Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Old-timer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Old-timer

    Nog ééntje dan ? KERSTVERHAAL 2020

    Sorry, ik weet dat ik in 2017 beloofd heb géén kerstverhalen meer te plaatsen, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan. Dus om het af te leren, nog ééntje dan ? Dit kerstverhaal van 2020 heet: VISIOEN ? N.B. Voor wie het verschijnsel (nog) niet kent, van 2006 t/m 2017 heb ik jaarlijks een...
  2. Old-timer

    KERSTVERHAAL 2017 - Deze sluit de reeks, het is de laatste

    Het motor gerelateerde kerstverhaal van 2017 is het 10e dat in dit forum wordt gepost, en het 12e in de totale reeks. Met dit verhaal is er een einde gekomen aan de gewoonte om jaarlijkse een dergelijk verhaal te posten met Kerst. Het wordt steeds moeilijker om een geschikt thema te vinden...
  3. Old-timer

    KERSTVERHAAL 2016

    Old-timer’s ‘motor gerelateerde’ kerstverhaal nr. 11. Ooit (in 2006) begonnen ter nagedachtenis van een forumlid van Motorforum.nl dat ons dat jaar ontvallen was, wordt sindsdien ieder jaar een kerstvertelling gepost in 3 motorfora, waaronder dit forum. Deze 11e editie van het kerstverhaal...
  4. Old-timer

    KERSTVERHAAL 2015

    Voor het 10e jaar inmiddels, Old-timer’s ‘motor gerelateerde’ kerstverhaal. Ooit (in 2006) begonnen ter nagedachtenis van een forumlid van Motorforum.nl die ons dat jaar ontvallen was, zijn de kerstverhaaltjes onderhand een "eigen leven" gaan leiden in een drietal motorfora. Deze tiende...
  5. Old-timer

    KERSTVERHAAL 2014

    Geachte medeforummers, Kerst is nakend, we zijn weer aan een verhaaltje toe. Gelieve hierbij aan te treffen het 9e "motorgerelateerde" kerstverhaal genaamd: "TOEGIFT". Wie met Kerst écht niks te doen heeft en alle "voorgangers" nog eens wil lezen: Linkjes naar alle kerstverhalen in dit...
  6. Old-timer

    Toyrun 2014 Groningen gaat WÈL Door !

    Half oktober heb ik het bericht geplaatst dat de Toy-run 2014 in Groningen niet zou doorgaan. Inmiddels heb ik van de organisatie van de Toy-run te horen gekregen dat het TÓCH zal doorgaan. Zij het in een iets gewijzigde opzet; deelnemers moeten een polsbandje a € 10,00 kopen. De opbrengst...
  7. Old-timer

    Toyrun 2014 in Groningen gaat NIET door !

    De toyrun 2014 in Groningen gaat dit jaar helaas niet door. De organisatie van de Toyrun heeft laten weten dat de jaarlijkse motorrit van Sinterklaas naar de 2 kinderziekenhuizen in Groningen té groot is geworden om nog te kunnen "beheersen". Bijna 850 motoren begeleidden de Sint verleden...
  8. Old-timer

    The Ballad of Biker Dicky Brown - in memoriam -

    Begin juli 2009 werd hier in M-F melding gemaakt van het overlijden van MF-er Dik de Bruin tijdens zijn laatste motorrit. Gek genoeg kan ik die post niet meer terug vinden, maar ik heb toen nog in't kort verslag gedaan van z'n begrafenis; Dik werd in z'n kist "ten grave gereden" op een zijspan...
  9. Old-timer

    KERSTVERHAAL 2013

    KERSTVERHAAL 2013. Het heet: KIJK UIT MET WAT JE WENST Hele fijne dagen en een goed en gezond 2014 toegewenst. Huib, alias Old-timer. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Over de oorsprong van Old-timer's...
  10. Old-timer

    KERSTVERHAAL 2012

    Kerstverhaal 2012. Rond deze tijd van het jaar behoren er kerstverhalen of -sprookjes te worden verteld. Lekkere sentimentele verzinsels met een happy end, waarin vaak goede daden, onverwachte gebeurtenissen, mystiek, wonderen en/of (reddende) engelen een rol spelen. Af en toe gelardeerd...
  11. Old-timer

    KERSTVERHAAL 2011 - Deel II

    WEERZIEN Vervolg. Nadat Werner gegeten had staken de mannen een sigaret op. Jim opende de bierflesjes met z'n zakmes en vroeg, "Hoe ben jij eigenlijk bij die club terecht gekomen? Nou ja, je hebt in elk geval de oorlog overleefd, maar hoe is het je vergaan sindsdien? En die gewonde...
  12. Old-timer

    Kerstverhaal 2011

    Kerstverhaal 2011. Rond deze tijd van het jaar behoren er kerstverhalen of -sprookjes te worden verteld. Lekkere sentimentele verzinsels met een happy end, waarin vaak goede daden, onverwachte gebeurtenissen, mystiek, wonderen en/of (reddende) engelen een rol spelen. Af en toe gelardeerd...
  13. Old-timer

    KERSTVERHAAL 2010

    Voor de 5e keer alweer (2e X op M-F), een kerstverhaal voor mijn favoriete motorfora. Tenslotte horen bij deze tijd van het jaar kerstverhalen of kerstsprookjes... Toch ? Natuurlijk moeten kerstverhalen in een motorforum wel enigszins "motorgerelateerd" zijn. Nou, dat is dit verhaal ook...
  14. Old-timer

    Winterhard ?

    Voor wie zich verveelt omdat ie niet kan rijden effe het volgende linkje. Is een stukje over winterrijders... de halve zolen. En wat ze hun motoren allemaal niet aandoen in die smurrie. Page 9 Stukje is jaaaren geleden al geschreven door een toenmalige MZ-rijder. Geen idee wie dat kan...
  15. Old-timer

    Kerstverhaal 2009

    Zoals de afgelopen 3 jaren, heb ik ook voor 2009 weer een kerstvertelling gebrouwen voor mijn favoriete motorfora. Tenslotte horen bij deze tijd van het jaar kerstverhalen of kerstsprookjes... Toch ?. Dit jaar voor het eerst ook op Motor-streepje-Forum. Voor het verhaal van dit jaar geldt...
  16. Old-timer

    Herfst, een ode..

    Herfst. Elk seizoen z'n charme, elk seizoen z'n weer. Maar herfst geeft op de motor Mij net dát beetje meer. Storm raast om de schoorsteen... Regen geselt ruit. Wie binnen is, is binnen. Wie moet er nog op uit ? De meesten zullen denken, 'het is zo glad als spek, vandaag voor...
Terug
Bovenaan Onderaan