Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: renevtr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. renevtr

    zijkuip rechts aprilia rs 125

    Wie o wie heeft er nog liggen: een rechter zijpaneel voor een aprilia rs125 uit 1999 (het bolle type) het liefst 1999 zwart met rood
  2. renevtr

    GSXR oliekoelert overhaul

    jajaja, na lange tijd de GIX te koop te hebben gehad heb ik toch maar besloten om de gix een opknapbeurtje te geven *D deze motor gaat eigenlijk al een jaar of 3 mee binnen de firma en is technisch prima (het ziet er alleen NIET UIT JOH!!!!). dus maar even lekker ouderwets de bende...
  3. renevtr

    Margriet route Denemarken

    Dag dames en heren, ik ga in de bouwvak de margrietroute in denemakren rijden, van plan ben ik om daar een beetje bed/breakfirst dingetjes op te zoeken via het boekje dat ik heb besteld. nu had ik alleen nog een klein vraagje aan de mede forumisten: zijn er do's of belangrijker nog...
  4. renevtr

    Yamaha XZ 550 voor 50cent per cc BELASTINGVRIJ

    Hola, dit voorjaar heb ik van een mede MFer een xz550 gekocht. deze heb ik alleen begin dit jaar maar een paar keer gebruikt. maar nu heb ik hem niet meer nodig en staat deze in de weg.... er zitten veel reserve onderdelen bij (2 dozen vol en een motorblok....) verder heeft ie links...
  5. renevtr

    Velgen Gsxr 750W

    Dag dames en heren, ik heb nog steeds in de aanbieding: 2 grafiet zwarte velgen voor een GSXR750W (bj 92/95) bij mijn beste weten passen deze ook op een oliekoeler (bj90/91). Inclusief tandwiel/rubbers evt heb ik er ook nog banden op en remschijven hoef er niet de hoofdprijs...
  6. renevtr

    oliekoeler gsxr 750 '89

    mijn oliekoeler is aan zijn eindje.... dus ik ben opzoek naar een andere......
  7. renevtr

    Alle onderdelen Yammie FZR600 3HE

    op 3 kuipjes na alle onderdelen van een FZR 600! Ik verkoop dit in opdracht van een kameraad. voor vragen graag ff mailen naar tochmaarpritstift APESTAART gmail PUNT com (bieden mag op alles!) Al weg: zij kuipen topkuip radiateur koplamp
  8. renevtr

    FZR 600 '92 43.000km

    Hierbij te koop aangeboden: Fzr 600 algehele staat = goed (klein barstje linker kuip) voorband 50% achterband 80% ketting 75% nieuwe gelijkrichter/accu/CDI/olie in een opwelling gekocht maar is me toch iets te klein / tam (foto = voorbeeld foto, originele volgt vanavond)...
  9. renevtr

    laad spanning accu

    Hoi, ik heb sinds gister een fzr600 '92 deze houd af en toe in bij volle acceleratie.. nu zat ik zelf te denken aan een kapotte accu oid maar gister bij het testen kwam ik er achter dat de gelijkrichter stationair al 17 volt afgeeft.... is dit niet veel te veel? dus heeft iemand tips...
  10. renevtr

    firestorm rideout 2010

    Zo stelletje stormers.... paar eerst ff een provincie poll opzetten? en dan een datum prikken????
  11. renevtr

    velgen + schijven + banden + uitlaat gsxr 750w

    zoals hierboven staat: UITLAAT = WEG! velgen van een gsxr 750w 1993 met goede schijven en halve banden (half versleten voor de slimmerikken onder ons). er ligt b.t.w. een setje conti race attack op...
  12. renevtr

    gsxr 750w (bak defect)

    Hoi, Hierbij te koop aangeboden Mijn gixxer... ik had em net helemaal laar gemaakt en nu is de versnellingsbak in de soep... dit houd in dat hij klappert in z'n 2. ff wat specs: Suzuki gsxr750w uit '93 33000km extra set velgen met banden voorvork gereviseerd stalen remleidingen...
  13. renevtr

    CBR 400 stationair..

    Hoi Mensen, Mijn vriendin heeft een CBR 400 uit 1987. Deze loopt 2000rpm stationair maar als deze warm is wil ie nog wel eens gaan sjoemelen in het toerental... Heeft iemand hier een oplossing voor? en weet iemand hoe hoog dit toerental moet zijn? mvrgr René
  14. renevtr

    Viffer VFR RC 24 '87

    Hoi beste mensen... Ik ben toch opzoek naar iets anders dus zet ik hierbij mijn VFR uit '87 te koopie. Hij heeft 36.000 mijl gelopen en het betreft een amerikaantje (dus 700cc). dit jaar zijn vervangen: bandjes remblokkies alle vloeistoffen (incl benzine) gelijk richter koppeling +...
  15. renevtr

    donderdag assen.... MSL

    Gaan er nog dames en heren donderdag naar de MSL dag op assen? gewoon ff benieuwd *D
  16. renevtr

    GEZOCHT: CDI unit vfr RC24 uit 1987

    Ik ben dus opzoek naar een cdi unit van een honda vfr uit 1987 Type rc24 (americaans model) groeten rené
  17. renevtr

    benzine pomp vout rc24 honda vfr

    benzine pomp krijgt geen voeding..... dus motor loopt niet... heeft iemand een passende oplossing??? groetjes rene
  18. renevtr

    weekje op vakantie touroperator??? TIPS??

    Hallo beste mensen, ik wil even een weekje op vakantie naar duitsland/ ardennen ofzo..... hebben jullie tips welke tourboer ik wel of niet zou nemen??? en waar ik verder eventueel rekening moet houden.... alvast bedankt! :} groetjes rené
Terug
Bovenaan Onderaan