Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Twijfelaar2003

    Met boter en suiker ....

    Met boter en suiker … Afgelopen zaterdag met een paar maten door Andre-VFR uitgenodigd om biertje te komen drinken. Paar dagen daarvoor had ik al voorgesteld om een teringgeintje uit te halen met de gastheer. Om een heel lang verhaal kort te maken, Andre-VFR haalde dit voorjaar z´n...
  2. Twijfelaar2003

    DVD Sportmotor 2004

    Het blad Motor Magazine gaat een DVD uitbrengen van hun Sportmotor van het jaar 2004 verkiezingen. In de link tref je de leader aan. http://www.motornieuws.nl/live/sportmotorverk-BB.asx "Extreem testwerk met de 12 beste super-sportmotoren op het cicuit van Assen. Alle motoren gillend op de...
  3. Twijfelaar2003

    Verzekering : All Risk / W.A. ?

    Vraagje : Onlangs kwam de rekening van m´n motorverzekering weer binnen. All-Risk voor een ZX6R (´03) kost me dit jaar 814 euri. Hoop centen. Nu rijd ik in de winter erg weinig. Ongeveer eens in de twee weken een km. of 100 om de boel weer ff op te warmen en de accu bij te laden (werkt al...
  4. Twijfelaar2003

    Olieverbruik ZX6R 636 2003

    Niet op MF maar op andere fora (forums ?) lees ik dat een ZX6R 636 2003 flink olie verbruikt. Ik heb de mijne vorig jaar (bijna) ingereden zoals het boekje voorschrijft. Daarnaast rijd ik ´m altijd ongeveer 10 km. warm voor ik lol maak. De mijne verbruikt geen druppel *D . Ik check het...
  5. Twijfelaar2003

    Het is zo ontzettend treurig !

    Goeie maat van me heeft een nieuwe brommert gekocht. En hij is er zo ongelovelijk blij mee. Hij heeft zelfs een site gefabriceerd met fotootjes van z´n geliefde. Had ie voorheen een leuk Gixxertje, nu is het een verchroomd rammelhok geworden. Je doet me een groot plezier als je wat zinnigs aan...
  6. Twijfelaar2003

    Terugroepactie Kawasaki

    Vandaag kwam ik in wat oude post :? een brief tegen van Kawasaki Nederland van december 2003. Alle modellen ZX636-B1/ZX600-K1 moeten gecheckt worden op mogelijke scheuren in de bevestigingbeugel van het uitaatsysteem. De mijne is een ZX6R -636 van 2003 Iemand ervaring met deze actie?
  7. Twijfelaar2003

    Dainese / Alpine Stars / Spidi / Yoko ??????

    Ik ben hard toe aan nieuwe motorkleding. Na jaren is m´n Rev´It outfit versleten. Eigenlijk zat het al nooit lekker, nu lijkt het wel of ik een te klein harnas aantrek. Nu ben ik me een beetje aan het oriënteren maar kan wel wat hulp gebruiken. Van april tot oktober rijd ik regelmatig...
  8. Twijfelaar2003

    Houdbaarheid volsynthetische olie

    Misschien een "oliedomme" vraag maar ik ben nou eenmaal niet zo technisch .... Ik heb nog een 1 jaar oud 5 liter vat met volsynthetische olie staan van het merk Motul. Betaalde er een jaar terug nog 63 euro voor dusss.... Is deze olie in een afgesloten kunststof vat/containertje onbeperkt...
  9. Twijfelaar2003

    R1 valt de bocht in ....

    Aangezien een MotorMaat van me (maR1cello) qua WWW nog niet echt op dreef is, vraag ik jullie mening voor hem... Sinds ± een maand rijdt hij een R1 uit 2000. Wat hem in negatieve zin opvalt aan deze brommert is dat hij nogal de bocht invalt. M.a.w., je rijdt in rechte lijn en wilt een bocht...
  10. Twijfelaar2003

    M´n 1e R1-ervaring

    Heb ff zin om een Topic te openen. Gisteravond voor het eerst op een R1 (model 2000) gereden. Txrxng wat loopt dat hard. Heb aardig wat verschillende brommers gereden maar zo´n R1 is als een wilde stier. Wat mij betreft duidelijk een motor waar je echt lang op moet rijden / oefenen wil je...
  11. Twijfelaar2003

    Fotootje van m´n verse ZX6R !

    Wat vind je er van ?
  12. Twijfelaar2003

    Hoe heb jij je ZX6R ingereden ?

    Na het twijfelen tussen R6, CBR600RR heb ik vandaag voor de ZX6R gekozen. Vervolgens heb ik getwijfeld tussen de kleuren Groen en Zwart. Allebei fraai maar heb toch voor Zwart gekozen. Geeft ´m nog net iets meer die High-Tech uitstraling. Ik krijg ´m volgende week geleverd en dan begint het...
  13. Twijfelaar2003

    Foutjes /Ongelukkige momenten / Oeps ...

    Binnen dit forum lees ik bijna alleen berichten van top-coureurs die knee-pads wekelijks verslijten en binnen 1000 km aan vers rubber toezijn. Ik kom bijna geen verhalen tegen van ongelukkige momenten, vernederingen door motorrijders met een fiets van minder aanzien, eruit gereden worden door...
  14. Twijfelaar2003

    ZX6R 2003-berijders, geef me raad !!!!!

    Ik sta (vlak) voor de aanschaf van een nieuwe Supersport 600. Afgelopen week heb ik een proefrit gemaakt op de ZX6R. Ik ben er nog steeds helemaal weg van. Dat geluid van een standaardfiets als deze alleen al. Die gulzige inlaatsound is mooiste die ik ooit gehoord heb. Niks dan goeds...
  15. Twijfelaar2003

    Nieuwe R6 of ZX6R of gebruikte SP1

    Ik wil binnen nu en een maand een andere motor kopen. Geen idee waar ik voor moet gaan. - De nieuwe R6 vind ik erg mooi vooral in geel - De nieuwe ZX6R is in groen ook top en schijnt beter te zijn dan de R6 - Voor ongeveer hetzelfde geld koop ik een VTR SP1 uit 2000 en ik weet uit ervaring...
Terug
Bovenaan Onderaan