Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: El_Sayal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. El_Sayal

    Aliexpress Carb aansluiten

    Ik heb deze carburateur op het oog: ZSDTRP PD36J 36mm Vacuüm Carburateur case voor kawasaki suzuki 400 cc1995 2010 universele andere 300cc om 500cc racing motor UTV ATV in ZSDTRP PD36J 36mm Vacuüm Carburateur case voor kawasaki suzuki 400 cc1995-2010 universele andere 300cc om 500cc racing...
  2. El_Sayal

    Puntjes vervangen voor electronica

    Heeft er iemand ervaring met sparcon ontsteking monteren? Heb de module aangeschaft die zou moeten werken dmv magneetjes die langs een sensor draaien op de as. Krijg het alleen niet aan de praat. Met magneet op boormachine langs de sensor draaien geeft geen vonk. Massa grondplaat...
  3. El_Sayal

    Gezocht voor XS360

    Diverse onderdelen: Achteras pen voorvorkpoten Ook andere delen gezocht naarmate project vordert. of mocht je nog stapels oude dozen met onderdelen hebben kom ik graag eens graven ;)
  4. El_Sayal

    Hop Hop Hop, Paardje in galop

    Juist. U bent waarschijnlijk uit nieuwschierigheid nav de topictitel hier aanbeland, en ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om een verhaal te vertellen :Y Recent heb ik de portemonnee ondersteboven gekieperd en meerdere zaken (zelf) vervangen aan mijn paard. Te weten...
  5. El_Sayal

    ZGAN ZX6R Zitje 40 euro

    Te koop aangeboden zo goed als nieuw ZX6R zitje. 40 euro
  6. El_Sayal

    Project/onderdelen fiets met kenteken Yamaha FZ750 '92

    Te koop een Yamaha FZ750 met kenteken, als onderdelendonor of tuinornament ;) Ik begin er niet meer aan om er wat van te maken, net een opknaphuis gekocht en vader geworden, dus heb te weinig uren in een dag zitten. Blok heeft 80K gelopen, heeft het nog goed gedaan. Motor staat inmiddels...
  7. El_Sayal

    Muur/Grond Anker

    Muur/Grond Anker gezocht voor het vastzetten van mijn motor...
  8. El_Sayal

    Gezocht: Electrisch schema Yamaha FZ750 '92

    Gezocht: Electrisch schema Yamaha FZ750 '92 Wie o wie kan mij hieraan helpen? Kabelboom is een grote aangesoldeerde afgeknipte prut. |(
  9. El_Sayal

    Kleppen Stellen Gorinchem

    Hey iedereen, Ik rijd een Z1000 model 2004 Ik zit binnenkort aan de 24,000 km, en de twee grote uitgaven zullen zijn de klepspeling controleren/afstellen en de carbs synchroon stellen. Nou ben ik eens gaan vragen naar de prijs vanmiddag, en de beste man van de motorzaak verwachtte hiermee...
  10. El_Sayal

    Waar laat je je spullen op de motorbeurs?

    Ik ben van plan op de motor naar de beurs te gaan, hebben ze kluisjes daar? Of iets anders om je eventuele pak en helm veilig achter te laten op de P3?
  11. El_Sayal

    Motorpak voor bijrijders

    Motorpak voor bijrijders gezocht, liefst textiel en niet al te duur, voor diegene die wel eens een rondje mee wilt bij mij achterop. Niet knalroze, dan durven ze niet meer gezien te worden *D
  12. El_Sayal

    Diverse Z1000 onderdelen

    In de aanbieding voor een Z1000 2004: - Smoke achterlicht nieuw in doos, met ingebouwde knipperlichten. - Origineel luchtfilter - Originele spiegels - Originele hugger, oranje. - Origineel achterlicht. - Originele knipperlichten voor&achter. - Originele "Tail-UNtidy"...
  13. El_Sayal

    FZ750 Loop/sloop

    Yamaha Fz 750 Geen kuipwerk meer, blok heeft 80,000 km gelopen. Motor is draaiende te horen. Evt in onderdelen te koop. Misschien iets voor een projectbouwer?
  14. El_Sayal

    Motor loopt slecht na onderhoud

    Mijn motor loopt erg slecht zodra ik het gas opentrek, bij 3000 tot 5000 toeren loopt hij prima, maar als ik hoger in toeren ga dan begint de motor te bokken en het bekende Bwoaaaaap geluid te maken. Recent heb ik het luchtfilter schoongemaakt, netjes zoals het hoort, met luchtfilterreiniger...
  15. El_Sayal

    Verzekeren Buitenland?!

    Hoe werkt dat in het buitenland, mocht je pech krijgen en/of (eenzijdige) ongevallen? Zijn er extra verzekeringen af te sluiten/aan te raden naast de standaard Wa verzekering? Mocht er wat kapot gaan aan de motor en/of je lijf en leden, en je komt er niet meer mee naar huis, wat dan? Ik...
  16. El_Sayal

    Iemand ervaring met Technoweld?

    technoweld-fusion.com -&nbsptechnoweld-fusion Resources and Information. Een lastechniek waarvoor je enkel een klein propaanbrandertje nodig hebt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil enkel een paar stripjes aluminium in vorm buigen en aan elkaar lassen. Het is een klein projectje, met...
  17. El_Sayal

    Ledstrip achterlicht met knippers

    Heeft iemand een led achterlicht te koop met ingebouwde knippers? Of eventueel een idee waar ik deze kan kopen? Zoiets als dit dus, maar dan met knipperlichten
  18. El_Sayal

    Luchtfilter schoonmaken

    Kan je je luchtfilter schoonmaken met sop en wd 40? T is het enige wat ik in huis heb op het moment, het is een K&N luchtfilter (geen papieren filter)
  19. El_Sayal

    Noorwegen en omstreken

    Hallo, Ik ben van plan deze zomer nog naar Noorwegen en omstreken te rijden, op de bonnefooi met de tent. Is er hier misschien iemand die mij meer kan vertellen over de staat van de wegen daar, mooie routes, dingen waar ik rekening mee moet houden (hoge boetes, vignetten, weinig campings...
  20. El_Sayal

    Communicatie op de motor

    Juist, daarnet een dikke boete voor niet handsfree bellen in de auto (onopvallende politiewagen). Nou vraag ik me eigenlijk af, is dit niet hetzelfde met communicatie op de motor? Je hebt wel je handen vrij, maar om Koos Spee aan te halen, handsfree carkit is hij ook niet blij mee. Zijn...
  21. El_Sayal

    Toerental meters verwijderen

    Hallo allemaal, Ik heb van mijn Yamaha F750 uit 1990 het kuipruitje en behuizing van de koplampunit gedemonteerd. Hierna een nieuwe koplampunit (dubbele koplamp) en nieuwe led knipperlichtjes gemonteerd. Nu vind ik het niet erg mooi dat er een gigantische toerenteller, snelheidsmeter en...
  22. El_Sayal

    Lasser gezocht omgeving Gorinchem voor uitlaat

    HHHHHEEEEEEELLLLLLPPPPPPP! Mijn uitlaat is lek! enne, mijn motor is zo oud dat ik nergens meer een uitlaat kan krijgen!! Is er hier iemand die mijn uitlaat tegen een kleine vergoeding op orde kan krijgen? Of het misschien wel voor een kratje pils doet? :+
  23. El_Sayal

    Gezocht: uitlaat voor Yamaha Fz 750

    helaas zit ik met een lekke uitlaat, daarom een uitlaat gezocht voor een yamaha fz 750, origineel of aftermarket, voor een leuk prijsje. En iemand die weet welke uitlaten er ook op een yamaha fz750 passen? (bv Fzr750 e.d.) zag al op internet dat er weinig meer te vinden is, origineel
  24. El_Sayal

    Fz750 zoekt ideëen!!!

    Sinds kort in mijn bezit, een yamaha fz 750 uit 1990... Dit oude beestje is helaas door de vorige eigenaar goudkleurig gespoten (bonnetje van de gamma zat erbij lol) en aangezien er een 80.000 km op zit, heeft ie dringend aandacht nodig. Onder het motto "vele handen maken licht werk" ben ik...
  25. El_Sayal

    Motorrijders gorinchem, waar zijn ze dan?

    Oftewel, Blieken verzamelt zich. De enige motorrijders die ik zie in Gorinchem zijn de lessers op hun mooie oranje fietsjes. De paar die er wel zijn lijken zich allemaal op doorreis naar het klaverblad te begeven :)
Terug
Bovenaan Onderaan