Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Veccie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Veccie

    Honda Fireblade Zilver 2004 15.000km €5700,-

    TEKOOP Honda CBR 1000 RR Fireblade Tekoop €7350,- >>> €6500,- €6250,-€5700,- Honda CBR 1000 RR Fireblade Zilver 2004 15.000km Te bezichtigen in Ijsselstein! Alles origineel Nieuwe banden (Continentaal Sport-Attacks) Grote beurt gehad bij 12.750km Alles origineel! Aparte Kleur...
  2. Veccie

    TEKOOP systeem helm met Schedel/Skull print

    TEKOOP systeem helm met schedel/Skull print. TEKOOP: €200,- Maat: SM 55~56cm Legaal E4-keur (niet zoals die E-bay helmpjes) Merk: Harley Davidson E4 keur!! Gekocht bij een faisement veiling. Nog nooit gebruikt door omstandigheden Heb nog een ander systeem helmpje en die voelt gammel...
  3. Veccie

    GSX-1300R Hayabusa 2002

    Tekoop mijn zilvere Hayabusa 2002 €6850,- !!!Of ruil met mooie Fireblade!!! Bezichtigingslocatie: Ijsselstein. - Bj 2002 - Kleur Zilver - 33.000 km - Inclu buddieseat. Added: - Two Brother uitlaat, inclu dB-killers. (Stevig grom geluidje). - Witte snelheid achtergronplaten/rode...
  4. Veccie

    Het grote Bulletcam topic 2010

    Hier een vervolgtopic waar je al je info over Bulletcams kan vinden. Tevens kan je hier ook JOU filmpjes plaatsen voor het nieuw seizoen 2010. Aantal type Camera’s. Contour VholdR Voorbeeld: VIO P.O.V 1.5 Voorbeeld: ATC 5000 Voorbeeld: Elmo SUV II Voorbeeld...
  5. Veccie

    Ervaring met helm merken (Arai Viper GT)

    Ik wil jou mening om mijn beslissing te nemen!! Ik zit zelf te denken om een ARAI Viper-GT te kopen. 8-) Maar wat vind jij ???? Welke ervaringen heb jij met welk type/merk helm.
  6. Veccie

    Zelf een knoppenset vervangen "Alarmlichten"

    Ik heb zitten denken, mijn Hayabusa uit 2002 heeft geen Alarmlicht schakelaar. Nu kan ik bij een Bike-Shop wel zo'n module halen waarmee ik dit kan realiseren, maar daar zit zo'n dom schakelaartje bij waarbij ik ook een gat moet maken in mijn kap. Kan ik niet gewoon een willekeurige Linker...
  7. Veccie

    Wanneer zou jij je motor ophalen

    Jha deze winter "weekend week 52" een motor gekocht."Zilvere Haya" Maar dat heb ik weer, al een aantal jaar geen vorst door het broeikast effect "YEA RIGHT B| " en nu ineens zowaar 4 á 5 weken totaal -0. |( Mmmm wanner zouden jullie m ophalen? Komend weekend is het droog, maar toch...
Terug
Bovenaan Onderaan