Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. x11 basman x11

    gewoon....omdat ie zo mooi is :)

    en lekker sturen dat ie ook nog doet......mijn nieuwe ducati hypermotard 1100 evo :] volgende week komt er ook nog een compleet termignoni 2 in 1 systeem op.......nu nog hopen op veel mooi weer. gr bassie.
  2. x11 basman x11

    wie o wie kan mij op (tank) pad helpen???

    wat een flauwe kop he maar lees aub even verder en je weet wat ik zoek. voor mijn nieuwe motor ben ik alvast op zoek naar die doorzichtige rubber/kunstof bubbeltjes plakzooi die je vaak ook op de tank van circuitmotoren ziet zitten voor extra grip. niet een tankpadprotector maar dat spul...
  3. x11 basman x11

    is motoport(uithoorn) morgen met hemelvaart open????

    tja.......het staat al in de kop.. ik kan het nergens op hun website vinden.......dus nogmaals!! weet iemand hier of morgen op hemelvaart motoport uithoorn de keet los heeft?? mijn dank neigt naar hondsdolheid :P
  4. x11 basman x11

    motorrijder op de a1 vanmorgen overleden!

    Komende vanuit Almere rijd ik vanmorgen in mijn koektrommel rond een uurtje of kwart over negen richting Amsterdam. Ik zie al bij de oprit daar waar de a1 en a 6 samenvoegen dat het een bekende bende wordt en alles weer helemaal vast begint te lopen. Gedeelde frustraties gieren door mijn...
  5. x11 basman x11

    mijn prachtdag op zolder

    2 weken terug een superdag op het circuit van zolder mogen meemaken. alles zat mee....zelfs het weer :} :} 't leuke van deze circuitdag was dat open uitlaten waren toegestaan en er totaal geen geluidsrestricties waren *O* een paar piccies om de sfeer weer te proefen......here goes the...
  6. x11 basman x11

    geluidsmeting uitlaat!!!!

    wat zijn voor een particulier de mogelijkheden om zijn motorfiets op uitlaatgeluid te laten meten. ik heb het hier wel over een meting die als rechtsgeldig gezien kan worden en niet met een of ander lullig db metertje waar je thuis je audio ook mee af kan stellen....echte en gecalibreerde...
  7. x11 basman x11

    bravo voor Motor Apeldoorn!!

    zelden of eigenlijk nog nooit was ik zo verbaast over de nauwkeurigheid en punctualiteit die een motordealer zijn klanten kan bieden. over het algemeen is het met de meeste dealers dik in orde en uiteraard zijn er dan altijd nog de zakkenvullers die het niet zo nauw nemen. onlangs heeft mijn...
  8. x11 basman x11

    Motor studenten Schiermonnikoog

    welja......als iedere studentensoos anex bierelierclub(niks mis mee overigens) een thread opent begin ik bij deze "het groot schiermonnikoog motor studenten topic" kom en "join us" en maak kennis met de friese vriendelijkheid. laat jezelf helemaal gaan op dit eiland wat inmiddels ook wel the...
  9. x11 basman x11

    wie heb ervaring met technoflex progresieve vering

    wie heb ervaring met technoflex progresieve vering..."heb" moest eigenlijk heeft zijn,maar dat paste er niet meer in :+ affijn....het volgende. voor mijn "beloved" honda x11 was ik van plan om de voorveren te laten vervangen door andere en betere progresieve veren. al snel kwam ik uit op het...
  10. x11 basman x11

    bestellingen motorgoedkoop.nl?????

    ik heb net via internet bij www.motorgoedkoop.nl een leuk setje nieuwe handschoentjes gekocht/besteld. wat zijn onder normale omstandigheden de levertijden van dit soort online shops. 't is nu welliswaar koud 1 dag voor de feestdagen,maar wat zijn meestal de wachttijden die je kan verwachten...
  11. x11 basman x11

    nieuw setje wheeeeeeels!!!

    't ligt uiteraard compleet aan het merk,soort materiaal,type en weet ik het allemaal maar....................wat kost bv een leuk setje 10 spaaks velgen voor mijn hondaaatje. het hoeft geen exclusief star trek materiaal te zijn zoals magnesium of carbon,maar waar moet ik zo'n beetje op rekenen...
  12. x11 basman x11

    mijn nieuwe motorjurk :)

    wilde jullie deze prachtpic niet onthouden. de in het zwart gehulde strak verpakte ingesealde chorizo worst......ben ik :) gisteren bij termaat motoren :} gekocht (wat een service) en vandaag(vanaf nu weer gisteren) voor het eerst om mijn lijfie vlak voordat wij naar zoetemeer knalden...
  13. x11 basman x11

    motorgoedkoop!! wat is een ieder zijn ervaring ???

    ik zit hard na te denken om dit pak te gaan bestellen bij www.motorgoedkoop.nl het pak.... http://www.alpinestars.com/_lp/pdf/gpu2pc.pdf zijn er hier members die al eerder hebben besteld bij deze toko en werd dat een beetje netjes afgehandeld??? beuk is rete benieuwd. verders lijkt het mij wel...
  14. x11 basman x11

    nederlander wint prijs in ghostrider competitie

    ik zag zojuist dat een nederlander dezelfde helm heeft gewonnen als die gedragen wordt door de ghostrider. iemand van dit forum hier?????? zo ja.....FOOOOOOOOTOOOOOOOOOO'S :) de bron--- http://www.ghostridermovie.net/?forum
  15. x11 basman x11

    Seine weg..Amsterdam..dodelijk ongeval

    gisteren middag zo rond de klok van 2 uur s'middags heeft een voor mij onbekende motorrijder het leven verloren. dit vreselijke ongeluk vond plaats op de seine weg in amsterdam(vlak bij het nieuwe cbr en sloterdijk) de beste man klapte vol op een vrachtwagen die voor een drie kwart al op de...
  16. x11 basman x11

    dit moet je maar durfen hahaha

    http://195.241.75.99/kladblog/image/200409/dukes.wmv het betreft hier geen motors...........maar doe dit maar gewoon op straat.....wat een mafketels hahaha.
  17. x11 basman x11

    piccies endurancerace op zolder!!

    hier een pak foto's van afgelopen maandag. we hadden er een race van 4 uur en reden met 3 motoren met allen nummer 34 in een soort van estafette/endurance race(met een echt le man's start jawel) crashing biggel was een van de rijders en reed het snot voor zijn ogen weg en zelfs zijn...
  18. x11 basman x11

    motor apeldoorn(de honda toko) is dit wat????

    zijn hier mensen die hun of haar motorfiets voor onderhoud bij motor apeldoorn langsbrengen??? ik ben er 1 keer geweest om effe te kijken en het zag er keurig uit....heel netjes. maar schijn wil nog wel eens bedriegen dus zijn hier mensen die mij iets meer kunnen vertellen omtrent hun...
  19. x11 basman x11

    filmpje dynorun zx12r en honda x11

    afgelopen dinsdag naast mijn motor ook een kawasaki zx12 r op de dynobank gegooid. ziehier de filmpjes...speakertjes vol open mensen. de kawa beul: http://kevinhorsten.nl/hosting/beuker/2004061502_4MB.avi de honda pomper: http://kevinhorsten.nl/hosting/beuker/2004061501_9MB.avi
  20. x11 basman x11

    dynorun filmpje honda x11 akrakpovic full racing

    gemaakt tijdens de vermogensrun bij mobu motor's afgelopen dinsdag. speaker's vol open mensen :9 http://kevinhorsten.nl/hosting/beuker/2004061501_9MB.avi eindresultaat was gemiddeld een 140 pk aan het achterwiel.....en das niet slecht dacht ik zo. en daarna weer naar huis :]...
  21. x11 basman x11

    akrapvic systeem op honda x11....sounds en pics

    http://kevinhorsten.nl/feature/beuker/20040523_23MB.avi moet even inladen dus geef het de tijd....speakers vol open en genieten maar.
  22. x11 basman x11

    wie is er wel eens gepaald door de verzekering????

    Wie er schuldig is lijkt tegenwoordig niet eens meer het belangrijkste te zijn. De verzekering probeert in alle vormen dan ook onder de gemaakte afspraken vandaan te komen. Ik ben zelf in 2002 in Noordwijk aan zee van achteren geschept door een koekblik bij het naderen van een kruissing...gvd...
  23. x11 basman x11

    de laatste 2002 x11

    na 2 xjr 1300's gereden te hebben heb ik verleden week bij v/d heyden motors in den Bosch een nieuwe blauwe 2002 x11 gekocht. v/d heyden heeft bij honda nederland de gehele overjarige 2002 partij opgekocht dus op is op :) ik ben razend benieuwd niet alleen naar de stuur eigenschappen maar ook...
Terug
Bovenaan Onderaan