Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zxrjohan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zxrjohan

    Linkercarterdeksel gsf 400 bandit

    Na een schuivertje ben ik op zoek naar een carterdeksel voor de linkerkant van mijn Suzuki GSF 400 bouwjaar 1992. Ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen
  2. zxrjohan

    Werkplaatshandboek

    Hallo, Weet iemand hier hoe ik aan een Nederlands werkplaatshandboek van een zx-6r 1996 kan komen? Alvast bedankt.
  3. zxrjohan

    op maar 3 cilinders

    Hallo, mijn zx-6r '96 loopt tot aan de 5500 toeren maar op 3 cilinders. als ik daarboven kom is alles wel normaal. Iemand een idee waar het aan kan liggen? alvast bedankt voor de reacties
  4. zxrjohan

    Bougies vervangen zx-6r

    Hallo, ik wil mijn bougies vervangen van zijn zx-6r 1996. Nu trok ik mijn bougiedop eraf maar die was een stuk langer dan ik dacht. Hoe moet ik deze bougies vervangen?
  5. zxrjohan

    Vraagje ontgrenzen

    hallo, ik heb een vraag over het ontgrenzen van mijn 25kw ninja. als ik straks 2 jaar 25kw volgemaakt heb, mag ik dan mijn 25kw ontgrenzen en dan gewoon op gaan rijden terwijl op het kentekenbewijs staat dat dit een 25kw motor is? alvast bedankt.
  6. zxrjohan

    vlekken op velgen

    hallo, ik heb zonet mijn zx-6r even schoongemaakt maar ik kreeg mijn velgen niet goed schoon. Dit zijn normale velgen met een gepolijste rand erop. Nu heb ik daar wat te agressieve zeep voor gebruikt, wat resulteerd in vlekken op velgen en achterbrug. Heeft iemand een idee hoe ik deze er weer...
Terug
Bovenaan Onderaan