Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Edterr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Te koop: Leuke motorscooter voor weinig!

    125cc agility met 7250km op de teller. Afgezien van wat gebruikerskrasjes in goede staat. Vraagprijs: €875,- Bij interesse bellen naar 0624377895
  2. E

    Vespa ET150cc Uitmuntende staat

    Mooie vespa ET4 150cc Altijd dealer onderhouden, en recent nieuwe olie+filters, remblokken e.d vervangen. Geen enkel minpuntje.. scooter is in topstaat. Prijs is €1950,- of een heeeel erg goed bod ;) km stand is rond de 8700km, word af en toe nog mee gereden. Eventueel de originele...
  3. E

    Te koop: Leuke motorscooter voor weinig!

    125cc agility met 7250km op de teller. Afgezien van wat gebruikerskrasjes in goede staat. Vraagprijs: €875,- Bij interesse bellen naar 0624377895
  4. E

    Te koop: Vespa ET150cc Zilvergrijs

    Mooie vespa ET4 150cc Altijd dealer onderhouden, en recent nieuwe olie+filters, remblokken e.d vervangen. Geen enkel minpuntje.. scooter is in topstaat. Prijs is €1950,- Foto's volgen zo spoedig mogelijk.
  5. E

    Piaggio leader 125-180-200cc 4t tuning

    Omdat ik vind dat er toch niet zo heel veel informatie hierover te vinden is, zal ik even een paar dingen op een rijtje zetten die ik ondertussen te weten ben gekomen. Het leader blok van piaggio heb je in verschillende soorten. Kort carter 125cc/150cc luchtgekoeld lang carter 125cc...
  6. E

    Vespa ET150 blok compleet, mono arm piaggio ET

    Ik heb hier een ET150 4takt blok liggen. Alles zit erop, ook achtervelg uitlaat(niet op foto) en achterremkabel. Alleen geen kabelboom. heeft ongeveer 20000km gelopen. ook heb ik nog een mono arm van een vespa ET liggen, inclusief remmerij, voorvering en spatbord. Heb nog veel meer...
  7. E

    Standaart 180cc uitlaat te koop

    Zit wat roest op, dicht wel gewoon goed af. vraagprijs is 60 eur incl
  8. E

    Vespa S Monozadel te koop

    Zadel zoals op de foto. past op vespa S50, LX50, LXV50 en op de S125, LX125, LXV125 Gloednieuw en ongebruikt. Vraagprijs is 75, maar er valt over te praten. Gr edwin.
  9. E

    Vespa LX172cc Project

    Tot nu toe: Hey, Ik ben edwin, en hierbij mijn project :+ Ben er op het moment druk mee bezig, en heb de nodige onderdelen ook al verzameld. Frame: Vespa lx50 voorvork: Malossi (typhoon) Velgen: Gilera Runner Carters: Gilera 180cc watergekoeld Cilinder: Malossi 172cc...
  10. E

    Turbo

    Wat voor turbo's worden er doorgaans op motoren gemonteerd? ben opzoek naar een redelijk kleine, maar ben nog niet echt thuis in de turbowereld. ik ben dus op zoek naar een kleine turbo, wat raden jullie mij aan? mvg, edwin
Terug
Bovenaan Onderaan