoogte van boetes in Nederland. Zo betaal je tegenwoordig al voor 10 km te hard in de bebouwde...
  6. S

    rare wisselende temperatuurwaarden aprilia falco

    Toen ik vanmiddag lekker aan het toeren was begon de temperatuurmeter van mn falco plots raar te doen. Hij schoot opeens op 120 graden gaf toen de code lll (oververhit) ging terug naar 60 graden en bleef vervolgens fluctueren. B| Tussen deze temperaturen. Na een tijdje rijden leek hij zich te...
  7. S

    keuze andere motor

    Ik ben op zoek naar een andere motor. Mijn budget ligt rond de 3000 euro. Mijn vrienden rijden voornamelijk supersport motoren o.a. zx10r sp1 en rsv mille. Met andere woorden ik wil een sportieve fiets zodat ik ze wat makkelijker bij hou Nu heb ik een paar motoren bekeken die aan mijn eisen...
  8. S

    progessieve voorvering xj900 31A ervaringen?

    Hallo, Nu ik een tijdje rij met mijn xj 900 ( 31A) begin ik me steeds meer te ergeren aan het weggedrag. De motor lijkt soms te zwabberen en te stuiteren als je hard door een bocht gaat. Ik kan niks vinden waardoor het zou kunnen komen heb o.a. de achterdemping verstelt, de bandenspanning...
  9. S

    de routes uit het gs rijders doen luxemburg topic iemand???

    Ik ga met een maatje 3 dagen luxemburg doen en wil graag de routes hebben voor mijn navigatie. Nou raad je het al de linkjes zijn dood. Heeft iemand nog de route heen, terug en de rondrit voor mij?
  10. S

    cbx 750 met 87000 km veel?

    Ik kreeg vanmiddag een aanbod: een cbx bij een motorzaak voor 800 euro. De motor komt uit 1984. Nu is mijn vraag maakt de cbx de honda reputatie waar. Met andere woorden haalt hij met gemak de 110000 of is het al bijna einde verhaal?
  11. S

    Motor bij motorzaak of particulier kopen? (poll)

    Hallo, Ik sta in een dilemma koop ik mijn nieuwe (oude motor) bij een motorzaak of particulier? De specs van de 2 suzuki's gsf 750's zijn als volgt: Particulier: -bouwjaar 1994 -42875 km gelopen -ziet er netjes uit op de foto -Onderhoud van de afgelopen 9 jaar aanwezig...
  12. S

    te koop topkoffer kuipruit motorhoes en koplamp

    Wegens verkoop motor verkoop ik het volgende: topkoffer krauser: Koffer is op wat gebruikerssporen na in goede staat. Met bevestigingbeugel en sleutel. foto's: kuipruitje: Dit kuipruitje is in nieuwstaat. had hem voor mijn motor gekocht maar nooit gemonteerd...
  13. S

    Te koop suzuki gs 500e met defect blok

    Hallo, Ik heb te koop mijn suzuki gs 500 uit 1989 met 29000 (mijl) op de teller Het motor blok werkt om de 1 of andere reden niet meer. verder is hij in zeer goede staat. - goede banden (voor 70% achter 85%) - progressieve vering (door de vorige eigenaar gedaan ik meende van een gsx)...
  14. S

    Hoe is het met Ronald uit Kampen

    Mijn vriendin en ik reden vorige week met de motor over de Holterberg, Nijverdal. Daar hebben wij een motorrijder geholpen, die uit de bocht was gevlogen en een open beenbreuk had. Hij heette Ronald en kwam uit Kampen. Hij was met een groepje motorriijders en reed zelf op een honda ?? (cbr...
  15. S

    waar op te letten bij aankoop Kawasaki LTD750 /dealercheck

    Hoi, ik ga morgen kijken bij een Kawasaki LTD750 uit 1983. Ter voorbereiding heb ik het: "waar op te letten" topic op motornet.be gelezen maar vraag me af wat de specifieke kwaaltjes zijn bij deze motoren? de motor staat te koop bij cattier in Ambtdelden. Heeft iemand ervaring met...
  16. S

    netgeslaagde met vele vragen

    Hoi ik ben nieuw hier. Ik heb net mijn motorrijbewijs gehaald. Nu ben ik op zoek naar mijn eerste motor. ik wil een goedkope motor die ik zelf een beetje wil customizen. nu dacht aan een oude honda cb. en vroeg ik me af hoe die eruit zou zien als je er een recht stuur op zou zetten. en...
Terug
Bovenaan Onderaan