Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Limburg-Leo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Limburg-Leo

    Vraag over kuipbevestiging XJ900s

    Beste motorvrienden, Een vraag. Ik heb voor de bevestiging van mijn Kuip rubber ringen nodig met daarin een koperen m5 of m6 moer. Zie foto. Wie weet waar ik deze kan bestellen?
  2. Limburg-Leo

    XJ 900 s diversion

    Besten, Zoals bij diversion rijders bekend is de brandstof meter op een gegeven moment defect. Ik verwacht niet dat ik iets nieuws vertel of nu iets aanzwengel bij jullie dat volstrekt onbekend is. Toch vraag ik hem even uit, wie kent een adres of persoon die dit euvel verhelpen kan? Leonard
  3. Limburg-Leo

    Tomtom Rider

    Ik heb een prima werkende Tomtom Rider. Als ik hem echter op de motor in de dock plaats laadt deze niet op! Misschien is het al eens ter sprake geweest? Mijn vraag is doe ik iets verkeerd, of is het een euvel van Tomtom dat het opladen via vaste motordock snel(ler) defect raakt. Of wat is...
  4. Limburg-Leo

    Cardo team set g9

    Wie kan deze vraag beantwoorden? Ik heb een cardo G9. De geluiden(stem) die zegt dat je bent aangesloten klinkt veel luider en beter als b.v. de gesproken instructies van de Tomtom of de radio. Het vol. staat al vol open! Kan het iets softwarematig zijn. Ik kan mij herinneren dat het in het...
  5. Limburg-Leo

    Blaupunkt MotoPilot 35 Europa

    Hoi, Heeft er iemand al ervaring met dit navigatie apparaat? Gr. Leo
  6. Limburg-Leo

    Xj 900s kosten distrb.ketting vervangen?

    Is het vervagen van de distributieketting van een xj900s prijzig? Wie heeft kennis van dit onderhoud!
  7. Limburg-Leo

    Helm RPah MAX van HJC

    Ik heb de helm sedert november 2012. Nieuw gekocht! Deze week breekt aan een kant het kinstuk af met openklappen!!??? Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik heb vizier en helm nooit schoon gemaakt met welk schoonmaakmiddel dan ook! Ook is ie niet gevallen of ergens tegen aan gestoten. Ik heb...
  8. Limburg-Leo

    Scala rider teamset

    Heb een scala Rider teamset 2e hands gekocht. Krijg wel verbinding met mijn GSM maar niet met mijn partner achterop. Ik heb al alles geprobeerd maar het werkt niet. Het boekje geeft ook geen zinnig advies. Misschien een van jullie wel??? Wie kan mij helpen. De blauwe ledjes op de beide sets...
  9. Limburg-Leo

    Yamaha xj900 diversion, welke banden?

    Heb een setje nieuwe banden nodig. Ik wil graag de beste band voor mijn toermotor en vraag jullie om advies. Wat is een geschikt merk/type band voor de diversion!???
  10. Limburg-Leo

    Richtingaanwijzer van de XJ900s Diversion defect

    De richtingaanwijzers van mijn Div werken niet meer! Het is niet de zekering. Is het een dure reparatie?? Waar kan ik dat in Limburg et beste laten repareren? Wie kan mij helpen??
  11. Limburg-Leo

    Richtingaanwijzers Yamaha xj900 diversion

    De richtingaanwijzers functioneren niet. De zekering is het zeker niet. Wat kan dat zijn?? Kan de schakelaar, indien noodzakelijk, vervangen worden!? Wat zullen de kosten zijn??
  12. Limburg-Leo

    Airoh® SV55-S met communicatiesysteem

    Ik heb een vraag! Wie heeft ervaring met Airoh® SV55-S met Airoh® W-Conn Bluetooth systeem? Graag uw mening!!
  13. Limburg-Leo

    Diversion 900

    Hallo allemaal, Ik heb er ook eentje!! Diversion xj900 1995! Woon in Limburg! Toertje maken?? Mail mij! MVG Leo
  14. Limburg-Leo

    Druppellader aansluiten met 12v stekkerplug

    Ik heb een externe (vrouwtje) 12 volts aansluiting op mijn Diversion. De accu is moeilijk bereikbaar, dus besloot ik dat ik via deze plug mijn druppellader kan aansluiten. Ik heb daarvoor een 12 stekker gekocht, met aan het uiteinde een klein wit stekkertje. Zie foto. Ik zoek nu een...
Terug
Bovenaan Onderaan