Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zahariac
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Datatool system 3 alarm/cbr600fs accu leeg

    Beste forumleden. Vanochtend voor het eerst met me motor naar het werk. Helemaal blij natuurlijk (gister opgehaald). Nou wilde hij vanochtend alleen niet starten, en op een gegeven moment resette hij ook de dagteller etc, accu leeg dus. Gelukkig was mijn pa nog thuis en kon hij mij...
  2. Z

    Revit Ignition Heren maat 48 vraagprijs 210,-

    Beste mf'ers. Hierbij bied ik mijn Revit Ignition jas aan. Ik heb hem begin dit jaar gekocht en ben 1.5 maand geleden begonnen met lessen..... Lijkt geen probleem, punt alleen is dat ik in de tussentijd 10 kilo ben afgevallen en de jas mij echt te groot is geworden. Toen ik hem...
  3. Z

    Ducati 900ss aantal vragen

    Beste Forumleden. Ik mag binnenkort afrijden en ben een beetje op zoek naar wat voor motor ik wil. Ik weet dat ik een 2 cilinder wil en dat ik een volle kuip mooier vind dan een naked. Toen ik die criteria samenvoegde kwam onder andere de ducati 900ss (nieuwe model) naar voren...
  4. Z

    Ook even voorstellen

    Bij deze zal ik mij dan ook even voorstellen. Ik ben Chris en wonend in zaandam. Ik ik heb mijn eerste les op 11 maart.....dus dan kan de pret beginnen! Was al wat langer aangemeld op het forum om infomatie in te winnen. En aangezien ik in april 21 wordt sla ik ook gelijk de 25kw...
  5. Z

    Vraagje over kleding

    Ja ik weet het weer een topic over kleding. Maar ik heb na uren zoeken op het forum nog geen antwoord gevonden op mijn vraag. (b.t.w. ik zal me volgende week even voorstellen als ik op de beurs kleding gekocht heb en m'n lessen begonnen zijn) Ik heb namelijk een beetje een dilemma...
Terug
Bovenaan Onderaan