Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rich@rd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rich@rd

    ** Gearindicator **Universeel**Thundercat**

    Nieuwe Gearindicator voor motoren met "aanpasbare" neutraal sensor. 1x met een rood display. Deze is dus zelf gemaakt (niet door mij). Als je maar 1 aansluiting op de neutraal sensor hebt moet je daar dus nog contacten bij maken(naar het aantal versnellingen wat je hebt) en daar de draden op...
  2. Rich@rd

    Led knipperlichten/richtingaanwijzers met relais universeel

    Nieuwe led richtingaanwijzers met relais. Relais is voor HONDA, KAWASAKI en YAMAHA deze vervangt je orginele relais. Er zitten ook losse weerstanden bij voor als je het relais niet kan/wil gebruiken. Nieuwprijs bij withlights.nl met relais voor dit setje is € 150,-incl.verz.kosten. Prijs...
  3. Rich@rd

    ** Honda CBR660RR fireblade achterlicht / Thundercat**

    Achterlicht van een Honda CBR 600RR fireblade Dit achterlicht word ook wel ingebouwd in de Thundercat zie hier Prijs € 75,-
  4. Rich@rd

    ** Yamaha Thundercat yzf 600 framesliders/valdoppen **

    Twee zwarte framesliders/valdoppen voor de Thundercat yzf600 Verkocht
  5. Rich@rd

    ** Yamaha Thundercat yzf 600 tellerplaten **

    Witte tellerplaten en een setje orginele tellerplaten voor de Thundercat yzf600 Verkocht
  6. Rich@rd

    Yamaha thundercat Seat cover

    Mooie blauwe seat cover. Verkocht
  7. Rich@rd

    GSX 600 F

    Is verkocht
  8. Rich@rd

    Krauser koffers

    T.E.A.B. Ik denk dat het K1 koffers zijn ? Zitten 2 sleutels bij. Ze zijn wel stoffig,vies.(sopje kan wonderen doen :+ ) Koffers worden niet verstuurd.
  9. Rich@rd

    4 in 1 uitlaatbochten voor een Suzuki GSX 600 F

    is verkocht
  10. Rich@rd

    Honda CBR600F

    Het gaat dus om een: Honda CBR600F Bouwjaar: 1995 Km.stand: ca. 46000 Recentelijk zijn er de volgende werkzaamheden aan verricht: Uitgevoerd door Arie Molenaar Motors te IJsselstein. Rekening aanwezig * Kleine beurt. * Banden v. en a. vervangen Uitgevoerd door JVP Hightech...
  11. Rich@rd

    Cyclelok YM500 alarm resetten ?

    Ik heb een probleempje met het alarm(Cyclelok YM500) Heb een nieuwe accu in de motor gezet en het alarm werkte toen normaal. Ben toen bezig geweest om het alarm anders af te stellen en daar is iets verkeerd gegaan en nu werkt het alarm niet meer. :( Afstandsbediening doet ook niks meer,heb...
  12. Rich@rd

    Gezocht aansluitschema alarm

    Ik heb een Cyclelok YM500 alarm wat ik wil monteren op me thundercat. ik heb er een gebruikshandleiding bij maar helaas word daarin niet gesproken over hoe je em aan moet sluiten. Op zich is dat denk ik geen probleem want het zijn maar 3 stekkers die je op de voorbewerkte kabelboom moet...
  13. Rich@rd

    Hoe A.tandwiel uitlijnen t.o.v.voor T.wiel

    Titel lijkt me duidelijk maar zal het ff toelichten. Ik heb een andere achterbrug gemonteerd en die is bij het a.wiel breder dan het origineel. Ik kan dus het wiel een stukje naar links of naar rechts over de as schuiven. Er moeten dus opvul bussen tussen maar hoe weet ik nou dat het...
  14. Rich@rd

    **Gezocht**: Achterwiel as van nieuw type GSXF en

    Gezocht: - een acherwiel as de maat is 17 x 31,5 mm - De ketting stel plaatjes die op de buitenkant van je a.brug zitten L+R. - een achter remslang. Dit alles van een nieuw type GSXF 600/750 En zoek een paar schakels van een DID 50 VM (530) ketting.
  15. Rich@rd

    Extra schakels tussen ketting,kan dat?

    Ik ben bezig een andere a.brug in me motor(GSX600F '91)te bouwen. Alleen nu is de ketting te kort. Kan je extra schakels(zonder problemen te krijgen)tussen je gesloten ketting zetten? Oudere ketting en dan nieuwe schakels. :? En hoe kan ik zien wat voor ketting er nu op me motor zit. Zit een...
  16. Rich@rd

    Gezocht : Sleutelruimte in Amstelveen of omgeving

    Zoek dus een sleutelruimte met electra voor een redelijke prijs. In Amstelveen,Aalsmeer,Uithoorn of omgeving. Ik heb nog een gsx-f staan die een beetje onderhoud nodig heeft(lees doet het niet meer)maar op straat sleutelen zie ik niet zo zitten.
  17. Rich@rd

    test

  18. Rich@rd

    Honda NX650 of Kawasaki KLE500

    Ik heb nu een Honda NX250 die rijd prima maar wil toch iets zwaarders (meer vermogen) kopen. Nu twijfel ik dus tussen een Honda NX650 of een Kawasaki KLE500 Gegevens NX650 Gegevens KLE500 Zit er veel verschil in deze 2 motoren ? kwa rijeigenschappen,verbruik,onderhoud enz enz. De NX is...
  19. Rich@rd

    Breedte stuur??

    Oepsssss Sorry foutje |(
  20. Rich@rd

    Motor slaat af........

    Het volgende probleem heb ik met mijn Honda nx250 Als de motor warm is loopt ie stat.ongeveer 1200 toeren ,als ik dan weg wil rijden slaat ie af :( daarna start ie weer zonder problemen. Als ik em rond de 1500 toeren hou en dan wegrij is er geen probleem. Er zit een nieuwe bougie in en...
  21. Rich@rd

    Dodemans knop werkt niet

    De dodemansknop op mijn motor (CB750 F2 '79 ) werkt niet dus die heb ik uit elkaar gehaald.nu denk ik dat ik iets mis. De 2 draden zijn nu aan elkaar gesoldeerd dat hoort dus niet maar hoe word eigenlijk de verbinding tussen die 2 draden tot stand gebracht?? Hoort daar ook een kogeltje te zitten...
Terug
Bovenaan Onderaan