Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hallokidoki
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hallokidoki

    SW-Motech Bags Connection engage sport tanktas + quick lock

    SW-Motech Bags Connection engage sport tanktas met quick lock voor triumph speed triple 1050 weet niet of hij ook op andere modeleen past... Quick lock ring die op je tank zit ziet er niet mooi uit, maar werkt goed... €75 incl regenhoes.. zie ook mijn andere advertenties speedtriple sw...
  2. Hallokidoki

    speed street triple nieuw model koplampen

    Triumph Speed Triple 1050 nieuwste type koplampen vanaf 2011 past ook op oudere types en op een Street triple 130 euro klein krasje op rechter koplamp. zie foto 2
  3. Hallokidoki

    Puma Desmo GTX Gore-Tex maat 44

    3 jaar oude Puma Desmo GTX Gore-Tex maat 44 €125,00
  4. Hallokidoki

    speed triple 1050 zwarte kroonplaat + Rizers

    Bij deze een mat zwart gepoedercoat kroonplaat voor triumph speed triple 1050 + rizers €100 euro setje €90 alleen kroonplaat €20 alleen rizers (voor gewoon stuur)
  5. Hallokidoki

    Scooter ruilen voor een Auto

    Hoi ik heb een citroen BX GTI uit 1989 met 258000km deze wil ik ruilen met een scooter motor een sportief model, zoals een DNA, runner, Dragstar, e.d. maar een vespa clasic kan ook heb geen plaatjes van de BX nog apk is tot december 2011 kleur is rood heeft 122 pk en een sebring sportuitlaat
  6. Hallokidoki

    NISSIN Radiaal remklauwen goud steek 108mm

    setje radiaal remmen van NissiN GOUD komen van een speed triple 1050 uit 2007 zijn 9000km gebruikt €150 geen verzendkosten of wel gratis verzending :) of doe een goed bod zie ook mijn andere onderdelen Hallokidoki in "speed triple 1050 2007 diversen onderdelen" speed triple 1050...
  7. Hallokidoki

    speed triple 1050 2007 diversen onderdelen

    speed triple 1050 2007 diversen onderdelen te koop doe een leuk bod Rechter kuipdelen kont delen 2007 (alleen Rechter deel) €75 zit krasje op zie foto... orginele uitlaat van voor tot achter + dempers en kat orginele spiegels orginele rem en koppelings hendel nieuw...
  8. Hallokidoki

    speed triple 1050 2007 velgen set

    verkocht, slotje :)
  9. Hallokidoki

    Energie label motoren

    wie weet waarom je nu volop energie labels en Co2 uitstoot getalen ziet bij technische gegeven van auto's maar dat er bij motoren nog steeds niet over word vermeld in test bladen e.d. en wat is nu emissie eis euro 3 norm precies en waarom moeten motoren aan deze eis voldoen, en auto's straks...
Terug
Bovenaan Onderaan