Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: michielvl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. michielvl

    gezocht: monteur in noord-nederland

    Mijn vader heeft een paar oude motorfietsen van voor 1940, engels en italiaans. Daar is natuurlijk altíjd wat mee. Wie kent (of is) handige monteur die daar iets mee kan? Particulier of bedrijf, dat maakt niet zoveel uit. Dank!
  2. michielvl

    2 x stuur 22mm

    Te koop: 2x een stuur van 22mm dik. Beiden komen hebben op een Triumph Speed Triple (1999) gezeten. De onderste is een origineel Triumph stuur. De bovenste is een aluminium superbike stuur met brace. Beiden gaan weg tegen een aannemelijk bod. Ophalen in Nijmegen. Ik hoor graag!
  3. michielvl

    Motorband Michelin Pilot Road 180/55 zr17 achterband teab

    Zo goed als nieuwe Michelin Pilot Road motorband (achterband motor), maat 180/55/zr17, op te halen in Nijmegen. Ik heb er ongeveer 1200 vakantiekilometers rustig op gereden (zie schaamrand :) ) Prijs: tegen een aannemelijk bod.
  4. michielvl

    Wat is Michelin Pilot Road voor band

    hoi, Op vakantie heb ik mijn achterband moeten vervangen. Omdat de keus in banden heel beperkt was, heb ik gekozen voor een Michelin Pilot Road zonder toevoeging (dus geen pilot road 2 of 3). Ik had veel liever een -2 of een -3 gehad. Aan de voorkant zit er nu ook een -2 op. Ik rijdt op...
  5. michielvl

    motorhotels op route Marseille

    hoi! Volgend jaar ga ik met 3 anderen een motorvakantie houden naar Frankrijk. We gaan eind september 9 dagen rijden, vanaf Nederland min of meer recht naar beneden totaan de Franse kust (tussen Marseille en Monaco) en daarna weer terug. Nou ben ik op zoek naar leuke goeie...
  6. michielvl

    wie weet de fabrikant van deze KTM combi (leer en textiel)??

    Hoi, Weet iemand de fabrikant (toeleverancier) van onderstaande KTM-combi? Ik vind het een mooi pak en het lijkt mij praktisch door de combi van leer en textiel, de uitneembare waterdichte laag en vooral de ventilatieritsen. Ik hoef alleen niet zo nodig een pak van hetzelfde merk als mijn...
  7. michielvl

    Uitlijnen kettingtandwielen: welk apparaat

    Ik wil een ding kopen om kettingtandwielen uit te lijnen. Ik heb deze gevonden die met een lineaal werkt: en deze werkt met een laser: Wat zijn jullie ervaringen? dank!
  8. michielvl

    welke zaak kan een cross-wiel op maat maken?

    Mijn yamaha tricker heeft een 16 inch achterwiel en dat is lastige maat om noppenbanden voor te krijgen. Een 17 inch wiel zou veel handiger zijn. Dat moet echter wel in het frame passen met het tandwiel in lijn met het blok. Het wiel heeft aan beide zijden een dikke spacer zitten dus er zijn...
  9. michielvl

    koppelschakel van ketting wil niet los

    Op mijn yamaha xg250 tricker zit een ketting met een koppelschakel. Deze ketting heeft een paar stroeve schakels, daarom wil ik hem even goed schoonmaken. Maar de koppelschakel krijg ik er niet uit! Het schuifje/visje gaat eraf maar de rest zit vast. Ik wil er niet teveel geweld met de tang op...
  10. michielvl

    gezocht: prettig hotel/pension nabij Spa Francorchamps

    Op maandag 17 mei ga ik met een paar gasten rijden op Spa *O* . De dag ervoor gaan we er naartoe om de banden wat warm te rijden ;) . Voor het slapen zoek ik een aardig hotel/pension/herberg waar we goed kunnen eten en waar motoren veilig gestald kunnen worden. Heeft iemand een goeie tip?
  11. michielvl

    Demping: motor stuurt lastig in na afstellen

    Hoi, Gisteren is de vering/demping van mijn motor afgesteld door HK-suspension in Tiel. De motor rijdt redelijk goed, de trilling bij hard remmen die ik had, is compleet weg. Alleen...de motor stuurt minder gemakkelijk in. Hier baal ik een beetje van. Waar moet ik het zoeken? - Moet ik de...
  12. michielvl

    anti-condens op Arai GP-5X helm

    In een Arai gp-5x helm is geen pinlock vizier te maken. Het kleinste pinlock binnenvizier dat mijn handelaar heeft, is iets te groot waardoor de helm niet meer dicht kan. De helm heeft een klein vizier! Ik heb een tijdje een anti-fog folie erin geplakt gehad, maar dit heeft getrilt waardoor het...
  13. michielvl

    Suzuki GS500: stationair toerental slaat op hol

    hoi, De GS500 van mijn vriendinnetje doet raar. Regelmatig, als ie warm is, loopt het stationair toerental op tot 3000 toeren. Maar vaak loopt ie ook normaal. Volgens mij loopt de motor niet te arm want de bougies zijn bruin. De carbs zijn redelijk gebalanceerd voor zover dat lukte met mijn...
  14. michielvl

    remblokken laten inslijten op gebruikte remschijf?

    Ik ben eigenlijk een beetje dom geweest om remblokken die op een andere schijf zijn ingelopen op de remschijf aan de mtor (Suzuki GS500) te zetten. Ik had de blokken met het vlakschuurmachientje even moeten vlakken. Het remt nou slecht want het raakoppervlak is natuurlijk niet groot genoeg...
  15. michielvl

    suzuki GS500 loopt te arm?

    Hmmm....probleempje. Wij hebben een normaal-vermogen set carburateurs op de kop getikt. Na enig geklooi met overlopende carburateurs door verdroogde vlotter-rubbertjes hebben we de boel aan het lopen gekregen. Alleen..de motor loopt met horten en stoten en knalt uit de uitlaat. Ook zijn de...
  16. michielvl

    montage nieuw remvloeistofpotje: ontluchten?

    Vanavond ga ik een nieuw potje (GSG Mototechnik) voor remvloeistof monteren op mijn pomp voor de voorrem. In de handleiding staat dat na montage het remsysteem moet worden ontlucht. Dat ontluchten snap ik niet. Er blijft toch steeds remvloeistof boven de pomp staan? Zolang ik de rem niet bedien...
  17. michielvl

    voorband Michelin Pilot Power 2CT 120/70 ZR17 (gevraagd)

    Ik zoek een voorband, Michelin Pilot Power 2CT 120/70 ZR17 M/C. Nieuw of 2ehands. Mijn achterband is een pilot power maar de voorband een Battlax BT014F en dat vind ik niet ideaal 8-) . De achterband heeft nog een millimeter of 5-6 dus die hoeft nog niet. Totdat ik de hele set vervang, wil...
  18. michielvl

    VRO-1/2 in Rosmalen of Lelystad: verschil

    Dit voorjaar wil ik VRO-1 gaan doen, later ook VRO-2. Dat kan in Lelystad en Rosmalen. Maakt het voor de kwaliteit van de cursus en de lol uit of ik het in Lelystad of in Rosmalen doe? thanx.
Terug
Bovenaan Onderaan