Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hugo1988
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hugo1988

    oud topic na 14 dagen heropenen

    ik heb een vraagje betreft mijn eigen topic, ik heb em al een tijdje ''verwaarloosd'', teminste een tijdje niet geupdated. Hoe kan ik nou weer updates plaatsen? (er komt een scherm te staan dit topic is meer dan 14 dagen oud en er kan niet meer gereageerd worden) kan hier zo snel niets over...
  2. Hugo1988

    Zxr 750 '89 in onderdelen

    hoi medeforummers ik heb mijn spullen maar eens uitgezocht die ik niet nodig had en daarvan kan het volgende de deur uit! topkuip (geheel zoals op de foto) geen schade (paar hele kleine krasjes) Cockpit (in Miles/per hour MPH dus) nog een cockpit in kmh spiegels eventueel...
  3. Hugo1988

    Zxr 750 Vonkt plots niet meer

    hejz mede-forummers, ik heb mijn zxr 750 sinds kort eindelijk bij ons in de garage staan, en ik wilde hem dus eens starten (was al 2-3 maanden geleden) op het eerst deed de startmotor niks (zat helemaal vast) en heb ik compleet schoongemaakt en uit elkaar gehad maw die werkt perfect nu...
  4. Hugo1988

    Zxr 750 verbouwing!

    Kort gezegd hugo, 22jr en hardstikke gek van motors auto's brommers, kortom alles waarmee je niet veel hoeft te doen om vooruit te komen Mijn historie: heb 17 bromfietsen gehad de snelste liep 115 (zundapp 50cc 284 5bak), waarmee mijn autorijbewijs werd ingevorderd.. Heb een Ford...
  5. Hugo1988

    Hugo zxr 750

    heee, hugo is mijn naam en ik kom uit de buurt van eindhoven( okeee laat ik het zo zeggen, ik zit op school in eindhoven, en het is 30km ervandaan, zo weet iedereen meteen waar budel is!)! budel om precies te zijn ik ben 20 jr oud, in april word ik 21 (dus dan moet mn motor klaar zijn)...
Terug
Bovenaan Onderaan