Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boudtje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Alhaurin el Grande

    Hallo allemaal, Hier een reisverslag(je) van ons weekje in het zuiden van Spanje. We zijn op zondag ochtend vertrokken met een busje waarin onze motoren stonden. De eerste dag zijn we tot achter Madrid gekomen en daar hebben we een Ibis Budget hotel genomen. Prima om er een nacht te...
  2. B

    Wat zijn de plannen?

    Allemaal, Het is weer januari 2016, de feestdagen zijn (eindelijk :+ ) achter de rug en de motorbeurs zit eraan te komen ( *O* ). Tijdens de "gezellige dagen" hebben we weer met allerhande mensen gepraat en ideeën opgedaan om komend voorjaar, zomer en/of najaar weer met de motor op pad te...
  3. B

    Slime

    Allemaal, Op een YouTube kanaal waar ik op geabonneerd ben (moonfleet) kwam iets voorbij waarvan ik dacht dat het best wel eens een goed product kon wezen. Het gaat hier om een groen goedje dat je in een lege band moet spuiten en als er een gaatje is dan verstopt dat spul dat gaatje...
  4. B

    racegaas

    Goedendag allemaal; Ik heb het idee om racegaas te plaatsen achter de gaten van mijn kuip. Op zich mag dat niet zo'n groot probleem zijn, dacht ik zo, maar toch heb ik een vraagje (of wat ;) ) Ten eerste, ik heb het racegaas in de kleur "aluminium". Nou heb ik het idee om die kleur te...
  5. B

    Sauerland/Winterberg

    Allemaal, Aangezien mijn vrouw in de nabije toekomst ook graag mee wild op de motor zouden wij graag een midweek/weekend proberen in een gebied waar je A. leuk kan rijden, en B. ook voor niet al te veel geld een plek kan vinden waar je kan overnachten. Nou zijn er natuurlijk talrijke hotels...
  6. B

    nieuwe on-route kaart voor de garmin

    Allemaal: Ik ga een Garmin 340 LM aanschaffen. Niet a la minuut maar zeer zeker voor het nieuwe seizoen. Misschien schaf ik hem pas aan tijdens de beurs, wie weet... daar gaat het nu niet om. Waar het wel om gaat is het feit dat de bekende webwinkels je "per se" een on route motorkaart er...
  7. B

    campings of hotels in Luxemburg

    Allemaal, Ik ben op zoek naar een overnachtingsplek waar ik ook een hond mee mag nemen.... Ik weet, het is een vreemd verzoek maar moeder de vrouw wil ook een keer mee en wilt uiteraard onze hond dan ook meenemen. We gaan dan met de auto (logisch!!!) met de motor op de aanhanger er achter...
  8. B

    Tanktas

    Hallo allemaal, Ik heb voor de vaderdag een prachtig cadeau van mijn allerliefste dochter... Een tanktas van het merk Oxford. Nou heb ik een vraagje; aangezien er een zgn. "grondplaat" bij zit waar je de eigenlijke tas aan vast ritst is het misschien óók mogelijk om een (losse) grondplaat...
  9. B

    hotel/overnachtingplek

    Hallo allemaal, In een andere topic hier op het forum had ik jullie hulp/meningen gevraagd omtrent het vervoer van motoren, nu wil ik jullie vragen of er iemand is die eventueel een goed hotelletje weet of iets anders waar we een paar nachten zouden kunnen overnachten. We zijn er nog niet...
  10. B

    vervoeren van motor(en)

    Hallo allemaal, Als het goed is gaan we (eindelijk!!) in het komende voorjaar richting het schone Italie. Wij willen daar niet helemaal naar toe rijden want die eindeloze autosnelwegen ben je al snel zat, nietwaar? Nee, wij willen de motoren in een bus zetten en daarmee naar Italie rijden...
  11. B

    carburatie of inspuit in de Dolomieten

    Allemaal, Als het goed is (...) ga ik half mei naar de Dolomieten. Allemaal leuk en aardig maarrrrrr....., ik heb een Suzuki GSX 750 F uit 2003 en die heeft nog gewoon ouderwetse caburateurs. Niet dat dát verkeerd is maar ik heb begrepen dat als je de hoogte ingaat met deze dingen de...
  12. B

    Vertrek Kawasaki......

    Hallo allemaal..... Ik zou graag jullie mening willen horen over het volgende FEIT, want dat mogen we dit "gerucht" nu wel noemen. Het is dus nu officieel dat kawasaki zich terugtrekt uit de Moto-gp.....!!!!! Het besluit zal natuurlijk komen door de wereldwijde krediet-ellende maar toch...
  13. B

    De "nieuwe"

    Hallo allemaal......! Met veel pijn en moeite EN een hele hoop hulp van mijn vrouw ben ik eindelijk zover dat ik ook een berichtje kan plaatsen.....!!!! Ik wil niet zeggen dat ik een complete "digibeet" ben maar de pc heeft nog zeer veel geheimen voor mij....... Met dit gegeven is het dan ook...
Terug
Bovenaan Onderaan