Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Moriwakid
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Moriwakid

    Bandenwarmers gezocht

    Hallo, Ben op zoek naar nette set bandenwarmers voor 120 / 180 - 17". Hoor t graag als je een setje over hebt, bvd, gr Chris Mail chris.v.d.weide12 apenstaart gmail.com
  2. Moriwakid

    Endurance .... ik heb BEET

    Vanmiddag een brik gescoord.... een GPZ900R..... wilde eerst een "nette" ... 2 jaar lang om me heen gekeken.... niet te vinden. En met nette bedoel ik niets op aan te merken, zo goed als nieuw, geen deuken geen krassen enz... 4 heb ik bekeken.... allemaal wel iets mee... ZXR 750 gekocht...
  3. Moriwakid

    Rennerskwartier ... the early days

    Eigenlijk ...... is er in het paddock, rennerskwartier zo u wilt, vaak veeeel meer te zien dan langs en op de baan. Maar eens de paddock sfeer van vroegah opsnuiven dacht ik....... Kunnen we natuurlijk posten in enkele andere topics.... maar ook wel apart, het barst van de foto's volgens...
  4. Moriwakid

    Nieuw electr. schema ouwe racer...

    Hallo allen & techneuten met electr. knobbels met name... Ik ben al een tijdje bezig met het bouwen van een racer op basis van een Kawasaki Z 1000 R uit 1982. Daar heb ik ondertussen alle electr. zooi van afgehaald :X . Houd ik over: accu / bobines bougies / CDI - ontsteking /...
  5. Moriwakid

    Harry Klinzmann Replica #31 AMA superbike

    Nou... :) Ik heb even nagedacht met welke motor ik nou naar Spa zou willen. (lees: kunnen :+ ). De afwijzing van de organisatie mbt de USD en de 6 zuigerklauwen voor de ELR was nogal duidelijk. Dat gaat m dus zo niet worden, ik had goede hoop daar die Duitsers vorig jaar ook met die goodies...
  6. Moriwakid

    GPz 1100 B2 CSBK

    Alweer eeen nieuw topic....?? nee dat niet, unfinished business eerder. Heb een GPz1100B2 verbouwd toen ik nog dacht dat Streetfighters dat was wat ik wilde. Was niet zo... :N Ik hou van de Youngtimers of: Superbikes uit de 80's zo je wilt, maar wel een modern sausje aub en in race trim...
  7. Moriwakid

    Dikke Kawasaki / Old Skool topic DEEL II

    Omdat het enthousiamse groter is dan mijn verstand hierbij dan op veler verzoek :+ deel II hier deel I: Dikke Kawasaki topic / old skool. Dit is een topic voor alle dikke OLD SKOOL Kawasaki's. Van Z900 (originele) tot aan dikke verbouwde fietsen zoals de Z1 en de GPZ AMa racers. Ik...
  8. Moriwakid

    Aprilia zadel RSV 1999-2000 gevraagd

    Hi, iemand nog een net zadeltje / zitje liggen van een Aprilia RSV 1e generatie? (zonder beschadigingen .... ;) aub) ik verneem het graag, bvd, gr Chris
  9. Moriwakid

    MORIWAKI Z1000 racer bouwen

    Ik heb besloten mijn leven te beteren O-) en niet alle projecten onder / in het GS 1000 rebuild topic te blijven frotten :+ Dus hierbij een nieuw topic over de bouw van mijn Moriwaki Z 1000 racer.... De bedoeling is om van "losse" onderdelen mijn ultieme Kawasaki racer in Moriwaki trim te...
  10. Moriwakid

    Youngtimer / classic superbike topic deel II

    Welkom in DEEL II Hier kun je alles kwijt mbt de Youngtimer motoren en klassieke superbikes en/of (alles) wat daar aan gerelateerd / van afgeleid is. Deel I staat hier: Youngtimer/classic superbike topic
  11. Moriwakid

    ZXR 7 voorspatbord zonder schade :-)

    Gevraagd een ZXR 7 voorspatbord (zonder schade aub). carbon mag ook. groet, Chris graag PM-etje met foto
  12. Moriwakid

    Dikke Kawasaki topic / old skool

    In plaats van een ander z'n topic om zeep te helpen met niet relevantie teksten en foto's hier een speciaal topic voor alle dikke OLD SKOOL Kawasaki's. Van Z900 (originele) tot aan dikke verbouwde fietsen zoals de Z1 en de GPZ AMa racers. Ik open daarom maar met die van mezelf. GPZ 1100...
  13. Moriwakid

    36 MM clipons voor GS suzuki bijvoorbeeld...

    Ik heb een setje 3 voudig verstelbare clipons liggen. Komen van mijn Bakker waar een originele GS 1000 voorvork in zat. zijn nog heel netjes. richtprijs 60,- gr, Chris
  14. Moriwakid

    GS 1000 / 850 voorasklemmen

    Ik zoek de 2 halve manen die onder de voorvork zitten om de as te klemmen. wie of wie???
  15. Moriwakid

    Nico Bakker (GS) rebuild

    Een nieuw topic... *O* Voor mij is de zomer wel zonnig *D want: Ik heb van Ronfzr een Nico Bakker Suzuki GS 1000 overgenomen. Oorpronkelijk bouwjaar van de Suzuki 1979. Ombouw tot een Bakker is gedaan door Rene Cortie motoren in Amsterdam in 1985. Bakker Framebouw Dit is gedaan met...
  16. Moriwakid

    ZRX 1100 kettingkastje RVS

    kettingkastje over van een 1100 (past niet op de 1200 :( ) mag weg voor 30.-
  17. Moriwakid

    GPz 1100 B tankdop origineel 82

    Tankdop GPz 1100 B tankdop met sleutel, netjes maar gebruikte toestand zeg maar. past volgens mij ook op andere GPzetjes. 10.- Euro ?
  18. Moriwakid

    GPz 1100 B kleppendeksel

    Kleppendeksel overtallig schuur opruimen en dan kome je vanalles tegen... netjes maar moet eigenlijk worden kaalgemaakt en gespoten. 20,- Euro is weinig denk ik ?
  19. Moriwakid

    GPz 1100 onstekingsdeksel origineel

    mag weg voor 10,- Ik heb m al gepolijst voor je :) bj 82
  20. Moriwakid

    GPz 1100 B koppeling deksel

    Koppelingdeksel is overtallig. 10,00 euro is niet duur... bj 82.
  21. Moriwakid

    GPz 1100 B achterlicht glas

    Glas is netjes en mag weg voor 10,- (smoke)
  22. Moriwakid

    GPz 1100 B 1 of 2 oliekoeler origineel en netjes

    Heb een extra oliekoeler liggen. Ik kocht hem bij de leidingen ( hij zat er aan vast....). originele Kawa koeler, niet lek en lammellen zijn netjes! Bj motor 1980 / 82. vr pr 35,00 Euro (geen geld)
  23. Moriwakid

    GP z 1100 B uitlaatdemper van bsm 4 in 1

    Ik heb een uitlaat van BSM liggen voor een GPZ 1100 B 1 of 2. Is over van een project. uitlaat is uiteraard netjes en "hard". Mooi donker geluid maar niet te lawaaierig ;) 4 in 1 en de demper loop mooi schuin omhoog achter de voetsteun. als je jouw eighties machine weer strak wilt...
  24. Moriwakid

    Mag het licht (weer) aan / half afgebouwde motoren posten

    Hallo allen, Je kent dat wel, dolenthousiast en gemotiveerd wordt er (alweer) een topic geopend voor de her / verbouw van je motor. *O* *O* *O* Daarna wordt er driftig gepost en dan ineens.... -O- -O- -O- .... niets meer. :( :( :( Het moet dus wel barsten van de half...
  25. Moriwakid

    RICKMAN TANK

    Heb nog een Rickman tank over met oranje cover en 2 benzie kranen (links en rechts) en tankdop. heb ik uiteindelijk niet gebruikt in ene projectje (te kort qua lengte) is voor een HONDA CB bestemd denk ik degene met het eerste bod boven de 100.- is koopman
Terug
Bovenaan Onderaan