Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tom-R
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tom-R

    Zumo 660 inclusief Migsel mount voor een Vstrom

    Omdat mijn DL1000 verkocht is, wil ik de Zumo 660 compleet met originele accessoires ook verkopen. vraagprijs: 400 (inclusief Migsel mount voor Vstrom)
  2. Tom-R

    te koop 2 Yamaha combi,s

    Mijn buren hebben mij gevraagd om deze motorpakken te koop aan te bieden op MF. Ze zijn maat 48/50 en zijn voor iemand van ongev. 1.80m en tot 75/80kg. De pakken zijn 1 seizoen gedragen en zien er uit als ongedragen en ze bevatten geen beschadigen. Ze doen de pakken weg omdat ze eerst geen...
  3. Tom-R

    politie heeft m,n motor in beslag genomen

    Mijn motor is in beslag genomen toen die voor een reparatie bij beerens motoren stond, die kreeg toen een politie inval i.v.m. verdenking van heling. Ik heb gisteren te horen gekregen dat het frame ok was maar er zit een gestolen motorblok onder :( Ik krijg mijn motor dus niet terug ;( Ik...
  4. Tom-R

    zondag snelheidscontroles omgeving circuit assen

    Morgen zijn de 200 mijl races op het circuit in assen. In de krant stond een artikel dat er met radar en lasergun gecontroleerd gaat worden op de toe en afvoer wegen naar het circuit. Dus voor de degene die er naar toe gaan, pas op!!!
  5. Tom-R

    hoe maak je jezelf zichtbaar op de motor

    ik heb nu het idee dat ik soms laat opgemerkt wordt. Ik rijd zelf op een zwarte motor met zwarte motorkleding aan. Om mezelf beter zichtbaar te maken rijd ik overdag veel met groot licht aan, met name als ik onder bomen door rijdt. Ik vindt m,n motorpak wel mooi maar in de volgende wil ik toch...
  6. Tom-R

    stuurdemper tl1000

    Ik heb m,n tl1000s in maart gekocht alleen zat er geen stuurdemper op. Nu heb ik begrepen dat het een modificatie is geweest in `97. Ik rijd op een`99 er en heb tot dusver nog geen tankslapper gehad bij een wheelie. Nou ja wheelie, voorwiel iets los O-) Is het verstandig om er alsnog een...
  7. Tom-R

    test

  8. Tom-R

    bijna een hert omver gereden

    vrijdag een stukje sportief gereden, rent er ploteseling een hert de weg op vlak voor m,n motor. Ik reed op dat moment gelukkig net even rustig. Het ging op een haar na goed. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik hem had geraakt ;(
  9. Tom-R

    ook maar even voorstellen

    Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee op dit motor-forum en heb besloten om me maar even voor te stellen. Ik heb in 1989 mijn motorrijbewijs gehaald en heb al diverse motoren gereden, nu rijd ik sinds kort op een suzuki TL1000s wat me uitermate goed bevalt :9 groeten Tom.
  10. Tom-R

    test

    *D
Terug
Bovenaan Onderaan