Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Oerknal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Oerknal

    Rempomp voor K75/K100 (voorzijde)

    Gezocht, rempomp voor K75/K100 (voorzijde).
  2. Oerknal

    PVM 10Y goud aluminium velgen 17 inch R1

    Te koop aangeboden: Uniek aanbod! Prachtige wielenset van PVM. Model 10Y, in de gangbare maat 17 inch. Vorig jaar opnieuw in dezelfde kleur goud laten poedercoaten. Daarbij zijn alle wiellagers vervangen voor nieuwe. Inclusief gouden haakse ventielen. Voor zit een zo goed als nieuwe...
  3. Oerknal

    Akrapovic katvervanger titanium R1 RN22 2009-2014

    Te koop aangeboden: Originele Akrapovic katvervanger, gemaakt van titanium. In zeer mooie conditie. Yamaha YZF-R1 Optional Link Pipe (Titanium) L-Y10SO9L*Power+3.8kWat 6000 rpm Weight-4.1kg Torque+6.9Nmat 6000 rpm
  4. Oerknal

    Puig Racing double bubble ruit light smoke R1 RN22 2009-2014

    Te koop aangeboden: Prachtige ruit van Puig, met een lichte, sierlijke smoke tint (light). Zeer mooie aanvulling op de R1 om een mooie strakke racelook te krijgen! Hogere snelheden zijn geen probleem meer.
  5. Oerknal

    Flash-Tune Flashtune Benchkit R1 RN22 2009-2014

    Vergeet Powercommanders! Flash je ECU nu met deze set en haal het onderste uit de kan: Bench ECU Flashing Kit Includes: -FTdataLink ECU Interface USB Cable -Bench Flashing Harness to flash your ECU outside of the bike -Power Supply for Bench flashing This Interface allows you to easily...
  6. Oerknal

    Achterlicht met geïntegreerde knippers MDI R1 RN22 2009-2014

    Te koop aangeboden: Prachtig achterlicht van MDI, met geïntegreerde knipperlichten. Zeer mooie aanvulling op de R1 om een mooie strakke racelook te krijgen! Het achterlicht wordt geleverd met originele stekkers, en is dus plug and play. Nieuwprijs 95 euro.
  7. Oerknal

    Facelift topkuip incl. koplamp R1 RN22 2009-2011

    Te koop aangeboden: Prachtige facelift voor de zwarte R1 2009 t/m 2011. Originele topkuip inclusief LED koplamp (zowel dim- en grootlicht, als de dagrijverlichting) Zeer mooie kans om jouw R1 de mooie nieuwe look te geven!
  8. Oerknal

    Akrapovic Carbon delen R1 RN22 2009-2014

    Te koop aangeboden: Origineel (zeldzaam) Akrapovic carbon: tankcover, tankcover, tankzijpanelen, chain guard, hugger/fender.
  9. Oerknal

    Startmotor R1 RN22 2009-2014

    Te koop aangeboden: Startmotor van een gedemonteerde R1 met zeer weinig kilometers. Gekocht omdat de magneten in de startmotor wel eens los willen laten, maar gelukkig nooit nodig gehad.
  10. Oerknal

    Acculaders (CTEK en Optimate) schieten in de storing

    Bij mijn R1 heb ik uiteraard een fatsoenlijke acculader. In eerste instantie had ik een Optimate 4. Deze gaf af en toe een rood lampje (storing). Ik heb daarom een nieuwe accu genomen, de oude was 5 jaar oud. Toch bleef dit lampje ongewijzigd, en heb ik voor een CTEK MXS5.0 gekozen...
  11. Oerknal

    Aluminium PVM tandwieldrager draaien/herstellen/vernieuwen

    Goedenavond allen, Ik heb een set PVM wielen (gebruikt) gekocht, daar was het draad al van beschadigd waar het tandwiel mee vastzit op de drager. Uiteindelijk bleken UNC bouten de oplossing. Nu heb ik recentelijk de velgen opnieuw voorzien van allerlei nieuwe bouten/lagers, en kom ik...
  12. Oerknal

    R1 2009 slotenset met kabelboom en ECU

    Compleet contactsloten set voor een 2009 YAMAHA R1 inclusief: - 3 sleutels waarvan 1 rode masterkey met key label. - Contact slot - Buddy slot - Tankdop - Kabelboom - ECU
  13. Oerknal

    Gilles VCR38GT remschakelset zwartgoud R1 2009-2014

    De mooiste remschakelset voor de R1 2009-2014. Slechts kort gemonteerd geweest. Nieuw in het gamma van Gilles is de VCR38GT Rem-schakelset. Sterk, functioneel en een sublieme uitstraling, dit maakt de VCR dé nieuwe standaard! De VCR38GT kan middels een ingenieus...
  14. Oerknal

    R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

    Welkom bij Deel 4 van R1 2009 topic Successen van de R1 sinds zijn komst: 2009 Winner World Superbike Championship: Ben Spies 2009 Winner British Superbike Championship: Leon Camier 2010-2011-2012 Winner AMA Superbike Championship: Josh Hayes 2011 Winner British...
  15. Oerknal

    R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3

    *O* Welkom bij Deel 3*O* van R1 2009 topic Successen van de R1 sinds zijn komst: 2009 Winner World Superbike Championship: Ben Spies 2009 Winner British Superbike Championship: Leon Camier 2011 Winner British Superbike Championship: Tommy Hill [hr]...
  16. Oerknal

    IJskarten Skidome Rucphen 2 personen 3 heats

    Verkocht.
  17. Oerknal

    Tassensysteem supersport modellen

    Ondertussen is het een jaar geleden dat ik het gezien heb: - Het betrof een zijtassen systeem specifiek voor merk/model supersport met bevestiging aan de duopassagier voetsteunen. - Kosten waren iets van 200 euro. Iemand die me verder kan helpen?
  18. Oerknal

    Ervaringen met Alpine otoplastieken

    Ik heb sinds een jaar otoplastieken aan laten meten van Alpine bij een audicien hier vlakbij. Mijn keuze voor Alpine is gemaakt omdat je er veel over hoort. De eerste set deed de linker zoveel pijn dat ik na 2 dagen nog een rood oor had volgens de audicien. Dus de linkerkant is dus overnieuw...
  19. Oerknal

    Torx 40 bit (insert) gezocht

    94 delige Mannesmann/Allround doppenset. Ik sleutel er al jaren mee alleen nu is pas door lomp geweld een torx 40 bitje gesneuveld. Betreft een torxbitje voor in een 5/16 bithouder voor de 1/2" ratel. Nu ben ik bij de automaterialenhandel geweest waar ze deze doos destijds verkochten...
  20. Oerknal

    Alpinestars RC1 combi, maat 48, kleurstelling blauw/wit/zwar

    Deze combi is te koop aangezien ik er iets te breed en te dik voor ben al vanaf dag 1. Ik heb deze bij Termaat in Nijmegen (helaas te krap) gekocht. Originele aankoopsbon aanwezig. Alpinestars RC1 combi, maat 48, kleurstelling blauw/wit/zwart. Hooguit 10-15x gedragen en verkeert in zeer...
  21. Oerknal

    R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 2

    *O* Welkom bij Deel 2*O* van R1 2009 topic Successen van de R1 sinds zijn komst: 2009 Winner World Superbike Championship: Ben Spies 2009 Winner British Superbike Championship: Leon Camier 2011 Winner British Superbike Championship: Tommy Hill [hr]...
  22. Oerknal

    Originele remleidingen R1 09-10

    Ze liggen hier in de weg, remleidingen voor en achter van een R1 uit 2010. Zijn kort gebruikt. Past op iedere R1 uit 2009 en 2010.
  23. Oerknal

    Originele remleidingen GSXR K1/K2

    Ze liggen hier in de weg, remleidingen voor en achter van een GSXR1000 uit 2002. Zijn kort gebruikt. Past op iedere Gixxer uit 2001 en 2002.
  24. Oerknal

    Toerverslag Dolomieten 2010

    Verplaatst naar het Dolomieten topic...
  25. Oerknal

    Yoshimura TriOval 4-2-1 Carbon - Suzuki GSX-R 1000 K1 t/m K4

    Te koop; Yoshimura titanium full system met Tri-Oval demper in carbon. Betreft een slip-on systeem die moeiteloos past onder elke GSX-R 1000 van bouwjaar 2001 tot en met 2004. Met deze uitlaat mag je zeker een diepe grom verwachten, dit is namelijk een Japanse uitvoering zonder dB-killer...
Terug
Bovenaan Onderaan